Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparatie capitala la Scoala cu clasele I-VIII ,,Costache Antoniu'', structura Mihail Kogalniceanu - rest de executat in loc. Mihail Kogalniceanu, com. Tiganasi, jud Iasi


Detaliu pentru invitatia numarul 326178
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Tiganasi (Primaria Comunei Tiganasi)
Numar invitatie: 326178/10.05.2012
Denumire contract: Reparatie capitala la Scoala cu clasele I-VIII , ,Costache Antoniu'', structura Mihail Kogalniceanu - rest de executat in loc. Mihail Kogalniceanu, com. Tiganasi, jud Iasi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Tiganasi (Primaria Comunei Tiganasi)Cod fiscal: 4540259, Adresa: comuna Tiganasi, judet Iasi, tiganasi, Telefon: 0232/299070, Fax: 0232/299072
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Tiganasi, judet Iasi, tiganasi, Romania, cod postal: 707555, telefon: +40 0232/299070, fax: +40 0232/299072, persoana de contact: Gheorghe Badita
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Tiganasi, loc. Tiganasi, jud. Iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatie capitala la Scoala cu clasele I-VIII , ,Costache Antoniu'', structura Mihail Kogalniceanu - rest de executat in loc. Mihail Kogalniceanu, com. Tiganasi, jud Iasi
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reparatie capitala la Scoala cu clasele I-VIII , ,Costache Antoniu'', structura Mihail Kogalniceanu- rest de executat, in loc. Mihail Kogalniceanu
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 483, 870 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare: 9600 Lei.Per. de valab. 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constit: Virament bancar prin O.P. in contul Comunei Tiganasi nr.RO70TREZ406500228X010326, cod fiscal 4540259 sau printr-un instr. de garant emis in cond. legii de o societate bancara sau de asig., in original (formularul nr. 15).In cazul ofertantilor din categ. IMM, prin prezent. docum. prev. in Legea nr.346/2004, gar. de partic.se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat. AC are dreptul de a retine gar. de partic., ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urm. sit. : a) isi retrage oferta in per. de valab. a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castig., nu constituie gar. de buna exec. in per.de valab. a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contr.;c) oferta sa fiind stab. castig., refuza sa semneze contr. de achizitie publica in per. de valab. a ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :10% din valoarea contractului de lucrari (fara TVA). Modul de constituire a garantiei de buna executie conf. Art.89 si 90 din HG 925/2006 reactualizata Garantia de buna executie se restituie conform prevederilor HG 925/2006 Art. 92 alin.(4) Atentie! In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de buna executie se constituie in proportie de 50% din cunatumul precizat. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat trebuie sa depuna documentele in original privind incadrarea in categoria IMM
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Decl pe propria rasp privind neinc in disp art. 180 din OUG nr. 34/2006, aprob cu mod si complet prin Lg nr. 337/2006, cu mod si complet ulterioare.2.Decl pe propria rasp privind neinc in disp art. 181 din OUG nr. 34/2006, aprob cu mod si complet prin Lg nr. 337/2006, cu mod ?i complet ulterioare.3. Certif de atestare fiscala (datorii la bug consolidat general) din care sa reiasa oblig exigibile scadente in luna anterioara depunerii ofertelor.4. Certif de taxe si imp loc (datorii la bug loc) din care sa reiasa oblig exigibile scadente in luna anterioara depunerii ofertelor.5. Certif de particip cu oferta independenta, conform Od.presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a cert de participare la licita?ii cu oferta independenta.6.Decl pe propria rasp privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese cu pers ce detin functii de decizie in cadrul AC, respectiv primar ? Roibu Mihai, viceprimar ? Nicolau Constantin, Secretar ? Pustianu Maria, Contabil ? Damaschin Alina) din OUG nr. 34/2006, aprob cu mod si complet prin Lg nr. 337/2006, cu mod si complet ulterioare. 1. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Nota! Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentelor in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Autoritatea contractanta accepta pentru demonstrarea situatiei economice si financiare, centralizarea situatiilor economice si financiare ale ofertantilor, asociati si subcontractantilor sau sustinerea contractului de catre o alta persoana.Se vor prezenta pentru ultimii trei ani, respectiv 2008, 2009 si 2010 bilantul contabil insotit de contul de profit si pierderi, vizat si inregistrat la organele competente (original, copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?), Fisa de inf.generale, Form nr. 6 din SECTIII ? Form , care vizeaza activ din cel putin ultimii 3ani, in masura in care inf.respective sunt disponibile; in acest ultim caz aut. cont are obligatia de a lua in consid si data la care op.Ec.a fost infiintat sau si-a inceput act. comerciala. Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2010, 2009, 2008) sa fie cel putin 960.000 lei.NOTA: In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia ec si finaninvocand si sustinerea acordata, in cfcu prevederile alin. (1), de catre o alta persa, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustde care benef , de regula, prin prezentunui angajament ferm al pers respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta conffaptul ca va pune la dispofert/candidresursele financinvocate. Perscare asigura sustinerea financnu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedde atrib, cfprevr art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d), 69^1.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind principalele lucrari executatein ultimii 5 ani, completata conformFormularului nr. 7 impreuna cu anexa., Fisa de informatii privind experienta similara, completata conform cu Formularulnr. 8Se vor depune in acest sens in copie conform cu originalul, unui document/contract/proces-verbal de receptie impreuna curecomandareabeneficiarului, aferente contractului, care a avut ca obiect de activitate lucrari in domeniul constructiilor cu o valoare cel putin egala cu valoareade480.000 lei., Prezentare: Formular nr. 9 - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Se solicita prezentarea Formularului nr. 9 impreuna cu anexa cuprinzand lista utilajelor, instalatiilor, mijloacelor de transport, echipamente tehnice, laboratoare etc. pe care operatorul economic se obliga a le utiliza pentru indeplinirea contractului de executie lucrari.NOTA: Pentru instalatiile, mijloacele de transport, laboratoare care nu sunt in proprietate, ofertantul trebuie sa faca dovada disponibilitatii acestora prin angajament de punere la dispozitie, Decl referitoare la efectivele medii anuale ale pers angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani - completata cf Formnr. 10 impreuna cu anexa nr. 1 Decl privind asig cu pers resp direct de indepl contr de lucrari cf anexa nr. 2 la Form nr. 10Pentru realizarea contr, ofertantii trebuie sa faca dovada ca pot asigura o echipa formata din minim urmat specialisti: - un resp tehnic cu exp de lucrari atestat in MLPTL- un resp cu controlul tehnic de calitate AQ/CQ NOTA: Ø Dovada scriptica a detinerii pers de la punctul anterior se va face pe baza urmatdoc: - CV-uri, in original si semnate; - Copii a contr de munca sau dupa caz, contr de colab pentru indeplinirea contr in copie sau ang de participare pentru indeplinirea contr - in original .- copii dupa diplomele de studii absolvite.- copii a certif prof, a atestatelor, autoriz mentionate in CV (se solicita doar acele certificate, atestate, autorizatii relevante pentru procedura in cauza, in cazul CQ- decizia interna de numire);, -Declaratie privind subcontractantii completarea unui formular cu subcontractantii si specializarea acestora conform Formular nr. 12 si anexa ?din sectiunea FORMULARE a documentatiei de atribuire -Acordul de subcontractare ? Formular nr. 13 din sectiunea FORMULARE., Se solicita, dupa caz, completarea formularelor: - Acord de asociere - completarea unui formular cu asociatii cu informatii privind proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de catre asociati si specializarea acestora conform formular nr. 14 ?din sectiunea FORMULARE a documentatiei de atribuire Atentie ! In cazul asocierii mai multor operatori economici, criteriile de calificareprivind capacitatea tehnica/economica pot sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.05.2012 10:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer