Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparatie capitala si modernizare Scoala cu clasele I-VIII Dragoiesti - corp B


Detaliu pentru invitatia numarul 348768
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SCOALA CU CLASELE I - VIIIDRAGOIESTI
Numar invitatie: 348768/18.06.2013
Denumire contract: Reparatie capitala si modernizare Scoala cu clasele I-VIII Dragoiesti - corp B
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSCOALA CU CLASELE I - VIIIDRAGOIESTICod fiscal: 14110151, Adresa: loc Dragoiesti com Dragoiesti, Dragoiesti, Telefon: +40 230572917, Fax: +40 230572917
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: loc Dragoiesti com Dragoiesti, Dragoiesti, Romania, cod postal: 727215, telefon: +40 230572917, fax: +40 230572917, persoana de contact: DOMNICA NACU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Scoala Gimnaziala Dragoiesti, localitatea Dragoiesti, com Dragoiesti, jud Suceava
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatie capitala si modernizare Scoala cu clasele I-VIII Dragoiesti - corp B
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Valoarea estimata a contractului de lucrari in functie de care se vor elabora si evalua ofertele este de 750.850 lei din care: - constructii si instalatii = 632.590lei fara TVA- dotari = 50.000 lei fara TVA- Cheltuieli diverse si neprevazute = 68.260lei ( 10% din valoarea estimata a lucrarilor).Cheltuielile diverse si neprevazute se vor calcula de fiecare ofertant in parte ca procent de 10% din valoarea ofertata pentru investitia de baza si se vor include in oferta financiara.Valoarea estimata fara TVA: 750.850 RONLucrari de reparatii corp b Scoala cu clasele I-VIII Dragoiesti jud SuceavaDotari bunuri: - jaluzele verticale 95 mp- table scolare 5 buc- catedre 5 buc- scaune tapitate 35 buc- dulapuri 8 buc-cuiere haine 5 buc- panouri afisaj PAL 5 buc
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 750, 850 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In vederea participarii la procedura, ofertantul va depune o garantie de participare in valoare de 13.650 lei, valabila 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul RO64TREZ5915006XXX005720, deschis la Trezoreria municipiului Suceava, cod fiscal 14110151 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. (Formular 15)In cazul respingerii unei contestatii de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine suma de 4463 lei din garantia de participare in conditiile OUG 34/2006Ofertantul poate constitui garantia de participare si in alte monede avandu-se in vedere cursul valutar BNR din data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie trebuie sa se exprime procentual intr-un cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA si se va constitui: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, (Formular 16), sau- Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezoreria statului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentarea unei Declaratii pe propria raspundere ? Formular 2In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Documentul solicitat va fi prezentat si de catre tertii sustinatori, daca este cazul.Cerinta nr. 2Neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentarea unei Declaratii pe propria raspundere - Formular 3Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Ministerul Finantelor Publice, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul, care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Primarie, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul, care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care sedepun ofertele.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.Documentele solicitate pentru neicadrarea in prev art 181 vor fi prezentate si de catre tertii sustinatori, daca este cazulCerinta nr. 3Neincadrarea in dispozitiile art. 69ยน din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioarePersoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Baltaru Daniela ? director, ordonator ter?iar de credite, Nacu Domnica ? contabil, responsabil achizitii publice, ing Morosan Dumitru ? profesor, Petroaie Vasile ? primarul comunei Dragoiesti, ordonator principal de credite, Bondar Gheorghe ? contabil Primaria Dragoiesti, reprezentantul Primariei in Consiliul de administratie al Scolii Dragoiesti si consilierii locali: Popescu Constantin, Litean Constantin, Bodnar Andrei, Bradatan Samoila, Rusu Ilie, Onut Vasile Bogdan, Paici Dutu, Bradatan Adrian Ionel, Oanea Daniela Elena, Popescu Adrian si Anchidin Stefan.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentarea unei Declaratii pe propria raspundere - Formular 4In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.In cazul subcontractarii fiecare subcontractant are obligatia sa prezinte acest formular.Tertul sustinator are obligatia sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 4Calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentarea unei Declaratii pe propria raspundere ? Formular 5In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 5Participarea la procedura cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentarea Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular 6In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens Cerinta nr. 1Certificat ONRCModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii (codul CAEN).Documentele vor fi valabile la data deschiderii ofertelor si trebuie sa ateste faptul ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest certificat pentru partea din contract pe care o realizeaza.Cerinta nr. 2Atestare ANREModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiAtestat ANRE tip B in copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalulIn cazul unei asocieri certificatul va fi prezentat individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeazaCerinta poate fi indeplinita de catre subcontractanti daca partea subcontractata se refera la instalatii electriceCerintele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi indeplinite de catre terti sustinatori.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceriCerinta minima obligatorie: Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (20010, 2011, 2012) va fi deminim 1.360.000 lei.Bilantul contabil/extrasul de bilant/raport de audit, in copie conform cuoriginalul, la 31 decembrie 2010, 31 decembrie 2011 si 31 decembrie 2012, vizat si inregistrat de organele competente., Accesul la resurse pentru indeplinirea contractuluiAsigurarea unui cash flow de executie a lucrarii in suma de 110.000 leiimobilizat pe o perioada de 4 luni.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraSe va prezenta Declaratie privind lista principalelor lucrari executate inultimi 5 aniOfertantul va demonstra cerinta prin depunerea a maximum 1 contract, avand ca obiect de executie lucrari construire modernizare si reabilitare acaror valoare cumulata sa fie de minimum 680.000lei, lucrari executate siduse la bun sfarsit in ultimii 5 ani.Din documentele respective vor rezulta urmatoarele informatii: - denumirea beneficiarilor indiferent daca sunt autoritati contractante sauclienti privati;
- valoarea si tipul lucrarilor ;
- perioada si locul executiei lucrarilor;
- precizarea ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele legalesi duse la bun sfarsit ( conform art. 188 , lit e din O.U.G 34 /2006)Prin formularea ? lucrari executate si duse la bun sfarsit? se intelege: lucrarireceptionate partial insotite procese verbale de receptie partiala sau- lucrari receptionate insotite de procese verbale la terminarea lucrarilor saulucrari receptionate insotite de procese verbale de receptie finala.Daca valoarea contractelor este stabilita in alta moneda, se va lua in considerarecursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru anul respectiv., Resursele umaneCerinte minime: a) 1 sef lucrare ? trebuie sa indeplineascaurmatoarele conditii: - studii superioare- competenta profesionala specifica demonstrata prin cel putin unproiect/contract in care sa fi activat pe o pozitie similara( manager de proiect-coordonator, etc.).In dovedire se vor prezenta: 1)Angajamentul de participare , semnat de catre persoana in cauza si confirmat de catre ofertant in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?2)C.V.in limba romana semnat de catre persoana nominalizata din care sarezulte pozitia precum si experienta profesionala specifica, in copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?.In cadrul C.V-ului se va mentiona: ?Declar pe propria raspundere cunoscandprevederile codului penal din Romania, ca datele expuse in C.V. suntcorecte si corespund realitatii?.- Diploma absolvire studii superioare, in copie lizibila cu mentiunea ?conformcu originalul?: pentru persoane juridice/fizice romane iar pentru persoane juridice/fizicestraine, se vor depune diploma de absolvire studii superioare in limba incare au fost emise in copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?precum si o traducere certificata in limba romanab) 1 responsabil tehnic cu executia in domeniul I ? ?Constructii civile atestat al carui angajament de participare a fost obtinut.Cerinte minimale: - sa detina atestat emis de catre un origanism abilitat. Responsabil tehnic cuexecutia, pentru domeniu constructii civile.Se vor prezenta: 1)Angajament de participare semnat de responsabilul cu executia desemnat si confirmat de ofertant, in copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?.2)C.V.-ul trebuie sa aiba mentiunea ?Declar pe propria raspundere, cunoscand prevederile codului penal din Romania, ca datele expuse in C.V.sunt corecte si corespund realitatii?.3) Atestat recunoscut in Romania ca Responsabil tehnic cu executia, pentrudomeniul constructii civile, eliberat de catre un organism abilitat, valabil ladata limita de depunere a ofertelor, in copie lizibila cu mentiunea ? conformcu originalul?.c) 1 responsabil controlul calitatiicu experienta profesionala specifica al carui angajament de participare a fost obtinut.Cerinte minime ce trebuie indeplinite: - experienta profesionala specifica: cel putin un contract/proiect in care sa fiactivat pe o functie similara (inclusiv responsabil calitate: CQ sau similarSe vor prezenta urmatoarele documente doveditoare: 1)Angajament de participare( Formular F10) semnat de catre expert si confirmat de ofertant in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.2)C.V.in limba romana, semnat de catre persoana nominalizata, din care sa rezulte pozitia pentru care s-a facut nominalizarea precum si experienta profesionala specifica in copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?.C.V.-ul trebuie sa contina mentiunea? ?Declar pe propria raspundere, cunoscand prevederile codului penal din Romania, ca datele expuse in C.V.sunt corecte si corespund realitatii?.3) Fisa post sau orice alt document doveditor din care sa rezulte functia pecare a activat, astfel: - persoane juridice/fizice romane in copie lizibila cu mentiunea conform cuoriginalul;
-persoane juridice/straine in copie in limba in care a fost emis cu mentiuneaconform cu originalul precum si cu traducere certificata in limba romana incopie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?.d) 1 inginer de specialitatepentru lucrarile de instalatii sanitare si termice: e) 1 inginer de specialitate autorizat ANRE pentru lucrarile de inst. electrice: se va prezenta autorizatia ANRE, Informatii privind dotarile specificeOfertantul trebuie sa nominalizeze dotarile tehnice care vor participa direct la indeplinirea contractului, in conformitate cu caietul de sarcini., Ofertantul va prezenta informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are eventual, intentia sa o subcontracteze . Ofertantul are obligatia de a prezenta datele de contact alesubcontractantilor, specializarea acestora, partile de lucrare ce urmeaza a fisubcontractate, precum si acordurile de subcontractare (daca este cazul).Resursele materiale si umane si alte elemente privind capacitatea tehnicasi/sau profesionala ale subcontractantilor declarati se iau in consideraredoar pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fieindeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens. Standarde privind sistemul calitatiiCertificat SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, Standarde de protectie a mediuluiCertificat ISO 14001:2004 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.06.2013 09:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer