Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparatie capitala scoala cu clasele I-IV Smadovicioara


Detaliu pentru invitatia numarul 170601
Autoritate contractanta
SCOALA CU CLASELE I-VIII SECU
Cod de identificare fiscala: 15123966
Adresa: strada Principala, Secu
Telefon: 0251/453460
Fax: 0251/453460
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Reparatie capitala scoala cu clasele I-IV Smadovicioara
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Scopul contractului il constituie reparatia capitala a Scolii cu clasele I-IV Smadovicioara.Lucrarile de reparatii propuse sunt: executarea termosistemului, inlocuire tamplarie din lemn cu tamplarie PVC cu geam termopan, inlocuirea usilor cu usi PVC, placarea cu gresie antiderapanta a holurilor, refacere tencuieli interioare, zugraveli interioare si exterioare, inlocuirea pardoselii degradate cu lignoleum, raschetarea parchetului in cancelarie si clasa de langa aceasta, reparatii acoperis.Sursa de finantare: HG 962/2008Plata se va face prin ordin de plata , prin trezorerie. Suma disponibila la data lansarii procedurii este 100000 lei. In functie de disponibilitatile bugetare existente, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a renunta/suplimenta o parte de lucrari pana la max 50%, sau de a decala termenul de executie.
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 11.09.2008 20:55
Data limita de depunere a ofertelor: 22.09.2008 08:30
Adresa la care se transmit ofertele: Scoala cu clasele I-VIII Secu, comuna Secu, strada Principala, cod postal 207530, jud. Dolj
Data si ora deschiderii ofertelor: 22.09.2008 09:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Scoala cu clasele I-VIII Secu, comuna Secu, strada Principala, cod postal 207530, jud. Dolj
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Se solicita Declaratii de eligibilitate, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre stat, inclusiv cele locale precum si a contributiei pentru asigurari sociale de stat; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; Declaratie privind litigiile, Declararea Cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani (minim 600.000 lei), Bilant contabil la 31.12.2006, 31.12.2007 cu viza D.G.F.P, Rezultatul ultimului exercitiu financiar: pozitiv, Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani insotita de certificari , Recomandari pentru lucrarile similare , Procese verbale de receptie cu viza ISC, copie de pe prima si ultima pagina a contractului, Lista contractelor in derulare, Responsabil tehnic cu executia si Responsabil atestat cu calitatea, Declaratii privind dotarile, subcontractantii, Inf. personal, Certificari privind sistemul de management al calitatii, sistemul de management al mediului, sistemul de management al securitatii muncii.
Gratuit, pe baza unei cereri prealabile scrise, adresata autoritatii contractante.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer