Achizitie publica - Reparatie capitala la 5 motoare D 105 pentru tractoare S 1500
Detaliu pentru invitatia numarul 348379
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348379/12.06.2013
Denumire contract: Reparatie capitala la 5 motoare D 105 pentru tractoare S 1500
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialELECTROCENTRALE ORADEA S.A.Cod fiscal: R 14790708, Adresa: SOS BORSULUI NR. 23, Oradea, Telefon: +40 359409508, Fax: +40 259463661
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos.Borsului nr.23, Oradea, Romania, cod postal: 410605, Telefon: +40 359409505, Fax: +40 259463661, persoana de contact: Buta Rodica ? Sef Birou Achizitii Publice.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sos.Borsului nr. 23, Oradea, Romania, Cod postal: 410605
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatie capitala la 5 motoare D 105 pentru tractoare S 1500
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia serviciilor de reparatii capitale la motoare D 105 pentru tractoare S 1500, conform cerintelor prevazute in caietul de sarcini si anexele sale (anexa nr. 1a si anexa nr. 1b), respectiv: reparatie motor(bloc motor, garnituri chiulasa, galerii de admisie si refulare, arbore cotit, cuzineti, cilindrii, pistoane, segmenti, biele); reparare sistem de alimentare cu carburanti; reparare sistem de ungere; reparare sistem de racire; reparare motoras de pornire; probe de rodajsi rodaj; produsele (piesele de schimb) din anexa 1b inclusiv manopera de inlocuire a acestora.
II.1.6) CPV: 50531000-6 - Servicii de reparare si de intretinere a masinilor neelectrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 130, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Cuantum: 1.500 lei.2.Perioada de valabilitate: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertei.3.Mod de constituire: a)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, prezentat in original. In instrumentul de garantare emitentul va insera cerintele prevazute la art.86 si art.87 din HG nr.925/2006 si la art.278^1 alin.(1) din OUG nr.34/2006 actualizata;b)ordin de plata, confirmat de banca emitenta, in contul S.C. Electrocentrale Oradea S.A., nr.RO83RNCB0032046486120001, deschis la B.C.R.Oradea.Dovada constituirii garantiei trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.4.In cazul unei contestatii autoritatea contractanta va retine/returna contestatorului din garantia de participare, suma de 1.300 lei lei (calculata conf. prev. de la art. 278^1 alin. 1, lit. a) din OUG nr. 34/2006 actualizata), in situatiile prevazute la art. 278^1 din OUG nr. 34/2006 actualizata.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in Euro (sau alta valuta) se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
1.Cuantum: 10% din valoarea (pretul) contractului fara TVA.2.Mod de constituire: prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia achizitorului si obligatia sa depuna in acest cont o suma initiala care nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5 % din pretul contractului.Contractantul va preda achizitorului, in termen de 5 zile de la semnarea contractului, o scrisoare vizata de unitatea Trezoreriei Statului, din care sa rezulte contul de disponibil si conditiile in care pot fi dispuse plati din acesta (atat de catre contractant, cu avizul scris al achizitorului care se prezinta unitatii Trezoreriei Statului, cat si de unitatea Trezoreriei Statului la solicitarea scrisa a achizitorului in favoarea careia este constituita garantia de buna executie, in situatia prevazuta la art. 91 din H.G. nr. 925/2006).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara: Bilantul Contabil la 31.12.2011 (formularele 10, 20 si 30). Ofertantul va prezenta Bilantul Contabil la 31.12.2011 (formularele 10, 20 si 30), in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani(raportati la data limita de depunere a ofertelor), continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Ofertantul va prezenta formularul G cu anexa., 2. Informatii privind experienta similara ? Cerinta impusa de autoritatea contractanta este ca ofertantul sa faca dovada ca in ultimii 3 ani (raportati la data limita de depunere a ofertelor), a prestat servicii similare, in baza unui contract.Pentru demonstrarea indeplinirii cerintei, ofertantul va prezenta formularul H si certificat/document emis sau contrasemnat de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar din care sa rezulte ca a prestat servicii similare. Respectivul certificat/document va indica denumirea serviciului, perioada de prestare si va preciza daca acesta a fost dus la bun sfarsit., 3. Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Ofertantul va prezenta formularul I cu anexa.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatiile, care determina excluderea din procedura de atribuire, prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 actualizata., 4. Informatii privind sustinerea.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea economica si financiara si/sau capacitatea tehnica si profesionala invocand o sustinere din partea altei persoane, situatii prevazute la art. 189 si art. 190 din O.U.G. nr. 34/2006 actualizata, acesta trebuie sa prezinte documentele care certifica sustinerea conform prevederilor de la art. 11^1alin. (1)-(6) din H.G. nr. 834/2009. Persoana juridica sau fizica sustinatoare nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor de la art.180 si art.181, lit. a), c^1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006 actualizata si in situatiile prevazute la art.69^1 din O.U.G. nr. 34/2006. Certificarea sistemului de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001:2001 (sau echivalent).Ofertantul va prezenta, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, certificatul emis de un organism de certificare national sau international acreditat in tara sau strainatate, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001:2001 (sau echivalent), adecvat domeniului de activitate din sfera serviciilor solicitate de autoritatea contractanta.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: - este disponibila in SEAP, atasata la prezenta invitatie de participare, informatii suplimentare la telefon nr. 0359/409505, interior 130.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.06.2013 08:43