Achizitie publica - Reparatie capitala si Modernizare sediu Primarie, com Dragoiesti, jud Suceava
Detaliu pentru invitatia numarul 314640
COMUNA DRAGOIESTI (PRIMARIA COMUNEI DRAGOIESTI SUCEAVA)
Cod de identificare fiscala: 4441190
Adresa: com Dragoiesti, jud Suceava, Dragoiesti
Telefon: 0230206201
Fax: 0230551580
Denumire invitatie: Reparatie capitala si Modernizare sediu Primarie, com Dragoiesti, jud Suceava
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Reparatii capitale si modernizarea sediului Primariei comunei Dragoiesti, jud Suceava
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 17.10.2011 09:28)
Data publicarii: 14.09.2011 16:41
Data limita de depunere a ofertelor: 26.09.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria comunei Dragoiesti, localitatea Mazanaesti, nr 97, comuna Dragoiesti judetul Suceava
Data si ora deschiderii ofertelor: 26.09.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul primariei Dragoiesti, localitatea Mazanaesti, nr 97, comuna Dragoiesti, judetul Suceava
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 450, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl. eligibilitate; Decl. neincadrare art 181; Certificat fiscal ANAF; Certificat fiscal primarie;Decl privind calitatea de participant la procedura; Decl privind neincadrarea in prev art 69^1; Certif constatator registrul comertului; Inf cifra de afaceri minim 900000lei; bilant contabil 2009 si 2010; atestare ISCIR si ANRE tip Be; principalele lucrari executate in ultimii 5 ani; Experienta similara - minim 1 contract de minim 450000 lei; Lista echipamente tehnice; Asigurarea cu personal de specialitate - 1 sef lucrare experiente generala 5 ani; 1 responsabil RTE experienta specifica 3 ani; 1 responsabil CQ experienta specifica 3 ani; Informatii privind subcontractantii; ISO 9001; ISO 14001; OHSAS 18001; Certificat de participare cu oferta independentaGarantia de participare: 9000 leiGarantia de buna executie: 10% din valoarea fara TVA a contractului
Documentatia poate fi accesata pe SEAP in sectiunea Documentatia de atribuire
Motive anulare:
Altele
Observatii: Lucrarea a fost subevaluata, astfel valoarea estimata de 450.000 lei fiind prea mica pentru realizarea in conditii satisfacatoare de calitate a lucrarii.