Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparatie capitala corp cladire Gradinita ?ARICI POGONICI? Gherla


Detaliu pentru invitatia numarul 347711
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL GHERLA
Numar invitatie: 347711/30.05.2013
Denumire contract: Reparatie capitala corp cladire Gradinita ?ARICI POGONICI? Gherla
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL GHERLACod fiscal: 4349071, Adresa: str.Bobilnanr.2, Gherla, Telefon: +40 0264241775, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Bobilnanr.2, Gherla, Romania, cod postal: 405300, telefon: +40 0264241775, persoana de contact: Mariana Gabrus
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str.Bobilnanr.2, Gherla, jud.Cluj, Romania cod postal 405300 telefon: +40 0264241775, persoana de contact: Mariana Gabrus
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatie capitala corp cladire Gradinita ?ARICI POGONICI? Gherla
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Pentru reabilitarea cladirii care are ca destinatie gradinita cu program prelungit sunt necesare executarea urmatoarelor lucrari: -consolidarea boltilot din zidarie aflate in subsolul , -refacerea structurii din zidarie in zonele afectate, -inlocuirea planseului din lemn, -schimbarea in intregime a sarpantei, -incalzirea corpului de gradinita, -inlocuirea tamplariei din lemn, reparatii la tencuieli interioare si exterioare, gleturi interioare, zugraveli interioare si exterioare, inlocuirea pardoselilor, -placarea unora dintre pereti, instaltii electrice, -instalatii sanitare, -instalatii termice, amenafari exterioare.Componentele devizului general luat inconsiderare la stabilirea valorii estimate sunt: Cheltuieli pentru investitia de bazaC+M =935.856Dotari126.080Organizare de santier15.231Diverse si nepravazute15231Total1092398lei
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 092, 398 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cunatumul garan?iei de participare este de 21.543, 34 de lei.Cursul de schimb ce va fi avut in vedere la conversia valorii aferente garantiei de participare constituita intr-o alta moneda este cea de 5 (cinci) zile inainte de data limta de depunere a ofertelor la cursul de schimb al BNR.Perioada de valabilitate a garan?iei de participare este de de 120 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, cu posibilitatea prelungirii la cererea aut.contractante. In masura in care CNSC respinge contesta?ia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va re?ine din garan?ia de participare a ofertantului contestatorsuma aferenta, corespunzatoare, conform art. 278' din OUG 34/2006.Prevederile alin.1 ale art.278 indice 1 se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie.Forma constituire GP: a) scrisoare de garan?ie bancara in favoarea autorita?ii contractante ? original ;b) ordin de plata in contul autorita?ii contractante (RO31 TREZ 2185 006X XX00 0049, - Trezoreria Gherla, cod fiscal 4349071);c) fila CEC, cu condi?ia confirmarii de catre banca emitenta;d) instrument de garantare emis in condi?iile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul ?i pentru o perioada de 120 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Pentru IMM-uri, se aplica Legea 346/2004 privind stimularea infiin?arii ?i dezvoltarii intreprinderilor mici ?i mijlocii.Ofertele care nu sunt inso?ite de dovada constituirii garan?iei pentru participare vor fi respinse. .Autoritatea contractanta are dreptul de a vira garan?ia pentru participare in bugetul propriu, conform art.87 din HG 925/2006.
Garantie de buna executie
Va fi de 10% (5% pentru IMM-uri) din pre?ul contractului fara TVA. Garan?ia de buna execu?ie se va constitui prin urmatoarele forme : - scrisoare de garan?ie bancara sau emisa de o societate de asigurari prezentata in original (constituie anexa la contract);
- formular ;Prin depunerea la casierie a unor sume in numerar;
- Prin re?ineri succesive din plata facturilor par?iale, in conformitate conformArt. 90 alin. (3)din HG 925/2006 modificataprin HG 1045/27.10.2011 (contul se deschide numai la unitatea Trezoreriei Statului).Restituirea garan?iei de buna execu?ie se face conform art. 92, alin. 4 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art 180 din OUG34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, prezentata de candidat/ofertant/ofertant asociat/asociati/tert sustinator al candidatului/ofertantului.Incadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Se va completa Formularul 1.2-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, prezentata de candidat/ofertant/ofertant asociat/asociati/tert sustinator al candidatului/ofertantului.Se va completa Formular 2.Tertul sustinator va prezenta documentul numai pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit.a), c1), si d) din OUG 34/2006.3-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de prevederile art 69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prezentata de candidat/ofertant/ofertant asociat/asociati/tert sustinator al candidatului/ofertantului, subcontractant. Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante Primar: Marius Sabo Calin, viceprimar Neselean Ioan, consilier superior Direc?ia Urbanism ? Mariana Gabru?, ?ef serviciu Urbanism Morar Vasile, ?ef Serviciu Taxe ?i Impozite ?Elena Jiman, ?ef Birou juridic ? Mihai Rotar, consilier superior Compartiment Programe ? Rotar Valer, consilier asistent Comp. Programe ? Mure?an Vasile Nichita. Pop Simona onsilier superior Urbansim, Mahalean Horatiu sef Birou, Kis Ludovic-Attila consilier superior Se va completa Formularul 34-Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Se va completa Formularul 4.Nota: In cazul unei asocieri se va depune acordul de asociere Formularul 5 semnat de parti, respectiv in cazul subcontractarii se depune acordul de subcontractare Formularul 6 semnat de parti.5-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale ? original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul? (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).Din certificatele mentionate trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Se vor prezenta esalonarile aprobate de organismele competente si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului . Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In cazul in care oferta este depusa de catre o asociere, atunci fiecare operator economic trebuie sa fie autorizat sa desfa?oare partea sa din contract. In cazul persoanelor juridice straine sesolicita documente care dovedesc o formade inregistrare / atestare ori apartenen?a din punct de vedere profesional, conforme legii?arii de reziden?a a operatorului economic (insotite de traducerea autorizata si legalizata). In cazul unei oferte in asociere, fiecare asociat are obliga?ia de a demonstra indeplinirea cerin?ei.Autoritatea contractanta vasolicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentele in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globala din cel mult ultimii 3 ani financiari(2010, 2011, 2012) - trebuie sa fie cel pu?in egala cu 1.000.000 lei.Pentru IMM-uri suma men?ionata mai sus se reduce cu 50%., Angajament privind sus?inerea financiara a ofertantului/grupului de operatori economici, daca este cazul-in forma autenticaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraCerin?a nr. 1-lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit, Utilaje/DotariCerin?a nr. 2 - Declara?tie referitoare la utilaje, instala?iile, echipamentele tehnice de care dispuneoperatorul economic.Pentru indeplinireacorespunzatoare a contractului de lucrari va contne minim: -1 automacara-1 pompa de beton-1agregat de torcretat-vibrator de interior pentru beton-1 betoniera-150 mp schele metalice-100 popi metalici-1 aparat de sudura electric.Se vor prezenta dovezi ale detinerii, indiferent de forma juridica de detinere.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine sau ca are asigura accesul la un Laborator Autorizat de ISC pentru detrminari si incercari specifice lucrarilor ce urmeaza a se executa.Autorizatiile laboratorului trebuie sa cuprinsa in profilele autorizate toate determinarile de laborator necesare in vederea executiei lucrarilor.Atat contractul de inchiriere/colaborare sau angajamentul incheiate intre ofertant si laboratorul respectiv trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor., PersonalCerin?a nr. 3 - Declara?ie referitoare la efectivele medii anuale ?ultimii3 ani-ale personalului angajat si al cadrelor de conducere., Cerin?a nr.4 Declara?ie privind asigurarea personalului de specialitate pentru indeplinirea contractului.Pentru indeplinirea contractului va contine minim:
- 1 sef santier ?studii superioare in specialitatea constructii civile si industriale
-1 responsabil tehnic cu executia (RTE) ?atestat in domeniul lucrarii, constructii civile si industriale ?i instala?ii
-1 responsabil cu controlul de calitate (CQ) in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executate
-1 responsabil SSM sau Serviciu extern SSM
-1 inginer instalatii studii superioare in specialitatea instalatii, Cerinta nr.5 Declaratie privind disponibilitatea personalului de specialitate pe perioada executarii contractului, Cerinta nr.6Declaratie privind efectivele actuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/grupului de operatori economici, daca este cazul.-in forma autentica
Declaratie tert sustinator tehnic si profesional privind logistica, utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispun si care urmeaza a fi folosite efectiv pentru indeplinirea contractului de achizitie publica.
Declaratie tert sustinator tehnic si profesional privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere si care urmeaza a fi efectiv alocat pentru indeplinirera contractului de achizitie publica Certificarea sistemului de management al calita?ii ISO 9001, copie?conform cu originalul? valabil la data limita de depunere a ofertelor, Certificarea unui sistem de protect?ie a mediului conform ISO 14001, copie ?conform cu originalul? valabil la data limita de depunere a ofertelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.05.2013 09:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer