Achizitie publica - Reparatie capitala etapa I pod pe DC 189 Talpas - Viezureni
Detaliu pentru invitatia numarul 340323
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340323/03.12.2012
Denumire contract: Reparatie capitala etapa I pod pe DC 189 Talpas - Viezureni
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA TALPASCod fiscal: 16397862, Adresa: COMUNA TALPAS, JUDETUL DOLJ, Talpas, Telefon: 0251452487, Fax: 0251452487
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA TALPAS, JUDETUL DOLJ, Talpas, Romania, cod postal: 207266, telefon: +40 251452487, fax: +40 251452487, persoana de contact: GHEORGHE CASIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul autoritatii contractante, Primaria Talpas, judetul Dolj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatie capitala etapa I pod pe DC 189 Talpas - Viezureni
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop: Reparatie capitala etapa I pod pe DC 189 Talpas - Viezureni
II.1.6) CPV: 45221119-9 - Lucrari de constructii de renovari de poduri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 110, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Garantia de participare ? cuantum 2000 lei, 2. Perioada de valabilitate a garantiei de participare90 zile de la data limita de primirea ofertelor (egala cu perioadade valabilitate a ofertelor);3. Garantia de participare se poate constitui: a)prin virament bancar sau printr ? un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari , se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta, conform Formular H-Scrisoare de garantie bancara. b)in numerar depus la casieria Primariei Talpas.c) prin virament bancar, in contulRO14TREZ2945006XXX000493, cod fiscal 16397862 deschis la Trezoreria Filiasi.Neprezentarea dovezii privind garantia de participare conduce la respingerea ofertei, ca fiind inacceptabila, conform art.33, alin (3) si art.36 alin (1) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare se restituie dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castigatoare, in urma unei solicitari scrise, adresata autoritatii contractante, in care se va mentiona contul si banca unde se va vira aceasta suma, in conformitate cu prevederile art.88 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentruparticipare in conformitate cu prevederile art.87 din HG 925/2006 actualizata. in cazul in care CNSC respinge contestatia, autoritatea va retine contestatarului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, in conformitate cu art. 278^1din OUG 34/2006.In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria IMM, in conformitate cu prevederile Legii nr.346/2004 privind stimularea ifiinNarii si dezvoltarii IMM-urilor beneficiaza de reducerea cu 50% pentru Garantia de participare
Garantie de buna executie
1)Garantiei de buna executie: 10% din valoareacontractului fara TVA.2)Mod de constituire: a) instrument de garantare emis in cond. legii de o societate bancara sau societate de asigurari, in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatie. Garantia trebuie sa fie irevocabila.b) retineri succesive din sumele datorate din situatiile de plata lunare, intr-uncont deschis de catre executantla Trezoreria Statului, la dispozitia autoritatii, conf. HG 1045/2011. Suma initialanu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului.3) restituirea garantiei de buna executie in conformitate cu art. 92, pct. (3) si (4 ) din HG 925/2006.4) Retinerea garantiei de buna executie in cond. Art. 91 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.1 Declaratie pe propria raspundere privind ne incadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 -completare formular nr. 11.2 Declaratie pe propria raspundere privind ne incadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006 ? completare formular nr. 22. Declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art. 691 ( evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? formular nr. 33. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? completare formular nr. 44. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? completare formular nr. 5Lista cu persoanele cu functii de decizie din cadru autoritatii contractante: - Casiu Gheorghe ? Primar Comuna Talpas- Danciulescu Gabriel ? Viceprimar Comuna Talpas- Dinu Elena ? Secretar Comuna Talpas- Patrascu Maria ? Contabil- Covei Mihaela ? referent achizitii publice-Lista consilierilor locali 2012: Danciulescu Gabriel, Manda Nicolae, Cercelaru Daniela, Mitruta Delia, Gherghinoiu Ion, Poenaru Gheorghe, Morcov Aurelian, Ion Valentin, Dragu Ion, Olaru Adrian, Ivascu Georgeta.5. Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit ofertantul..1. Persoanele juridice/fizice romane trebuie sa prezinte: a) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri la bugetul local;b) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurarisociale la bugetul general consolidat.- Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Documentele se vor prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata/ autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite dupa caz de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Nota: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) din luna anterioara celei in care se depun ofertele in conformitate cu prev.art.9 din Ordinul ANRMAP nr.509/2011.2.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: - Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documenteechivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Documentele se vor prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana.- Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului.NOTA: In afara situatiei in care ofertantul uzeaza de prevederile art.11 alin.4-5 din HG 925/2006 actualizata, nu este permisa completarea ulterioara a documentelor de calificare. Lipsa sau neconformitatea unuia dintre documentele de calificare duce la declararea ofertei ca fiind inacceptabila in conformitate cu art.36 alin.1 lit.b din H.G.925/2006. Documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional1.Pentru persoane juridice /fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, emis cu cel mult 30 zile inainte de data de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.2.Pentru persoane juridice /fizice straineCerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.- Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data depunerii ofertelor. In cazul in care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, probarea inregistrarii trebuie sa fie cu cel mult 30 zile anterior datei depuneriiofertelor.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr.34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Va fi exclus din procedura de atribuire a contractului de lucrari orice ofertant care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: In cazul in care, ofertantul clasat pe primul loc, a prezentat in cadrul documentelor de calificare certificate, in copie, autoritatea contractanta va solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru confirmarea documentelor prezentate in copie, documentul in original sau copie legalizata.NOTA: In afara situatiei in care ofertantul uzeaza de prevederile art.11 alin.4-5 din HG 925/2006 actualizata, nu este permisa completarea ulterioara a documentelor de calificare. Lipsa sau neconformitatea unuia dintre documentele de calificare duce la declararea ofertei ca fiind inacceptabila in conformitate cu art.36 alin.1 lit.b din H.G.925/2006.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratie privind lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani.Lista va contine valori, perioade, locul executiei lucrarilor si beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Se va completa Formularul nr. 8 (declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani).In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a completa formularul nr. 8., 2.Experienta similaraOfertantul trebuie sa faca dovada ca a executat, in ultimii 5 ani, un contract avand ca obiect executia de lucrari de natura si complexitate similara procedurii derulate, dus la bun sfarsit, cu o valoare de minim 110.000 lei , fara TVASe va lua in considerare la experinta similara din ultimii 5 ani, doar lucrarile executate in ultimii 5 ani, si duse la bun sfarsit in aceasta perioada, ultimii 5 ani calculandu -se prin raportare inversa de la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul va prezenta in copie: a) contractul la care a avut calitatea de asociat, sib) acordul de asociere aferent vizat de beneficiar.Se solicita lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestea sunt autoritati contractante sau clienti privati., 3.Declaratie privind toate utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice pe care operatorul economic le va folosi pentru indeplinirea contractului de lucrari- Comisia de evaluare are dreptul de a verifica cele declarate de ofertant, eventualele neconcordante intre cele declarate si ceea ce exista, putand duce la descalificarea ofertantului.formular nr. 11, 4. Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei aniOfertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: a) Sef santier ? inginer, absolvent constructii civile, industriale si agricole cu diploma de inginer/licentab) Resposabil cu Controlul calitatii lucrarilor in domeniul lucrarilor supuse licitatiei, desemnat prin decizie interna de catre ofertant;c) Responsabil tehnic cu executia cu autorizatia valabila la data limita pentru depunerea ofertelor, in domeniul ce face obiectului contractului.d) responsabil SSM, continuare cerinta nr. 4Pentru personalul nominalizat cu indeplinirea contractului, se vor prezenta obligatoriu urmatoarele documente: - CV, in original, semnat si datat;
- documente din care sa rezulte ca persoanele nominalizate sunt angajate ale ofertantului sau al carui angajament de participare afost obtinut- angajament de participare al persoanei/persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (daca ofertantul nu are angajat/angajate astfel de persoana/persoane), in original, semnat si datat;, 5.Informatii privind subcontractantiiDaca este cazul, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoarea contractului de lucrari care va fi indeplinit de catre subcontractanti si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Se va completa : - formular nr 12 - Model declaratie subcontractanti din Sectiunea Formulare- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? formular nr.3., 6.Informatii privind asocierea/daca este cazul.Operatorul economic nominalizat lider al asociatiei trebuie confirmat prin depunerea scrisorilor de imputernicire semnate de persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatilor individuali din cadrul asociatiei.Se va prezenta formularul nr.13 ? Model de acord de asociere dinSectiunea Formulare.In acordul de asociere se va preciza concret partea/partile din contract pe care le va executa fiecare asociat in parte.In cazul ofertei declarate castigatoare, la incheierea contractului de achizitie publica, autoritatea contractanta va solicita viitorului castigator contractul legalizat., 7. Tert sustinator tehnic si profesional - daca este cazulIn conformitate cu prevederile art.190, alin (2) in cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului resursele tehnice si profesionale invocate.Persoanele care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia in care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d)., continuare cerinta nr.7Se va prezenta: - Formularul nr. 14 ? Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/ grupului de operatori economici- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 si art.181 ? formular nr.1 si formular nr.2 din Sectiunea Formulare.- Formularul nr.14 a si formularul nr. 14 b ? Declaratie Tert sustinator tehnic si profesional.- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? formular nr. 3 1. Prezentarea certificatului ISO 9001:2008 ? sistem de management al calitatii (sau echivalent), valabil la data limita de depunere aofertelor si va fi prezentat in copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul de reprezentantul legal al ofertantului.In cazul unei asocieri, acest certificat va fi prezentat de fiecare asociat in parte., 2.Prezentarea certificatului ISO 14001 sau echivalent? sistem de management al calitatii (sau echivalent), valabil la data limita de depunere aofertelor.In cazul unei asocieri, acest certificat va fi prezentat de fiecare asociat in parte.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: integral din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.11.2012 10:54