Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REPARATIE CAPITALA DRUM DE ACCES LA GRUPUL 12 TREI SATE


Detaliu pentru invitatia numarul 324406
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Numar invitatie: 324406/20.04.2012
Denumire contract: REPARATIE CAPITALA DRUM DE ACCES LA GRUPUL 12 TREI SATE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: R 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: 0269201020, Fax: 0269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Salcimilor, nr.23, Tg.Mures, Romania, cod postal: 540202, telefon: +40 265402171, fax: +40 265306340, persoana de contact: Florica Jacota
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str.Salcimilor, nr.23, Tg.Mures, sala de licitatii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REPARATIE CAPITALA DRUM DE ACCES LA GRUPUL 12 TREI SATE
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reparatie capitala a drumului de acces catre grupul de sonde nr.12, deoarece exista alunecari de teren.Aceasta consta in montarea unei structuri de sprijin pe amplasamentul gabioanelor alunecate formata din 14 saltele de geocelule, o structura de sprijin din piloni metalici dispusi spatial si rigidizati printr-un sistem de grinzi , contravantuiri si 11 pinteni drenanti.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 700, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participareCuantumul garantiei de participare :14.000lei;Perioada de valabilitate a GP: 90 de zile de la data limitastabilita pentru depunerea ofertelor.1. Modul de constituire : Garantia de participare se va prezenta, la deschiderea sedintei, va fi exprimata in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme(art.86, alin 1 HG925/2006): a. Virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.b.Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, in original.Scrisorile de garantie bancara vor fi elaborate de regula de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania.c.Ordin de plata vizat de banca in contul autoritatii contractante.RO60 BTRL 0270 1202 1673 46XX deschis la Banca Transilvania Sucursala Targu MuresCUI 140568262. Garantia trebuie sa fie irevocabila.3. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse si returnate la deschidere( art. 33, alin. Din HG 925/2006).- in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge o contestatie ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma in conformitate cu prevederile art.278ยน alin(1) din OUG 34/20006 actualizata, modificata si completata de OUG 76/30.06.2010 si L 279/2011, adica 4480 lei.
Garantie de buna executie
a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare va fi de 5 % din valoarea fara TVA a contractului de lucrari.b) Garantia de buna executie a contractului de furnizare se constituie conform art.90 din H.G. 925/2006 ? forma la zi, dupa cum urmeaza : Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art.86 alin.(2) ? (4) din H.G. 925/2006-actualizata, se aplica in mod corespunzator.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa Formularul nr.1 A.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, referitoare la excluderea dintr-o procedura a ofertantului care se afla in oricare din situatiile prevazute de articolul sus mentionat.Se va completa Formularul nr. 1 B.Declaratie pe proprie raspundereprivind neincadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile ulterioareSe va completa Formularul nr. 1 C. Persoanele cu functie de decizie pentru aceasta achizitie dunt. dl. Marcel Budan-director; dl. Victor Banu- presedinte de comisie; Ovidiu Ciurca- membru; Dorin Flamand- membru; Coriolan Sandor- membru; Calin Baraian -membru; Florica Jacota- membru.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP 314/12.10.2010Se va completa Formularul nr.1 D . -Persoane fizice /juridice romane-a) Certificat constator emis de ONRC valabil la data deschiderii ofertelor(copie cu specificatia ?conform cu originalul?)din care sa reiasa obiectele de activitate.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator in original sau copie legalizata-Persoane juridice /fizice straine -Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional sau echivalentul Certificatului Constataor. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate Documentul in original sau copie legalizata.-Pentru operatorii economici inregistrati ca I.M.M.-uri: Declaratie pe propria raspundere completata conform Anexei 1 din O.G. 27/26.01.2006 privind modificarea si completarea Legii 346 /2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Bilant contabil la 31.12.2010( forma prescurtata) vizat si inregistrat la MinisterulFinantelor Publice., -Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani-2008, 2009, 2010- Se va completa Formularul nr.2.Media cifrei de afaceri globalepe ultimii 3 ani( 2008, 2009, 2010). In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi nivelul minim impus si prin raportare la ultimii 3 ani financiari incheiati 2011, 2010, 2009. Nivelul minim impus este 1.400.000 lei.Pentru calculul in euro se va folosi cursul mediu anual leu/euro comunicat de BNR/BCE.2008-1euro=3, 6827 lei;2009- 1 euro=4, 2373 lei; 2010- 1 euro=4, 2099 lei; 2011- 1 euro=4, 2379 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Fisa/fise de informatii privind experienta similara Formularul 3., - Orice fisa referitoare la un contract incheiat cu un beneficiar/client trebuie sa fie insotita de un document care sa ateste indeplinirea obligatiilor contractuale de catre contractant( ex. Document constator conf. Art.97^1 din HG 925/2006, s.a.)., - Se impune ca cerinta minima pentru experienta similara depunereaunui contract de lucraridin ultimii 3 ani cu o valoare egala sau mai mare de 500.000 lei., - Declaratie privind lista principalelor executie lucrari in ultimii 5 ani pentru verificarea capacitatii tehnice si/sau profesionale-Formular 4., Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului.Ofertantul va completa Formularul 5., Societatile ofertante vor prezenta autorizatii- Atestat MDRLpentru un responsabil tehnic cu executia, CONFORM Legii 10/1995 privind calitatea in constructii, HG 925/1995 pentru aprobarea Regulamentului de verificare si expertizare tehnica a proiectelor sia executiei lucrarilor valabil la data deschiderii ofertelor., a) lista cuprinzand subcontractantii insotita de acordurile de subcontractare;b) partea/partile pe care ofertantul are intentia sa le subcontractezec) datele de recunoastere ale subcontractantilor. ISO 9001/2008-standard de calitate., ISO 14001/2004- standard protectia mediului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este publicata integral pe SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.05.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.05.2012 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.04.2012 13:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer