Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparatie capitala si modernizare Scoala cu clasele I-VIII, corp B Dragoiesti


Detaliu pentru invitatia numarul 352484
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SCOALA CU CLASELE I - VIIIDRAGOIESTI
Numar invitatie: 352484/12.08.2013
Denumire contract: Reparatie capitala si modernizare Scoala cu clasele I-VIII, corp B Dragoiesti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSCOALA CU CLASELE I - VIIIDRAGOIESTICod fiscal: 14110151, Adresa: loc Dragoiesti com Dragoiesti, Dragoiesti, Telefon: +40 230572917, Fax: +40 230572917
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: loc Dragoiesti com Dragoiesti, Dragoiesti, Romania, cod postal: 727215, telefon: +40 230572917, fax: +40 230572917, persoana de contact: DOMNICA NACU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Scoala cu clasele I-VIII Dragoiesti, loc Dragoiesti, com Dragoiesti, jud Suceava
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatie capitala si modernizare Scoala cu clasele I-VIII, corp B Dragoiesti
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Valoarea estimata a contractului de lucrari in functie de care se vor elabora si evalua ofertele este de 750.850 lei din care: - constructii, instalatii, dotari = 682.590 lei fara TVA- Cheltuieli diverse si neprevazute = 68.260lei ( 10% din valoarea estimata a lucrarilor de 682.590).Cheltuielile diverse si neprevazute se vor calcula de fiecare ofertant in parte ca procent de 10% din valoarea ofertata pentru investitia de baza si se vor include in oferta financiara.Valoarea estimata fara TVA: 750.850 RONLucrari de reparatii corp b Scoala cu clasele I-VIII Dragoiesti jud SuceavaDotari bunuri: - jaluzele verticale 95 mp- table scolare 5 buc- catedre 5 buc- scaune tapitate 35 buc- dulapuri 8 buc-cuiere haine 5 buc- panouri afisaj PAL 5 buc
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 750, 850 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In vederea participarii la procedura, ofertantul va depune o garantie de participare in valoare de 13.650 lei, valabila 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul RO64TREZ5915006XXX005720, deschis la Trezoreria municipiului Suceava, cod fiscal 14110151 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. (Formular 15)In cazul respingerii unei contestatii de catre CNSC sau al retragerii contestatiei de catre contestator, autoritatea contractanta va retine suma de 4463 lei din garantia de participare in conditiile OUG 34/2006Ofertantul poate constitui garantia de participare si in alte monede avandu-se in vedere cursul valutar BNR din data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie trebuie sa se exprime procentual intr-un cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA si se va constitui: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, (Formular 16), sau- Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezoreria statului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentarea unei Declaratii pe propria raspundere ? Formular 2In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Documentul solicitat va fi prezentat si de catre tertii sustinatori, daca este cazul.Cerinta nr. 2Neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentarea unei Declaratii pe propria raspundere - Formular 3Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Ministerul Finantelor Publice, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul, care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Primarie, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul, care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.Documentele solicitate pentru neicadrarea in prev art 181 vor fi prezentate si de catre tertii sustinatori, daca este cazulPentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Prezentarea oricarui document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine a ofertantului sau in tara in care acesta este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva. In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute mai sus.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 181, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Cerinta nr. 3Neincadrarea in dispozitiile art. 69ยน din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioarePersoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Baltaru Daniela ? director, ordonator tertiar de credite, Nacu Domnica ? contabil, responsabil achizitii publice, ing Morosan Dumitru ? profesor, Petroaie Vasile ? primarul comunei Dragoiesti, ordonator principal de credite, Bondar Gheorghe ? contabil Primaria Dragoiesti, reprezentantul Primariei in Consiliul de administratie al Scolii Dragoiesti si consilierii locali: Popescu Constantin, Litean Constantin, Bodnar Andrei, Bradatan Samoila, Rusu Ilie, Onut Vasile Bogdan, Paicu Dutu, Bradatan Adrian Ionel, Oanea Daniela Elena, Popescu Adrian si Anchidin Stefan.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentarea unei Declaratii pe propria raspundere - Formular 4In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.In cazul subcontractarii fiecare subcontractant are obligatia sa prezinte acest formular.Tertul sustinator are obligatia sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 4Calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentarea unei Declaratii pe propria raspundere ? Formular 5In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 5Participarea la procedura cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentarea Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular 6In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens Cerinta nr. 1Certificat ONRCModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii (codul CAEN).Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest certificat pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru persoane juridice/fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (traduse in limba romana si legalizate), din care sa rezulte: - adresa actuala si obiectul de activitate al operatorului economic, numele complet, sediul si persoanele autorizate/administratori.Cerinta nr. 2Atestare ANREModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiAtestat ANRE tip B - sau document echivalent pentru persoanele juridice straine -in copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalulIn cazul unei asocieri certificatul va fi prezentat individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeazaCerinta poate fi indeplinita de catre subcontractanti daca partea subcontractata se refera la instalatii electriceCerintele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi indeplinite de catre terti sustinatori.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceriCerinta minima obligatorie: Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (20010, 2011, 2012) va fi de minim 1.360.000 lei.Se vor prezenta documente din care sa rezulte indeplinirea conditiei., Accesul la resurse pentru indeplinirea contractuluiAsigurarea unui cash flow de executie a lucrarii in suma de 110.000 lei imobilizat pe o perioada de 4 luni.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraSe va prezenta Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 aniOfertantul va demonstra cerinta prin prezentarea listei lucrarilor executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca a fost executata in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca a fost dusa la bun sfarsit, o lucrare in valozare de minim 680.000 lei exclusiv TVA, insotita de certificari de buna executie care sa indice beneficarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilorDin documentele respective vor rezulta urmatoarele informatii: - denumirea beneficiarilor indiferent daca sunt autoritati contractante sau clienti privati;
- valoarea si tipul lucrarilor ;
- perioada si locul executiei lucrarilor;
- precizarea ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele legale si duse la bun sfarsit ( conform art. 188 , lit e din O.U.G 34 /2006)Prin formularea ? lucrari executate si duse la bun sfarsit? se intelege: lucrarireceptionate partial insotite procese verbale de receptie partiala sau- lucrari receptionate insotite de procese verbale la terminarea lucrarilor saulucrari receptionate insotite de procese verbale de receptie finala.Daca valoarea contractelor este stabilita in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru anul respectiv., Resursele umaneCerinte minime: a) 1 sef lucrare ? trebuie sa indeplineascaurmatoarele conditii: - studii superioare- competenta profesionala specifica demonstrata prin experienta profesionala de generala in domeniul studiilor de cel putin 5 aniIn dovedire se vor prezenta: 1)Angajamentul de participare , semnat de catre persoana in cauza si confirmat de catre ofertant in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?2)C.V.in limba romana semnat de catre persoana nominalizata din care sarezulte pozitia precum si experienta profesionala specifica, in copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?.In cadrul C.V-ului se va mentiona: ?Declar pe propria raspundere cunoscand prevederile codului penal din Romania, ca datele expuse in C.V. sunt corecte si corespund realitatii?.- Diploma absolvire studii superioare, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?: pentru persoane juridice/fizice romane iar pentru persoane juridice/fizicestraine, se vor depune diploma de absolvire studii superioare in limba incare au fost emise in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?precum si o traducere certificata in limba romanab) 1 responsabil tehnic cu executia in domeniul I ? ?Constructii civile atestatal carui angajament de participare a fost obtinut.Cerinte minimale: - sa detina atestat emis de catre un origanism abilitat. Responsabil tehnic cuexecutia, pentru domeniu constructii civile.Se vor prezenta: 1) Atestat recunoscut in Romania ca Responsabil tehnic cu executia, pentrudomeniul constructii civile, eliberat de catre un organism abilitat, valabil ladata limita de depunere a ofertelor, in copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?.c) 1 responsabil controlul calitatii cu experienta profesionala specifica alcarui angajament de participare a fost obtinut.Cerinte minime ce trebuie indeplinite: - experienta profesionala specifica: cel putin un contract/proiect in care sa fiactivat pe o functie similara (inclusiv responsabil calitate: CQ sau similarSe vor prezenta urmatoarele documente doveditoare: 1) Fisa post sau orice alt document doveditor din care sa rezulte functia pe care a activatpentru dovedirea experientei similare2) decizia de numired) 1 inginer de specialitate pentru lucrarile de instalatii sanitare si termice: e) 1 inginer de specialitate autorizat ANRE pentru lucrarile de inst. electrice: se va prezenta autorizatia ANRE, Informatii privind dotarile specificeOfertantul trebuie sa nominalizeze dotarile tehnice care vor participa direct la indeplinirea contractului, respectiv minim: - aparat sudura: 2 buc- autoutilitara transport: 2 buc- laborator de incercari in constructii gradul II si III- excavator: 1 buc- betoniera: 2 buc- schela metalica tubula: 100 mp- statie beton: 1 buc- malaxor pentru mortar: 1 buc- generator de curent electric: 1 buc Standarde privind sistemul calitatiiCertificat SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, Standarde de protectie a mediuluiCertificat ISO 14001:2004 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 23.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.08.2013 12:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer