Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REPARATIE CAPITALA SI MODERNIZARE SEDIU PRIMARIE, COMUNA DRAGOIESTI, JUDETUL SUCEAVA


Detaliu pentru invitatia numarul 320489
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA DRAGOIESTI (PRIMARIA COMUNEI DRAGOIESTI SUCEAVA)
Numar invitatie: 320489/21.02.2012
Denumire contract: REPARATIE CAPITALA SI MODERNIZARE SEDIU PRIMARIE, COMUNA DRAGOIESTI, JUDETUL SUCEAVA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA DRAGOIESTI (PRIMARIA COMUNEI DRAGOIESTI SUCEAVA)Cod fiscal: 4441190, Adresa: com Dragoiesti, jud Suceava, Dragoiesti, Telefon: 0230206201, Fax: 0230551580
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: com Dragoiesti, jud Suceava, Dragoiesti, Romania, cod postal: 727219, telefon: +40 230206201, fax: +40 230551580, persoana de contact: ELENA RUSU luni-vineri, orele 8-16
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Primariei Comunei Dragoiesti: loc Mazanaesti, nr 97, com Dragoiesti, jud Suceava - birou achizitii publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REPARATIE CAPITALA SI MODERNIZARE SEDIU PRIMARIE, COMUNA DRAGOIESTI, JUDETUL SUCEAVA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reparatii inclusiv montare centrala termica sediul primariei Comunei Dragoiesti, jud SuceavaDotari bunuri: - birou dublu corp, cu spatii de depozitare: 2 buc- birou un corp, spatiu depozitare, spatiu tastatura si imprimanta: 12 buc- fisete(dulapuri) 2 usi, aprox 90 cmX200 cm: 20 buc- masa sedinta 2m: 2 buc- masa simpla: 4 buc-scaune tapitate: 60 buc
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 613, 310 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In vederea participarii la procedura, ofertantul va depune o garantie de participare in valoare de 12.200 lei, valabila 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul RO80TREZ5915006XXX002522, deschis la Trezoreria municipiului Suceava, cod fiscal 4441190 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. (Formular 15)In cazul respingerii unei contestatii de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine suma de 4394 lei din garantia de participare in conditiile OUG 34/2006
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie trebuie sa se exprime procentual intr-un cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA si se va constitui: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, (Formular 16), sau- Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezoreria statului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentarea unei Declaratii pe propria raspundere ? Formular 2In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Documentul solicitat va fi prezentat si de catre tertii sustinatori, daca este cazul.Cerinta nr. 2Neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentarea unei Declaratii pe propria raspundere -Formular 3Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Ministerul Finantelor Publice, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul, care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Primarie, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul, care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.Documentele solicitate pentru neicadrarea in prev art 181 vor fi prezentate si de catre tertii sustinatori, daca este cazulCerinta nr. 3Neincadrarea in dispozitiile art. 69¹din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioarePersoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Petroaie Vasile ? primar, Popescu Constantin ? viceprimar, Cucu Florin ? secretar, Bondar Gheorghe ? contabil, Rusu Elena ? consilier achizitii publiceModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentarea unei Declaratii pe propria raspundere -Formular 4In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.In cazul subcontractarii fiecare subcontractant are obligatia sa prezinte acest formular.Tertul sustinator are obligatia sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 4Calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentarea unei Declaratii pe propria raspundere ? Formular 5In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 5Participarea la procedura cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentarea Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta -Formular 6In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens Cerinta nr. 1Certificat ONRCModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii (codul CAEN).Documentele vor fi valabile la data deschiderii ofertelor si trebuie sa ateste faptul ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest certificat pentru partea din contract pe care o realizeaza.Cerinta nr. 2Atestare ISCIR pentru montare/ instalare, punere in functiune, reparatii si revizii Cazane sub presiune putereminim 70 KWModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiAtestat ISCIR pentru montare/ instalare, punere in functiune, reparatii si revizii Cazane sub presiune putereminim 70 KW in copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalulIn cazul unei asocieri certificatul va fi prezentat individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeazaCerinta poate fi indeplinita de catre subcontractanti daca partea subcontractata se refera la Centrala termica si instalatii de incalzireCerinta nr. 3Atestare ANREModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiAtestat ANRE tip B in copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalulIn cazul unei asocieri certificatul va fi prezentat individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeazaCerinta poate fi indeplinita de catre subcontractanti daca partea subcontractata se refera la instalatii electriceCerintele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi indeplinite de catre terti sustinatori.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind cifra de afaceriCerinta minima obligatorie: Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) va fi de minim 1.226.000 lei.Bilantul contabil/extrasul de bilant/raport de audit, in copie conform cu originalul, la 31 decembrie 2009, 31 decembrie 2010 si 31 decembrie 2011, vizat si inregistrat de organele competente, exceptand bilantul contabil la 31 decembrie 2011, care va fi semnat de contabil si administratorul operatorului economic., Cerinta nr. 2Accesul la resurse pentru indeplinirea contractuluiAsigurarea unui cash flow de executie a lucrarii in suma de 200.000 lei imobilizat pe o perioada de 4 luni.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Experienta similaraDovada executarii in ultimii 5 a unui contract de lucrari privind modernizarea/reabilitarea unei cladiri (inclusiv instalatii termice, electrice si sanitare) a carui valoare sa fie de minim 613.000 lei., Cerinta nr. 2Resursele umaneCerinte minime: - 1 sef lucrare ? ing. specialitatea constructii civile: studii universitare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta in domeniul constructiilor, minim 5 ani experienta profesionala generala- 1 responsabil tehnic cu executia in domeniul I ? ?Constructii civile?: studii universitare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta in domeniul constructiilor;atestat valabil de responsabil tehnic cu executia in domeniul I ? ?Constructii civile?, minim 5 ani experienta profesionala generala- 1 responsabil controlul calitatii: studii universitare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta in domeniul constructiilor- 1 inginer de spec pentru lucrarile de instalatii sanitare si termice: 3 ani experienta ing. instalatii termice- 1 inginer de specialitate pentru lucrarile de inst. electrice: 3 ani exeprienta ing. instalatii electrice, Cerinta nr. 3Informatii privind dotarile specificeOfertantul trebuie sa nominalizeze dotarile tehnice care vor participa direct la indeplinirea contractului, in conformitate cu caietulde sarcini. Cerinta nr. 1Standarde privind sistemul calitatiiCertificat SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, Cerinta nr. 2Standarde de protectie a mediuluiCertificat ISO 14001:2004 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Site-ulwww.e-licitatie.ro sectiunea documentatie de atribuire , anexa a prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.03.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.02.2012 10:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer