Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REPARATIE CAPITALA SEDIU ADMINISTRATIV (CAMIN SPORTIV, CANTINA SPORTIVI, SEDIU)


Detaliu pentru invitatia numarul 337319
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Club Sportiv Municipal Bistrita
Numar invitatie: 337319/12.10.2012
Denumire contract: REPARATIE CAPITALA SEDIU ADMINISTRATIV (CAMIN SPORTIV, CANTINA SPORTIVI, SEDIU)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialClub Sportiv Municipal BistritaCod fiscal: 4426891, Adresa: PARCULUI NR.1, Bistrita, Telefon: 0263217504, Fax: 0263217504
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PARCULUI NR.1, Bistrita, Romania, cod postal: 420035, telefon: +40 263217504, fax: +40 263217504, persoana de contact: ADRIAN MOLDOVAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: ROMANIA JUDETUL BISTRITA-NASAUD LOCALITATEA BISTRITA STRADA PARCULUI NR.1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (sport)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REPARATIE CAPITALA SEDIU ADMINISTRATIV (CAMIN SPORTIV, CANTINA SPORTIVI, SEDIU)
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LUCRARI DE REABILTARE TERMICA SEDIU ADMINISTRATIV(CAMIN SPORTIV, CANTINA SPORTIVA, SEDIU)
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 241, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
4500 leiModul de constituire in conditiile legislatiei in vigoare: 1. Scrisoare de garantie bancara conformFORMULARUL F.22. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.3. Plata in numerar la casieria autoritatii contractante.4. Ordin de plata cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;Contul Clubului Sportiv Municipal Bistrita: RO66TREZ1015009XXX000218, deschis la Trezoreria Bistrita si cod fiscal: 4426891. Pe ordinul de plata este obligatorie mentionarea numarului procedurii pentru care se constituie.Valabilitate garantie: este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Atentie!! Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata in original cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 8 % din valoarea contractului fara TVA - Formular 05 ? Scrisoare de garantie bancara In termen de 5 zile de la semnarea contractului ofertantul declarat castigator va constitui garantia de buna executie astfel: - Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, de preferat sa fie emisa de catre o institutie din Romania, care devine anexa la contract, conf. art.90 alin(1) din HG 925/2006 modif. prin HG 834/2009, sau daca partile convin conform HG 925/2006, art 90, alin (3).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Situatia personala a candidatului sau ofertantului: DECLARATIE privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180, in original, (prezentare conform FORMULARUL F.2 din SectiuneaFormulare);
- declaratie privind neincadrarea in prevedrile art. 181 din OUG 34/2006, in original, (prezentare conform FORMULARUL F.3 din SectiuneaFormulare);
--certificat de atestare fiscala ? privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), din care sa reiasa ca nu au datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ?;
-- certificat privind taxele si impozitele locale, eliberat de Primaria locala, din care sa reiasa ca nu au datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ?.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Raportarea se va face la inexistenta datoriilor fata de bugetul general consolidat, in luna luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota: Operatorii economici care prezinta datorii la bugetul de stat, autoritatii contractante, respectiv la plata taxelor si impozitelor locale vor fi descalificati, neavand dreptul de a participa la licitatie.Nota: Vor fi exclusi de la procedura de achizitie ofertantii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006, precum si ofertantii care nu respectaprevederile art. 46 din aceeasi ordonanta.--DECLARATIEPRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 69^1 DIN OUG 34/2006 (CONFORM FORMULARUL F.4)Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea constractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea: - MOLDOVAN ADRIAN - DIRECTOR- BACHNER MARIUS - SEF SERVICIU FINANCIAR--Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform modelului FORMULARUL F.5.-- D E C L A R A T I E privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale si cea tehnico-economica, conform modelului FORMULARUL F.6. -- certificat constatator emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte activitatea de baza si ca ofertantul nu are cazier, in termen de valabilitate; (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.) In cazul prezentarii copiei Certificatului Constatator, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inaintea comunicarii rezultatului procedurii, prezentarea in original/copie legalizata a Certificatului Constatator.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Ofertantul va prezenta ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente., - Fisa centralizatoare a situatiei economico-financiare a ofertantului (Formular 02), din care sa rezulte cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista contractelor de lucrariin ultimii 3 ani, continand numele/titlul contractelor, valoarea finala certificata a acestora, sursa de finantare, perioada de prestare, precum si o descriere a lucrarilor executate in cadrul contractului respectiv Formular 12 D , Formular 12 E- Obligatii contractuale in desfasurare. Certificatele ISO 9001, ISO 14001, emise de organisme acreditate, care sa confirme implementarea sistemului de management al calitatii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv 50 p b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) punctajul se acorda astfel: Pn=(pret minim/pretn) x punctaj maxim alocat, undePn ? este punctajul rezultat; pret minim ? este pretul minim ofertat la articolele din aceeasi categorie avand calitati/caracteristici identice; pretn ? pretul oferit de ofertant; punctaj maxim alocat ? punctajul specificat mai sus (50p)
DURATA DE EXECUTIE
30
Descriere: Descriere criteriu: Punctajul pentru factorul de evaluare ?termen de executie? se acorda astfel: a) pentru termenul de executie minim, de 30 zile, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv 30 p. Ofertele sub 30 zile nu vor fi punctate suplimentar b) pentru un termen mai mare decat cel prevazut la lit. a) punctajul se acorda astfel: Pn=(termen cerut/termenn) x punctaj maxim alocat. unde Pn ? este punctajul rezultat; termen cerut? este termenul maxim de executie cerut; termenn ? termenul oferit de ofertant; Ofertele cu termene de executie peste 50 zile vor fi declarate neconforme. Punctaj maxim alocat ? punctajul specificat mai sus (30p)
TERMEN DE GARANTIE
20
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?termen de garantie? se acorda astfel: a) pentru termenul de garantie maxim, de 48 de luni , se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv 20 p. Ofertele peste 48 de luni nu vor fi punctate suplimentar b) pentru un termen mai mic decat cel prevazut la lit. a) punctajul se acorda astfel: Pn=( termen de garantien /termen de garantie maxim) x punctaj maxim alocat. unde Pn ? este punctajul rezultat; termen de garantie maxim? este termenul maxim de garantie cerut; termen de garantien ? termenul oferit de ofertant; Ofertele cu termen de garantie sub 24 de luni vor fi declarate neconforme. Punctaj maxim alocat ? punctajul specificat mai sus (20p)
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit, de la sediul CSM Bistrita Strada Parcului NR 1
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.10.2012 14:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer