Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparatie alimentare energie electrica a obiectivului baraj si SP Bascov


Detaliu pentru invitatia numarul 349252
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA NATIONALA APELE ROMANE ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA ARGES VEDEA
Numar invitatie: 349252/26.06.2013
Denumire contract: Reparatie alimentare energie electrica a obiectivului baraj si SP Bascov
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA NATIONALA APELE ROMANE ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA ARGES VEDEACod fiscal: RO24427093, Adresa: str.Calea Campulung , nr.6-8, Pitesti, Telefon: +40 248223449, Fax: +40 248220878
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Calea Campulung , nr.6-8, Pitesti, Romania, cod postal: 110 147, telefon: +40 248223449, fax: +40 248220878, persoana de contact: DELIA LITA, MIHAELA DRAGUSIN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str.Calea Campulung , nr.6-8, Pitesti, Arges, Romania, cod postal: 110 147
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii de gospodarire a apelor)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatie alimentare energie electrica a obiectivului baraj si SP Bascov
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: reparatie alimentare energie electrica a obiectivului baraj si SP Bascov (LEA, statii 6 kV, trafo 250 kVA)
II.1.6) CPV: 45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 619, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 11.000, 00lei, echivalent in alta valuta, la cursul BNR existent cu 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor; valabilitate-cel putin 90 zile de la data limita de primire a ofertelor, se exprima in lei si poate fi constituita prin: virament bancar, instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (scrisoare de garantie bancara (formular 3), ori de o societate de asigurari (polita de asigurare, altele), care se prezinta in original; ordin de plata in contul IBAN RO37TREZ0465005XXX005417, deschis la Trezoreria Pitesti, confirmat de banca; Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare, in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor, conform art 33, alin.(3), lit.b) din HG 925/2006, vor fi respinse. In cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004), garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul mai sus precizat.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in situatia in care isi retrage oferta in perioada de valabilitate ; nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei ca fiind castigatoare; refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei; in masura in care CNSC respinge o contestatie se retine in raport cu valoarea estimata o suma in conformitate cu prevederile art. 278^1 din OUG nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul 5% din valoarea fara TVA a contractului.Constituire: comform art 90 alin 1 din HG 925/2006; sau retineri succesive avand in vedere prevederile HG nr. 1045/2011. Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera /restitui garantia de buna executie astfel: -in termen de 14 zile de la data predarii si insusirii/aprobarii documentatiei tehnico-economice respective. In cadrul ofertelor din categoria IMM-urilor ( facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelot prevazute de Legea 346/2004 ) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul mai sus precizat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratii privind neincadrarea in situatiile prev.la art 180 din OUG 34 / 2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Cerinta obligatorie formularul 5 in Modelul de formulare).-Declaratieprivindneincadrareainnici una dintre situatiile prevazute deart. 181dinO.U.G. 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Cerinta obligatoriecompletare formularul 6 in Modelul de formulare).-Declaratieprivind neincadrarea in prevederile art . 691alin. 1 dinO.U.G.34 / 2006cumodificarile si completarileulterioare .( Cerinta obigatorie completare formular 7). Persoanele autoritatii contractante care detin functii de decizie si au rol in initierea, derularea si finalizarea procedurii: Dumitru CIOBANU? director , OctavianTanasescu - director ec, Narcis-Nicolae Mataoanu - director tehnic dezvoltare investitii, Mihaela Dragusin - sef serv. Exploatare, Felicia Andrei - jurist, Ancuta Schiteanu - economist ALS, Delia Lita - sef serv. ALS si Ionut Stefan - serv. Exploatare.-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (completare formular nr.9).-Ineplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale: Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberate de M.F.?A.N.A.F., din care sa rezulte plata contributiilor la bugetul de stat, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Acest certificat trebuie sa ateste ca aceste obligatii sunt achitate (in original, copie legalizata sau copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura reprezentantului legal al operatorului economic si stampila;
-Certificat constatator pentru persoanele juridice privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, eliberat de consiliul local, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Acest certificat trebuie sa ateste ca aceste obligatii sunt achitate (in original, copie legalizata sau copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura reprezentantului legal al operatorului economic si stampila). In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu indeplineste cerintele obligatorii, nu sunt prezentate in forma solicitata sau lipsesc, oferta va fi respinsa ca inacceptabila (conform art.36, alin.1 lit.b) din HG 925/19 iulie 2006 cu modificarile si completarile ulterioare). -Certificatul constatator emis de ONRC in original, copie legalizata sau xerocopie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor: sediul actual al societatii; obiectul de activitate care trebuie sa corespunda cu obiectul prezentei proceduri de atribuire.Urmare evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata.-Atestat de tip C2A - Ofertantul va face dovada autorizarii: atestat ANRE tip C2A - executare de linii electrice aeriene sau subterane, cu tensiuni nominale de 0, 4 kV-20 kV si posturi de transformare cu tensiunea nominala superioara de cel mult 20 kV, in conformitate cu Ordinul 23 din 17 aprilie 2013 privind aprobarea Regulamentului pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa si verifica instalatii electrice.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta similaraDeclaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 (cinci) ani din care sa reiasa executarea de lucrari similare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.07.2013 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.06.2013 13:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer