Achizitie publica - Reparatie capitala si extindere Unitate Primiri Urgente - Spitalul Judetean de Urgenta Alba Iulia
Detaliu pentru invitatia numarul 344697
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344697/02.04.2013
Denumire contract: Reparatie capitala si extindere Unitate Primiri Urgente - Spitalul Judetean de Urgenta Alba Iulia
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Judetean de Urgenta Alba IuliaCod fiscal: 4613342, Adresa: Bld. Revolutiei 1989, nr.23, Alba Iulia, Telefon: 0258820825, int.105, Fax: 0258821476
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bld. Revolutiei 1989, nr.23, Alba Iulia, Romania, cod postal: 510160, telefon: +40 258833007, fax: +40 258833007, persoana de contact: Birou Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Judetean de Urgenta Alba Iulia, Bld. Revolutiei 1989, nr.23.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatie capitala si extindere Unitate Primiri Urgente - Spitalul Judetean de Urgenta Alba Iulia
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reparatia capitala si extinderea Unitatii de Primiri Urgente, din Spitalul Judetean de Urgenta Alba Iulia.Valoare estimata lucrare de baza si organizare de santier: 1.544.648 lei.Valoare estimata cheltuieli diverse si neprevazute: 1.648 lei.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 546, 296 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare: 12000 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.- Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: prin virament bancarsau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original sau prin ordin de plata in contul RO96TREZ0025006XXX004705 CF 4613342 deschis la Trezoreria municipiului Alba Iulia, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor, Nota: IMM-urile beneficiaza de reducere de 50% la garantia de participare si garantia de buna executie.In cazul depunerii unei contestatii, in masura in care CNSC respinge contestatia, se va retine contestatorului din garantia de participare suma de 5324, 64 ron, in conformitate cu prevederile art. 2781), din OUG 34/2006.Cursul de schimb din lei in valuta va fi cel publicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA, se constituie prin retineri succesive din facturile aferente situatiilor de plata intermediare, in procent de 5%. In acest caz prestatorul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent. Suma initiala care se depune de contractant in contul astfel deschis, nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Autoritatea contractanta are obligatia de a restitui garantia de buna executie dupa cum urmeaza : - 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim ;
- restul de 30% din valoarea garantiei de buna executie, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 180 Formular 7Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 Formular 8Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, in oricare din formele: original, in copie legalizata sau in copie stampilata conform cu originalul si semnata.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, in oricare din formele: original, in copie legalizata sau in copie stampilata conform cu originalul si semnata.Din certificate trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se accepta ofertanti cu datorii esalonate conform legii.Certificat de participare cu oferta independenta Formular 9.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 69 1 Formular 10Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante implicate in procedura de achizitie sunt: Manager ? Cosarca Nicoleta, Director medical - Curca Razvan, Dir. fin.cont.- Marza Diana, Dir. ingrijiri - Onetiu Monica, Sef birou achizitii - Ene Ovidiu, Sef serv. adm. - Dragan Doru, Consilier juridic - Pop Cristina, Medic sef UPU, SMURD - Crisan Aurel. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic- in oricare din formele : original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator.In cazul ofertantului castigator, acesta va prezenta certificatul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea informatiilor generaleMedia cifrelor globale de afaceri a ofertantului pe ultimii 3 ani trebuie sa fieegala sau mai mare decat 2000000 lei. Se vor prezenta documente relevante in vederea indeplinirii cerintei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a lucrarilor din ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executiepentru cele mai importante lucrari-prezentarea a cel putin unui document saua maxim 2 documente( contracte/ parti relevante contracte/ procese verbalede receptie)/alte documente prin care sa confirme executarrea de lucrarisimilare, Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii, de care dispuneoperatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului delucrari., Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si a cadrelor de conducere in ultimii trei ani Se solicita informatii referitoare lapersonalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al caruiangajament de participare a fost obtinut de catre ofertant/candidat-Responsabil Tehnic cu Executia atestat MDRT in domeniu constructii., Declaratie privind subcontractantii (daca este cazul) , acordul de subcontractare, Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Standarde de asigurare a calitatiiPrezentarea de certificate care sa ateste implementarea de catre operatoruleconomic a standardelor de management al calitatii din seria ISO 9001 saucertificate/documente echivalente emise de organisme stabilite in alte stateale Uniunii Europene, pentru lucrarile care fac obiectul prezentei proceduri, valabile la data limita de depunere a ofertelor, Standarde de protectia mediuluiPrezentarea de certificate care sa ateste implementarea de catre operatoruleconomic a standardelor de management de mediu din seria ISO 14001 sau certificate/documente echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene, pentru lucrarile care fac obiectul prezentei proceduri, valabile la data limita de depunere a ofertelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 01.04.2013 16:50