Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparatie cisterna orizontala de stocare HCl (32%), V= 6,3 m 3


Detaliu pentru invitatia numarul 341988
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SA
Numar invitatie: 341988/23.01.2013
Denumire contract: Reparatie cisterna orizontala de stocare HCl (32%), V= 6, 3 m 3
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SACod fiscal: RO 30267310, Adresa: strada UZINEI nr. 1, Turceni, Telefon: +40 253335045, Fax: +40 253335068
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: S.C. CEO S.A.- Sucursala Electrocentrale Turceni, strada Uzinei nr. 1, jud. Gorj, Turceni, Romania, cod postal: 217520, telefon: +40 253335045, fax: +40 253334263, persoana de contact: ec.Aneta Blagu- Birou Achiz.Servicii si Lucrari
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: S.C. CEO S.A.- Sucursala Electrocentrale Turceni- Directia Comerciala, strada Uzinei nr. 1, jud. Gorj, Turceni,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatie cisterna orizontala de stocare HCl (32%), V= 6, 3 m 3
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reparatie cisterna orizontala de stocare HCl (32%), V= 6, 3 m 3= 1 bucata,
II.1.6) CPV: 50514100-2 - Servicii de reparare si de intretinere a cisternelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 24, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este irevocabila.Cuantum GP=480lei.Ptr.GP constituita in euro, se va face echivalenta leu/euro la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor, cu 5 zile. Perioada de valab a GP, care va fi cel putin egala cu perioada minima de valab a of, este 90 zile de la data limita stabilita ptr depunerea of. Forma de constituire a GP care va fi accept este cf prev art.86 alin(1)din H.G.nr.925/2006: - prin virament bancar(incl.ordin plata confirmat de banca pana la desch.ofertelor)in contul AC(SCComplexulEnergetic Oltenia S.A.-Suc Electrocentrale Turceni, sediu in Turceni, str.Uzinei nr.1, jud.Gorj, cod post.217520, avand C.U.I 30310453, inreg. la ORC de pe langa Tribunalul Gorj, sub numarul J18/338/2012, cont virament RO 86 RZBR0000060014677273, desch.la Raiffeisen Bank?Suc.Tg ?Jiu), cu cond conf.acestuia de catre banca emitenta pana la deschid ofertelor;
- printr-un instrument de garantare emis in cond legii de o soc. bancara ori de o soc de asig, care se prezinta in original, conf.formular nr.13;
-in numerar la casieria SE Turceni. Nota: Pentru ofertantii I.M.M ?uri, GP va fi insotita de declaratie ca firma este inscrisa in categoria I.M.M, in conf. cu conditiile art.3 din Legea 346/2004. In acest caz, ofertantii beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de participare.Ofertantul pierde garantia de participare daca: a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a ofertei;b)oferta fiind castigatoare, nu constituie garantia de buna executie, in perioada de valabilitate a ofertei, dar nu mai tarziu de 14 zile de la semnarea contractului si inregistrarea lui;c) oferta sa fiind castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei.Daca CNSC respinge contestatia ofertantului ca nefondata, autoritatea contractanta retine din GP suma calculata cf.art. 278^1, alin.1 lit.a) din OUG34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul GBE este de 5 % din valoarea contractului, fara T.V.A.Modul de constituireeste prin: scrisoare de gar. bancara de buna exec. in cuantumul si pentru perioada prevazuta in doc. de atribuire, prin retineri succesive din val.facturilor partiale, cu cond. ca prima retinere sa fie mai mica de 0, 5% din val. contr.In acest caz, contract. are oblig. de a deschide un cont la dispoz. autorit.contract., la unit. Trez. Stat din cadrul organului fiscal competent in administ. acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia aut contract.Ofert. va opta pentru una dintre cele doua modalit. de const. a garantiei de buna executie, din modelul de contract, parte a document. de atribuire.Lipsa vreunei optiuni atrage, implicit, alegerea acesteia de catre autorit contr.Nota: IMM constituie GBE in procent de 50% din cuantumul GBE.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea conform art 180 din OUG nr.34/2006(cu modificarile ?i completarile ulterioare), inclusiv de tertul sustinator, daca este cazul.Completarea formularului nr.12 A, anexat.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, inclusiv de tertul sustinator, daca este cazul.NOTA: In cazul in care in tara de origine in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Completarea formularului nr.12 B, anexat.Cerinta nr. 3Documente constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si a celor locale.Prezentarea certificatelor de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat catre bugetul general si cel local, (formulare tip eliberate de autoritatile competente), care sa prezinte situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Prezentarea certificatelor eliberate de autoritatile competente.Cerinta nr. 4Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie.Completarea formularului nr.12 C, anexat.Cerinta nr. 5Certificat de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta- conf.Ord. ANRMAP nr. 314/12.10.2010.Completarea formularului tip, anexat.Cerinta nr.6Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, care se va prezentaatat de catre subcontractant cat si de catre tertul sustinator, conform Ordin ANRMAP nr.170/2012.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante , in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie, sunt: Director? ing. Gheorghe VADUVA; Director economic - ec. Octavian Laurentiu GRAURE; Director Tehnic ? ing. Ionel LEU;Director Adj. Tehnic ? ing. Ion GILCEAVA; Director Adj. Comercial ? Ing. Ion VITEJANU.Completarea formularului tip, anexat. Cerinta nr. 1Persoane fizice/juridice romanePrezentarea certificatului constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului/autorizatie de functionare/ alte documente echivalente, in care informatiile sa fie reale/actualela data limita dedepunere a ofertelor, din care sa reiese ca are in domeniul de activitate, executia de lucrari, din categoria celor ce fac obiectul procedurii de achizitie (cod CAEN). Certificatul constatatorse va prezenta, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Atentie: La solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc care a prezentat copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, va prezenta certificatul constatator emis de ONRC, in original sau copie legalizata.Prezentarea certificatului constatator.Cerinta nr. 2Persoane fizice/juridice straine.Pentru persoane juridice straine pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana si legalizata.Se vorprezenta documenteleedificatoare
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind situatia economico-financiaraPrezentarea bilantului contabil la data de 31.12.2011, vizat de organele competente., Cerinta nr. 2Informatii generale, inclusiv cifra medie de afaceri.Prezentarea informatiilor generale privind operatorul economic, potrivit formularuluiB2.Prezentarea cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani, respectiv media cifrei de afaceri globala.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 3Informatii privind personalul.Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere ale operatorului economic, in ultimii 3 ani., Cerinta nr. 4Informatii privind subcontractantiiDaca anumite parti din lucrare urmeaza sa fie subcontractate, atunci toti subcontractantii vor fi declarati, indiferent de procent., Cerinta nr. 2Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind dotarile tehnice cu utilaje, echipamente, instalatii si mijloace de transport de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii., Cerinta nr. 1Informatii privind experienta similara conform dispoz. art.188, alin.2 din OUG 34/2006.Prezentarea unei liste a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Cerinta nr. 1Standarde de asigurare a calitatii: certificat SR EN ISO 9001/2008, acordat de catre un organism de certificare acreditatapentru certificare sistemului de asigurare a calitatii, pentru servicii similare celui ofertat, alte documente echivalente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.02.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.02.2013 10:10
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.01.2013 14:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer