Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparatie capitala pod de lemn de pe DJ103G Maierus - lim jud. Covasna km 0+554


Detaliu pentru invitatia numarul 354901
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Judetul Brasov
Numar invitatie: 354901/21.10.2013
Denumire contract: Reparatie capitala pod de lemn de pe DJ103G Maierus - lim jud. Covasna km 0+554
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJudetul BrasovCod fiscal: 4384150, Adresa: B-dul Eroilor nr.5, Brasov, Telefon: 0268/410777/221, Fax: 0268/472305
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Nicolae Balcescu nr.67, Brasov, Romania, cod postal: 500007, telefon: +40 268410777/148, fax: +40 368440040, persoana de contact: Cirica Emil
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Brasov, str. Nicolae Balcescu nr.67, cam. 20
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatie capitala pod de lemn de pe DJ103G Maierus - lim jud. Covasna km 0+554
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reparatie capitala a podului de lemn de pe DJ 103G , Maierus - lim.jud.Covasna km. 0+554Valoarea lucrarilor supusa licitatiei este de 1.123.320 lei exclusiv TVA.10% aferent cheltuielilor de diverse si neprevazute reprezinta suma de 112.332 lei (10% din valoarea estimata a contractului fara diverse si neprevazute).
II.1.6) CPV: 45221000-2 - Lucrari de constructii de poduri si tuneluri, puturi si pasaje subterane (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 235, 652 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 20.000lei. Garantia de participare se constituie conform HG 925/2006, art 86. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Date pentru constituirea garantiei de participare: cont trezoreria Brasov 1315006XXX000169, CUI 4384150. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare ?90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se va restituii in conformitate cu H.G. 925/2006, art.88. - In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.-Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participarein conditiile art.87, alin.(1) din HG 925/ 2006. In cazul depunerii unei contestatii, de catre operatorii economici ofertanti, daca CNSC respinge contestatia depusa, autoritatea contractanta, va retine din garantia de participare, in conformitate cu art. 278^1 , alin(1), lit. b) si alin(2) din OUG 34/2006.Garantia de participare emisa in alta limba decat cea romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. Pentru evaluare unitara, se va face conversia monedei la cursul BNR din data de 25.09.2013.Neprezentarea constituirii garantiei de participare asa cum a fost solicitat duce automat la respingerea ofertei in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 10% din valoarea contractului fara TVA, in conformitate cu contractul de executie de lucrari, Garantia de buna executie se va const. conform art. 90 din HG 925/2006. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Restituirea garantiei de buna executie se va face conform H.G. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ) Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarileulterioare - Formular 3b) Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formularc) Declaratii privind calitatea de participant la procedura - Formular 5d) Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa formularul 4.Personal: Cancescu Aristotel Adrian ? Pre?edinte, Pascu Mihai Lucian?Vicepre?edinte, Aurelia Popescu - Dir.Ec: , Maria Dumbraveanu- Secretar, Craciun Claudia-Director DAPL, Ispas Radu-Administrator public, Comisie: Cirica Emil, Blaga Nicolae, Arhip Corina, Mone Mariana, Stefaniuc Ioan, Ciapa Vasile, Antal Mihaela.e) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - formular 5;f) Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelullunii anterioare celei in care este prevazut TERMENUL LIMITA de depunere a ofertelor(original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?);g) Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelullunii anterioare celei in care este prevazut TERMENUL LIMITA de depunere a ofertelor (original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?);Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire conform art.11 alin(4)din HG 925/2006.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare pentru dovada eligibilitatii. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prev. art. 182 din OUG 34/2006. Documentelevor fi prezentate in original/copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?insotite de traducerea autorizata in limba romana. Certificatul constatator eliberat de ONRC din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora. Informatiilecuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document.Persoanele juridice straine prezinta: documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic; Certificatul de Rezidenta Fiscala sau o declaratie valabile pentru anul in curs. Pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1-Risc profesionalDeclaratie privind asigurarile, din care sa reiasa, ca in cazul atribuirii contractului, operatorul economic isi asuma obligatia de a incheia, inainte de inceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea aparea in derularea lucrarilor, privind utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele de pe stoc, personalul propriu, Cerinta2-Cifra de afaceriBilanturile contabile sau extrase de bilant, raport de audit, dupa caz sau orice alte documente echivalente, pe ultimii 3 ani vizate si inregistrate de organele competente. Documentele vot fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?.Prezentarea fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani 2010-2012, care sa fie de min. 2.200.000 lei(1EURO= 4, 4711 lei/25.09.2013). In cazul ofertantilor din categ IMM(facand dovada prin prezentareadocumentelor prevazute in Legea 346/2004) acestia beneficiaza de reducere cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri. Valorile vor fi exprimate in lei sau alta moneda, la cursul lei/alta moneda mediu comunicat de BNR pt anii respectivi.In sit in care un grup de opec in asociere depune oferta comuna, sit ec si financ se demonstr prin luarea in cosid a resurselor tuturor membrilor asocierii. Demonstrarea indepl cerintelor se poate realiza si prin interm unui tert sustinator care va garanta indepl oblig contr. In conf cu prev art.186 din OUG nr.34/2006 si art.11 alin.1 din HG 925/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: In cazul unei asocieri a doi sau mai multi ofertanti, se impune ca cel putin un ofertant sa indeplineasca conditia de experienta similara. Asocierea va fi legalizata numai in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare., Informatii privind subcontractantii: Documentele vor fi prezentate in original., Experienta similaraCerintaLista lucrarilor executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit, lucrari similare in valoare deminim 1.100.000 lei exclusiv TVA, insotita de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor avute in vedere la incadrarea in pragul valoric minim impus.Prezentarea fisei de experienta similara pentruPrezentarea fisei de experienta similara pentruofertantii care prezinta contracte incheiate in alta moneda decat lei au obligatia sa faca conversia in lei aplicand cursul mediu anual lei/alta moneda comunicat de BNR pentru fiecare an in parte., Utilaje/DotariDeclaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economicUtilajele pot fi proprietate, leasing sau inchiriate.Cerinta minimaOfertantul trebuie sa detina in proprietate, leasing, chirie sau angajament de punere la dispozitie a unei Sonete-pentru baterea pilotilor., PersonalDeclaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, in ultimii 3 ani, conf. art. 188 alin. (3) lit. d) din OUG 34/2006.Personal minim necesar: ? Sef santier: studii superioare - Facultatea de Constructii -Drumuri si Poduri;
-Diploma de inginer-copie-Declaratie de disponibilitate-original? Responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat MDRT, conform Legii 10/1995 privind calitatea in constructii.-Atestat MDRT-copie conforma cu originalul, viza valabila la data limita stabilita pentru depunere a ofertelor-Declaratie de disponibilitate-original? Responsabil de calitate(CQ);
-Decizie de numire, viza valabila la data limita stabilita pentru depunere a ofertelor-Declaratie de disponibilitate-original? Responsabil cu securitatea muncii;
-Decizie de numire, viza valabila la data limita stabilita pentru depunere a ofertelor-Declaratie de disponibilitate-original? Responsabil de mediu.-Decizie de numire, viza valabila la data limita stabilita pentru depunere a ofertelor-Declaratie de disponibilitate-original ISO 9001 sau echivalent-Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001 sau echivalent, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului.-Certificatele de calitate trebuie prezentate individual de fiecare membru al asocierii pentru partea de contract pe care o realizeaza conf.anexa 2 al Ordinului ANRMAP 509/2011.ISO 14001 sau echivalent-Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001 sau echivalent, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului.- Certificatele de calitate trebuie prezentate individual de fiecare membru al asocierii pentru partea de contract pe care o realizeaza conf.anexa 2 al Ordinului ANRMAP 509/2011Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.11.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.10.2013 11:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer