Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparatie capitala Pavilion internari - Spitalul Boli Infectioase "Sf. Cuv. Parascheva" Galati


Detaliu pentru invitatia numarul 331660
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Spitalul de Boli Infectioase "Sf. Cuv. Parascheva" Galati
Numar invitatie: 331660/13.07.2012
Denumire contract: Reparatie capitala Pavilion internari - Spitalul Boli Infectioase "Sf. Cuv. Parascheva" Galati
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul de Boli Infectioase "Sf. Cuv. Parascheva" GalatiCod fiscal: 3347072, Adresa: Strada Traian, nr. 393, Galati, Telefon: 0236334022; 0749266206, Fax: 0236467752
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Traian, nr. 393, Galati, Romania, cod postal: 800179, telefon: +40 0236334022 / +40 0749266206, fax: +40 0236467752, persoana de contact: Serv Ad-tiv
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Strada Traian, nr. 393, Galati, Romania, cod postal: 800179, telefon: +40 0236334022 / +40 0749266206, fax: +40 0236467752, persoana de contact: Serv Ad-tiv
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatie capitala Pavilion internari - Spitalul Boli Infectioase "Sf. Cuv. Parascheva" Galati
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reparatie capitala Pavilion internari - Spitalul Boli Infectioase "Sf. Cuv. Parascheva" Galati
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 644, 294 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Modul de constituire a garantiei pentru participare: -virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de osocietate bancara ori de o societate de asigurari, ordin de plata (vizat de banca) in contul RO 78TREZ3065006XXX010819 TrezoreriaGALATI (completarea Formularului 4 dupa caz ), sau la casieria unitatii. Lipsa dovezii constituirii garantiei de participare va avea drept efectrespingerea, la deschidere, a ofertei (art. 33 alin. 3, lit. b din HG. 925/2006). IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiilor cerutela achizitii publice daca anexeaza documente edificatoare. Cuantumul garantiei de participare este de 12000, 00 lei Garantia de participaretrebuie sa fie valabila 90 de zile incepand cu data limita de depunere a ofertelor. Conditii de retinere a garantiei de participare: Autoritateacontractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand de afla in oricare din situatiileurmatoare: isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; oferta sa fiind stabilita castigatoare refuza sa semneze contractul deachizitie publica/acordul cadru in perioada de valabilitate a ofertei; oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de bunaexecutie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului. In masura in care Consiliulrespinge contestatia depusa de operatorul economic ca nefondata in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine dingarantia de participare a ofertantului contestator suma (in cuantumul prevazut la art. 278^1 alin.1 lit.b) din OUG nr. 34/2006 - intre 420.001lei si 4.200.000 lei inclusiv - 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei) respectiv 4.200, 00 lei + 224, 293 lei = 4424, 293 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare: 10 % din valoarea de atribuire a contractului (fara TVA).Garantia de buna executie se constituie de ofertantul castigator pentru intreaga perioada de derulare a contractului ( conf.art.89 din HG 925/2006)Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare (conf.art.90 alin.1 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Completarea Formularului nr.1.Cerinta nr.2Declaratii privind eligibilitatea: Completarea Formularului nr.2, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006. Sau, cazier judiciar al companiei. Precizari: a. Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti; b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta nr.3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006: Completarea Formularului nr.3.Documente de confirmare: 1.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele.2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Conditie de calificare : Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.180 si 181 atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea contractului.- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat, inclusiv liderul are obligatia depunerii formularelor nr.2 si 3 si a documentelor de confirmare.- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.- In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.- Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.- In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat.Cerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006: Completarea Formularului nr.4.Documente de verificare: - certificat constatator eliberat de ORC, sau extras din Registrul actionarilor/asociatilor, certificate de administrator in cazul societatilor pe actiuni.In sensul prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006: ?Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit.a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire." Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: Medic Primar Dr. Mihaela Ganea - Director medical; Ec. Angelica Costin - Director Fin. Contabil; Poalelungi Lucian - Sef Serv. Ad.-tiv Persoanele juridice romane vor prezenta: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial.In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori; In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc va prezenta Certificatul constatator in copie conforma cu originalul, se va solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1) Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani.Se solicita completarea Formularului nr.5: Informatii generale.Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectuluicontractului pe ultimii 3 ani se va calcula prin impartirea valorii cifrei deafaceri exprimata in lei la cursul euro mediu anual practicat de BNR pentruanul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2008:1euro = 3, 6827 lei;Anul 2009:1 euro = 4, 2373 lei.Anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei., Cerinta 2) Ofertantul trebuie sa demonstreze, ca are disponibil sau ca are acces la lichiditati, linii de credit sau alte masuri financiare necesare derularii lucrarilor pe o perioada de 5 luni (cash-flow de executie a lucrarii 268.455, 83 RON). Se va demonstra prin: -prezentarea unei scrisori de bonitate bancara, extras de cont sau un document emis de o institutie financiara, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care ofertantul/candidatul poate dovedi capacitatea economica si financiara.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: ?Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5ani? si ?Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice.?Conform devizului, ofertantul trebuie sa detina {va face dovada ca are in dotare proprie/inchiriate sau contract de colaborare) utilaje astfel incat sa poata asigura continuitatea lucrarii in termenul stabilit in fisa de date (5 luni).Certificate/ documente emise de principalii beneficiari, clienti privati sau autoritati contractante. Certificatele / documenteletrebuie sa fie datate, semnate in clar si fara prescurtari, si trebuie sa contina informatii privind obiectul contractului, duratei acestuia si pretul platit pentru lucrarile executate. b. Documente care atesta detinerea (dotare proprie/inchiriere/alte forme de punere la dispozitie)utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice implicate in realizarea obiectului contractului, Cerinta 2: Modul de indeplinire a obligatiilor contractuale se poate demonstra si pe baza informatiilor cuprinse in documenteleconstatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizareacontractelor de lucrari executate sau prin alte documente edificatoare cum ar fi: copii ale partilor relevante ale contractelor respectiv: partile, obiectul contractului, durata, valoare, semnaturi si recomandari din partea beneficiarului /clientului respectiv.In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in, Cerinta 3A. Informatii referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si a cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Documente de confirmare: Avand in vedere complexitatea si volumul lucrarilor care trebuie sa fie executate intr-un interval mic, ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de: a)inginer constructor -1 pers, specialitatea constructii civile si industriale, minim 3 ani in coordonare lucrari de constructii civile si industriale;b)responsabil tehnic atestat cu executia in domeniul lucrarilor de constructii civile si industriale c)personal autorizat pentru instalatii de climatizare;d)personal autorizat pentru executia de instalatii electrice de joasa tensiune;e)personal autorizat pentru instalatii de sesizare si alarmare incendiu;f)persoana responsabila pentru functia de sef lucrare g)Se va prezenta CV-ul personalului responsabil cu lucrarea. Cerinta 1: Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO9001:2008, un sistem de management al calitatii pentru domeniul deactivitate ce face obiectul contractului.Cerinta 2: Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organismindependent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO14001:2004, un sistem de management al mediului pentru domeniul de activitate ce face obiectul contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasat SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.08.2012 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.07.2012 11:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer