Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REPARATIE CAPITALA ( MODERNIZARE) LIFTURI ( ASCENSOARE)


Detaliu pentru invitatia numarul 354295
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA CALARASI
Numar invitatie: 354295/01.10.2013
Denumire contract: REPARATIE CAPITALA ( MODERNIZARE)LIFTURI ( ASCENSOARE)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA CALARASICod fiscal: 3233078, Adresa: CALARASI, STR. EROILOR, NR. 1-3, Calarasi, Telefon: 0242-313834, Fax: 0242-313834
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA CALARASI, SECRETARIAT, STR. EROILOR, NR. 1-3, Calarasi, Romania, cod postal: 910071
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA CALARASI, SALA SEDINTE , STR. EROILOR, NR. 1-3, Calarasi, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REPARATIE CAPITALA ( MODERNIZARE)LIFTURI ( ASCENSOARE)
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: REPARATII CAPITALE ( MODERNIZARE ) LIFTURI (ASCENSOARE)-1 buc pentru pacienti ( 1250 KG - 15 persoane)si 1 buc personal ( 500 KG - 6 persoane). Valoarea estimata a contractului este de 278.225.81 lei din care suma de cheltuieli diverse si neprevazute este de 25.293.25 lei reprezentand 10 % din valoarea estimata.
II.1.6) CPV: 45313100-5 - Lucrari de instalare de ascensoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 278, 225.81 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare = 4.500 lei 1.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei (90 zile de la data limita de depune ofertelor). Se poate constitui prin: orice instrument de garantare bancara/de asigurari legal emis in original la dispozitia autoritatii contractante de orice banca /societate de asigurari, ordin de plata in contul autoritatii contractante RO96TREZ2015006XXX004298 deschis la Trez. Calarasi, numerar la casieria unitatii din str. Eroilor nr.1-3, Calarasi , Se retine garantia atunci cand ofertantul: revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul, contestatia depusa la CNSC a fost respinsa, conform art.278.1(1)- lit.B, din OUG 34/2006 sau nu constituie garantia de buna executie. Cuantumul garantiei de participare pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat.Restituirea garantiei de participare se face in termen de 3 (trei) zile lucratoare de la data semnarii contractului. Echivalenta in lei/valuta pentru garantia de participare se va face la cursul leu/valuta stabilit de BNR inainte cu 5 zile de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
cuantumul garantiei de buna executiei este 10 % din valoarea fara TVA a contractului.Se vor aplica prevederile art.90 alin.(1)- (3)sau, in functie de valoare, de la art. 90 alin. (1) si alin. (2) din HG nr.925/2006. Se vor aplica deasemenea prevederile H.G. nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.1. Declaratie privind eligibilitatea1.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/20061.3. Certificatprivind plata taxelor si impozitelor locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente lunii anterioare celei in care se depune ofertele , original /copie conform cuoriginalul .1.4.Certificat privind achitarea obligatiilor exigibiledin care sa reiasa caofertantul nu aredatorii scadente lunii anterioare celei in care se depune ofertele, catrebugetulde stat si catre bugeteleasigurarilor sociale de stat , original /copie conform cuoriginalul .1.5.Declaratia privind calitatea de participant la procedura1.6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta1.7.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.691din Ordonanta de Urgenta aGuvernului nr.34/2006.Persoanele cu functie de deciziedin cadrul autoritatii contractante, in ceea cepriveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: -Dr.Nistor Mihai-Manager- Dr.Chiru Mariana-Director Medical-Ec.Dohot Oprisan Nicu-Director Financiar ? Contabil - certificat de la Oficiul Registrului Comertuluide pe langa Tribunalul Teritorial din care sa reiasa ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN al ofertantului. Ofertantul isi asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte certificatul constatator in original sau copie legalizata pentru conformitate, in situatia in care a prezentat acest document in copie .- autorizatie ISCIR pentru montare, punere in functiune si inspectie finala la lifturi, copie cu mentiunea " conform cu originalul " (autorizatiile sesolicita in conformitate cu prevederile ISCIR PTR 2-2010 si legea 64/2008).- autorizatie pentru supravegherea si verificarea tehnica RSVTI emisa de ISCIR pentru operator, copie cu mentiunea " conform cu originalul " ( autorizatiile sesolicita in conformitate cu prevederile ISCIR PTR 2-2010 si legea 64/2008)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Declararea mediei cifrei de afaceri globale din ultimii 3 ani sa fie de minim 200.000 lei.Pentru echivalense va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Certificat pentru ascensoare in conformitate cu Directiva Europeana 95/16/EC, copie conform cu originalul.- Certificat pentru ofertant in conformitate cu Directiva Europeana 95/16/EC ( Anexa 12, modul E) si standardelor SR EN 81-1 si SR EN 81-2 sau echivalent pentru asamblare, montare punere in functiune si inspectie finala la ascensoare, copie cu mentiunea " conform cu originalul ", - Declaratie privind personalul de executie si conducere pus la dispozitie de ofertant.Ofertantul trebuie sa puna la dispozitie personal specializat si autorizat ISCIR , sa prezinte autorizatiile si atestatele profesionale ale persoanelor direct implicate in indeplinirea contractului, copie cu mentiunea " conform cu originalul ", - - Lista principalelor lucrari din ultimii 5 ani insotite de contracte (partile relevante- beneficiari, valoare, perioada, precizari-daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu ) insotita de certificate de buna executiesaurecomandaripentru cele mai importante contracte similare cu obiectul procedurii de achizitie Ofertantul va prezenta un certificat emis de unul din organismele autorizate in certificarea sistemului calitatii pentrustandardul internationale de calitateISO 9001 sau echivalent si ISO 14001 sau echivalent, copie cu mentiunea " conform cu originalul "Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.10.2013 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.10.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.09.2013 14:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer