Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparatie autovehicule si subansamble autovehicule


Detaliu pentru invitatia numarul 343202
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UM 01766 bucuresti
Numar invitatie: 343202/27.02.2013
Denumire contract: Reparatie autovehicule si subansamble autovehicule
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUM 01766 bucurestiCod fiscal: 9682122, Adresa: Sos. Oltenitei Nr. 219, Bucuresti, Telefon: 0723030391, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos. Oltenitei Nr. 219, Bucuresti, Romania, cod postal: 7000, telefon: +40 766721714, persoana de contact: tataru silviu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sos. Oltenitei Nr. 219, Bucuresti, Romania, cod postal: 7000, telefon: +40 766721714, persoana de contact: tataru silviu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatie autovehicule si subansamble autovehicule
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectivul general il constituie repararea a 3 autobasculante, si a unui motor diesel .Valoarea estimata a contractului care se preconizeaza a se atribui este de 69000 lei.
II.1.6) CPV: 50100000-6 - Servicii de reparare si de intretinere a vehiculelor si a echipamentelor aferente si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 69, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare este de690 lei (1% din valoarea estimata a contractului).In cazul in care garantia de participare se va constitui prin virament bancar, operatorul economic va vira suma in contul RO14TREZ70423600120XXXXX, deschis la Trezoreria Sector 4, Bucuresti. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Documentul de confirmare se va depune in original cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschidereaofertelor. In cazul in care o eventuala contestatie va fi respinsa ca nefondata, de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare 1%din valoarea estimata a contractului.
Garantie de buna executie
Se solicita garantie de buna executie si se poate constitui printru-un instrument de garantare (cf. art.90 alin.1 din HG 925/2006), conform formularului din sect IV a Doc de atrib, in cuantum de 5% din valoarea contractului, exclusiv TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateDecalaratia privind eligibilitatea, formular 1 din sectiunea IV, original, semnat, datat si stampilat; Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 / OUG nr.34 / 2006, formular 2 din sectiunea IV, original, semnat, datat si stampilat;Certificat de participare cu oferta independenta, formular din sectiunea IV; Declaratie privind calitatea de participant la procedura, formular din sectiunea IV; Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69.1 / OUG nr.34 / 2006, formular din sectiunea IV. Persoanele cu functiile de decizie asupra procedurii de atribuire in cadrul autoritatii contractante sunt: Iloiu Adrian, Stanimir Dan, Toma Gabriel, Stamate Marius, Soare Adrian, Tataru Silviu, Pogor Narcis, Stamate Socol. In cazul asocierii mai multor operatori economici cerintele privind capacitatea deexercitare a activitatii profesionale trebuie sa fie indeplinite de catre fiecare asociat pentru partea de activitate prestata/produsele furnizate corelat cu partea de contract indeplinita conformacordului de asociere, iar informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor. Cerrinta de calificare: certificat constatator emis de ORC.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prin prezentarea de documente relevante si informatii generale se va face dovada ca media cifrei de afaceri globale din ultimii 3 ani este de minim 45000 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati - prezentarea cel putin a unui document/contract/parti relevante contract/proces-verbal de receptie Certificat SR EN ISO 14001:2005 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.03.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.03.2013 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 31.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.02.2013 12:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer