Achizitie publica - REPARATIE BLEED-VALVE GENERATOR DE GAZ ALLISON 501 KC MODEL MFD3Q10
Detaliu pentru invitatia numarul 352311
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 352311/08.08.2013
Denumire contract: REPARATIE BLEED-VALVE GENERATOR DE GAZ ALLISON 501 KC MODEL MFD3Q10
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA MediasCod fiscal: RO13068733, Adresa: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Telefon: +40 269803200, Fax: +40 269844832
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Romania, cod postal: 551018, telefon: +40 269803201, fax: +40 269844832, persoana de contact: Andi Ion
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Romania, cod postal: 551018, telefon: +40 269803201, fax: +40 269844832, persoana de contact: Andi Ion
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REPARATIE BLEED-VALVE GENERATOR DE GAZ ALLISON 501 KC MODEL MFD3Q10
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: REPARATIE BLEED-VALVE GENERATOR DE GAZ ALLISON 501 KC MODEL MFD3Q10
II.1.6) CPV: 50531300-9 - Servicii de reparare si de intretinere a compresoarelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-cuantum: G =2000 lei;
-pentru echivalenta in euro se va utiliza cursul BNR leu/euro valabil cu 7 zile anterior date limita de depunere aofertelor -mod de constituire: OP (virament bancar) in cont RO09 RNCB 0231 0195 2531 0001 BCR Medias sau Scrisoare de garantiebancara Formular 11 (original) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari -valabilitate: 70 zile dela data limita pentru primirea ofertelor;
-in situatia prevazuta de art.278^1 din OUG 34/2006, modificata se va retine suma de 1000 lei);
Garantie de buna executie
cuantum 5% din valoarea contractului fara TVA;
- de regula prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara saude o societate de asigurari conform art.90 alin(1) din HG 925/2006 modificata, daca partile convin garantia de buna executie se poateconstitui prin retineri succesive din facturi partiale conform art.90 alin(3) din HG 925/2006 modificata, caz in care se tine cont de prevederileHG1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -eligibilitatea neancadrarea in prevederile art.180 din Ordonanta, Formular 12A, -situatia personala neancadrarea in prevederile art.181 din Ordonanta, Formular 12B-Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular 12C-CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta , Formular 12D-Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG 34/2006 modificata (declaratie pe proprie raspundere cu privirela neancadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG 34/2006 modificata (persoanele cu functie de decizie din cadrul SNTGNTRANSGAZ SA Medias sunt VADUVA ION PETRU Director General, LATA ILIE Director General Adj., STEFANESCU IOAN DirectorDepartament, TATARU ION Director Departament , IDU OLGA Director Directie, PETRARIU IOAN Sef Serviciu, MARINESCU MARIALUCIA Sef Serviciu, BACIU ELENA MARIOARA Consilier Juridic, GOAGE MIHAI Consilier Juridic, SUCIU NICOLAE ConsilierJuridic, BOARIU TUDOR GABRIEL Director Directie, PINZAR ADELA Sef Serviciu, FILIPAS LAURA Sef Birou, HADAMBAS OVIDIU GHEORGHEEconomist, ION ANDI MARIAN Inginer, TATOMIR MIHAELA Inginer, HENTEA MIHAELA LUMINITA Economist, SZABOALEXANDRAConsilier Juridic, SIMESCU VIORICA Tehnician, DRAGOS COSTEA Ing.sef, DOMINIC CSENDER Sef Serviciu, CRISTEACRISTINEL Subinginer), Formular 12E - Persoane juridice/ fizice romane (Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului/ Autorizatie de functionare / altele echivalente);
-documentele in original/copie legalizata se prezinta numai de ofertant clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii ; Obiectulcontractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC.- Persoane juridice /fizice straine (Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedereprofesional); Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC
Capacitatea economica si financiara
Descriere: declararea cifrei medii de afaceri globale pe ultimi 3 ani, se va prezenta cifrade afaceri de minim 100.000 lei; -pentru echivalenta se va tine cont decursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.- In conformitate cuprevederile art. 186 din OUG nr.34/2006, capacitatea economica-financiaraa ofertantului poate fi sus?inuta ? in vederea indeplinirii contractului ? ?i dealta persoana . In cazul in care ofertantul i?i demonstreaza situa?iaeconomica-financiara invocand ?i sus?inerea acordata de catre o altapersoana, prin prezentarea unui angajament ferm.Persoana care asigurasus?inerea economico-financiara nu trebuie sa se afle in situa?ia caredetermina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si 181 lit a c^1 si d) si art.69^1 din OUG 34/2006 modificata, ULTIMUL bilant contabil vizat de organele in drept, sau orice alte documente/ certificari din care rezulta indeplinirea cerinteiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma suntautoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirmaprin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de oautoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiaruleste un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu areposibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie aoperatorului economic - certificat de implementare al sistemului de management al calitatii conformISO 9001/2008 sau echivalent, domeniul de activitate fiind similar achizitieiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.08.2013 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.08.2013 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 21.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.08.2013 14:02