Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparatie acoperis si fatada, refacere imprejmuire, drum acces si amenajari la sediu Lotru Ciunget


Detaliu pentru invitatia numarul 175373
Autoritate contractanta
FILIALA PENTRU REPARATII SI SERVICII HIDROSERV RAMNICU VALCEA S.A.
Cod de identificare fiscala: RO 14949669
Adresa: Ramnicu Valcea, Str.Calea Bucuresti, nr.269, judet Valcea, Ramnicu Valcea
Telefon: 0250746984
Fax: 0250732147
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Reparatie acoperis si fatada, refacere imprejmuire, drum acces si amenajari la sediu Lotru Ciunget
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Reparatie acoperis si fatada, refacere imprejmuire, drum acces si amenajari exterioare sediu administrativ Sectia Reparatii Lotru
Stare procedura: Anulata
Data publicarii: 06.10.2008 10:56
Data limita de depunere a ofertelor: 16.10.2008 15:00
Adresa la care se transmit ofertele: SC Hidroserv SA Rm.Valcea, str.Calea Bucuresti, nr.269
Data si ora deschiderii ofertelor: 17.10.2008 09:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC Hidroserv SA Rm.Valcea, str.Calea Bucuresti, nr.269
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
a)Certificatul de Înregistrare al persoanei juridice(Copie);b)Declaratie de eligibilitate;c)Declaratie privind neâncadrarea în situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 (conform formular B anexat);d)Certificate constatoare privind îndeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, precum si la bugetul asigurarilor sociale la 31.05.2008;e)Copie dupa certificatul de implementare în sistemul calitatii ISO 9001:2000;f)Copie dupa certificatul de implementare al sistemului de management mediu SREN 14001 :2005;g)Copie dupa certificatul de implementare al sistemului de management pentru securitatea si sanatatea în munca OHSAS 18001 :2004 ;h)Copii atestate MLPAT pentru responsabilii tehnici cu executia;i)Experienta similara în anii 2006 si 2007 pentru lucrarile de genul celor solicitate mai sus;j)Recomandari din partea a minim 3 beneficiari;
Prin solicitare scrisa la fax 0250732147, persona de contact dl.Romantov Gabriel. Costul documentatiei este de 100 lei fara TVA.
Motive anulare:
Altele
Observatii: Procedura a fost anulata conform art.209 lit.b)din OUG 34/2006, coroborat cu art.36 lit.e) din HGR 925 / 2006.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer