Achizitie publica - "Reparatie conducta de transport gaze naturale Ø 16" Oveselu-Iancu, zona Valea Mare
Detaliu pentru invitatia numarul 344715
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344715/03.04.2013
Denumire contract: "Reparatie conducta de transport gaze naturale Ø 16" Oveselu-Iancu, zona Valea Mare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA MediasCod fiscal: RO13068733, Adresa: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Telefon: +40 269803200, Fax: +40 269844832
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Romania, cod postal: 551018, telefon: +40 269803199, fax: +40 269844832, persoana de contact: Alexandra Szabo
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Romania, cod postal: 551018, telefon: +40 269803199, fax: +40 269844832, persoana de contact: Alexandra Szabo
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: "Reparatie conducta de transport gaze naturale Ø 16" Oveselu-Iancu, zona Valea Mare
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: "Reparatie conducta de transport gaze naturale Ø 16" Oveselu-Iancu, zona Valea Mare.Valoarea estimata totala a contractului este de1724750.00 lei din care 162.369 lei reprezinta "diverse si neprevazute".
II.1.6) CPV: 45231221-0 - Lucrari de constructii de conducte de alimentare cu gaz (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 724, 750 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie participare :31.247, 62 lei;data la care se va face echivalenta leu/alta valuta este 7 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor.Valabilitate 90 zile de la termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor.Mod de constituire a garantiei pentru participare: -Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, completata in conformitate cu Formular 11-Ordin de plata vizat de banca in contul autoritatii contractante: IBAN RO09 RNCB 0231 0195 2531 0001, deschis la BCR Medias;
-Orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societatede asigurari. Garantia de participare la licitatie, constituita in una din formele mentionate anterior, se va prezenta (in original), la deschiderea licitatiei. Neprezentarea atrage dupa sine respingerea ofertei. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine si de a incasa in nume propriu garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: ? revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia; ? fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul in termenul stabilit; ? fiind declarat castigatorul procedurii, nu constituie garantia de buna executie a contractului; ? ofertantul se incadreaza la prevederile art. 278^1 din OUG 34/2006, modificata. Garantia pentru participare se va returna de catre autoritatea contractanta numai dupa semnarea contractului de achizitie conform art.88 alin.4 din HG 925/2006, modificata.
Garantie de buna executie
GBE =5% din valoarea de atribuire a contractului, exclusiv TVA. Mod de constituire: Scrisoare de garantie de buna executie sau retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale in conformitate cu Hotararea 1045/19.10.2011; orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea : Se va completa Formularul 12 A;Declaratie privind situatia personala (neincadrarea in prevederile art.181 din Ordonanta): Ofertantii vor completata o declaratie pe proprie raspundere in conformitate cu Formularul nr. 12 BOperatorii economici care se afla in una din situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/2006, modificata vor fi exclusi de la procedura de atribure a contractului.Declaratie privind calitatea de participant la procedura: se va completa Formularul 12 C;CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta, : se va completa Formularul 12 D;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art 69¹ din OUG nr 34/2006, modificata: Se solicita operatorilor economici sa completeze si sa depuna o declaratie pe proprie raspundere prin care sa mentioneze ca nu se incadreaza in situatiile prevazute de art 69¹ din OUG nr 34/2006, modificata. Persoanele de decizie din cadrul SNTGN Transgaz SA sunt : Dir. General : Ioan Rusu , Director General Adjunct : Ilie Lata, Sef Serviciu-Gabriela Mares, Director Economic : Ioan Stefanescu, Marin Dumitru-Director Directia Buget Finante, Director Directia Juridica : Idu Olga, Sef Serviciu Avizare Consultanta si Legislatie -Petrariu Ioan, Serviciu Avizare Consultanta si Legislatie-Baciu Elena, Serviciu Avizare Consultanta si Legislatie-Goage Mihai, Serviciu Avizare Consultanta si Legislatie-Suciu Nicolae, Director Departament Dezvoltare-Ion tataru, Director Directia Pregatire Executie Lucrari-Adrian Comsa, Director Directia Achizitii publice si Contractari- Tudor Bouariu, Sef Serviciul Licitatii-Contractari-Adela Pinzar, Serviciul Licitatii Contractari-Alexandra Szabo, Serviciul Licitatii Contractari-Ovidiu Hadambas, Birou Urmarire Mentenanta-Sorin Deac, Sef Atelier Proiecte-Daniel Rusu, Sef Serviciu D.C.P.C-Mihail Tackacs. Formular 12 E. Aceasta declaratie se va completa si de catre tertii sustinatori ai capacitatii economico financiara si respectiv a capacitatii tehnico si/sau profesionala , daca este cazul. Persoane juridice/fizice romane: se va prezenta certificat constatator emis de oficiul registrului comertului/altele echivalente.b.1)Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul", din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC sau extras din Registrul actionarilor/asociatiilor, certificate de administrator in cazul societatilor pe actiuni pentru a se asigura ca nici unul dintre ofertanti nu se afla in situatiile de excludere pe conflict de interese;
-nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitatea de plata.Nota: Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita prezentarea certificatului constatator eliberat de ORC, sau extras din Registrul actionarilor/asociatilor, certificate de administrator in cazul societatilor pe actiuni pentru a se asigura ca nici unul dintre ofertanti nu se afla in situatiile de excludere pe conflict de interese.b.2)Inregistrare Persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Documentul de va prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana.b.3)Autorizatie de functionare/altele echivalente.b.4)Prezentarea de certificate/documente emise de organisme care confirma inregistrarea si domeniul de activitate.Documente de confirmare: -Certificat fiscal- din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.-certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitateb.5)Se va prezenta obligatoriu: Autorizatie tehnica tip ETC emisa de ANRE conform Ord.89/2009 si a legii 123/2012, pentru operator economic, autorizatia va fi insotita cu lista personalului pe baza caruia s-a obtinut aceasta, completata la zi; b.6)atestat tip B pentru instalatii electrice de 0.4KV emisa de ANRE pentru operator economic autorizatia va fi insotita cu lista personalului pe baza caruia s-a obtinut aceasta, completata la zi.b.7)Autorizatie de montaj echipamente in atmosfere cu potetial exploziv, indicativ Ex 01-06, eliberat de autoritati competente in domeniu respectiv INSEMEX;In ceea ce priveste autorizatiile solicitate, autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima, ca aceste proceduri sa fie implementate la data depunerii.In acest sens nu se accepta dovada faptului ca procedurile sunt in curs de implementare, cu exceptia situatiei in care a avut loc auditul final.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se va prezenta: -ultimul bilant contabil sau extras de bilant, vizat de organele in drept se vor respecta prevederile art. 36 din Legea 82/1991; -declararea cifrei medii globala de afaceri pe ultimii 3 ani completare Formularul IV.3. In conformitate cu prevederile art. 186 din OUG nr.34/2006, capacitatea economica-financiara a ofertantului poate fi sustinuta ? in vederea indeplinirii contractului ? si de alta persoana ^. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica-financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, prin prezentarea unui angajament ferm.Persoana care asigura sustinerea economico-financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180si 181 lit a c^1 si d) si 69 indice 1.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se va prezenta o lista a lucrarilor similare executate din ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Prin lucrari similare se inteleg doar acele lucrari a caror parametri tehnologici sunt similari cu cei ai achizitiei (lucrari de reparatii conducte aflate sub presiune avand Pn>6 bari, Dn min.300 mm in lungime de min.1500 m)-Formular 12 F. Respectivele certificari indica beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Prezentarea cel putin a unui document/contract/proces verbal de receptie fara obiectiuni, care sa confirme prestarea de lucrari similare achizitiei., Se solicita prezentarea listei conform Formular 12H privind asigurarea (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere etc.) acelor echipamente, utilaje, mijloace de transport, laboratoare, baze de productie, alte mijloace fixe si dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari respectiv: -lansatoare pt.conducte de min.20t-min.2 buc.;
-trailere de min.40t-min.2buc;
-excavatoare cu cupa de 1, 8m3-min.1buc;
-buldoexcavatoare-min.1buc;buldozere-min 1buc;
-compresor pentru probe de presiune cu capacitate>40 bari;
-centrator interior/exterior-min.2buc;
-macarale minim 16t pt.manevrarea materialului in santier minim 1buc;
-agregat sudura-minim 2buc;
-grup electrogen-minim 2buc;
-motopompa-1 buc;
-placa vibratoare-0, 7 to-1 buc.;
-placa vibratoare-1, 6 to-1 buc.;
-laborator agreditat pt.verificare: rugozitate suprafete Rt si Rp si protectie catodica;
-laborator autorizat pt.analiza defectoscopica nedistructiva, suduri, incercari mecanice.Necesarul de utilaje se justifica prin faptul ca, reparatia conductei de transport gaze naturale Iancu-Oveselu are loc cu conducta aflata in functiune.Deoarece pt.lucrarile aferente pe tronsoane se intervine in regim de urgenta, remedierea defectelor trebuind sa fie facuta rapid si in maxima siguranta, interventie facandu-se in mai multe puncte concomitent pe acelasi tronson, motiv pt.care se intervine cu mai multe echipe.Interventia pe tronsoane se va face dupa un program bine stabilit de catre Dep.Operare din cadrul S.N.T.G.N Transgaz SA;Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica daca cele declarate corespund cu situatia reala., Se va prezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, privind asigurarea cu personalul tehnic de specialitate, calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor care este considerata strict necesar pentru indeplinirea contractului de lucrari-Form. 12 I(-min.6 sudori certificati de organisme abilitate pt.sudori conf.API 1104;
-min.6 lacatusi mecanici;
-min.2 izolatori conducte;
-min.5 masinisti/utilajisti(buldozerist, excavatorist, etc);
-coordonator de proiect cu experienta profesionala dobandita(diploma de inginer)-conf.art.11 din Ord.nr.777/2003 privind "Indrumator pentru atestarea tehnico-profesionala a specialistilor cu activitate in constructii";
-personal tehnic numit in domeniul calitatii(decizie de numire);
-responsabil tehnic cu executia, atestat de M.E.C.M.A;
-cel putin un inginer autorizat ANRE grad minim IIT;
-cel putin un inginer autorizat INSEMEX pentru lucrari de montaj instalatii electrice in mediu cu pericol de explozie)-necesarul de personal este acela care deserveste utilajele, respectiv: pt.fiecare agregat de sudura cate 2 sudori(3 agregate*2 sudori=6 sudori);fiecare sudor este asistat de cate un lacatus mecanic;izolatorii de conducte- pt.o interventie cat mai rapida si avand in vedere ca izolarea se face cu banda izolatoare sunt necesari 2, unul de o parte iar cel de al 2-lea de cealalta parte, astfel incat rola de banda sa poata trece de la unul la altul invelind circumferintele conductei;masinisti sunt persoanele care deservesc utilajele de interventie(lansatorist, buldozerist, excavatorist);Declaratie pe proprie raspundere din care sa reiasa ca personalul si utilajele alocate sunt disponibile pentru indeplinirea angajamentelor contractuale.Se accepta si angajament de participare conform art 188 alin 3 lit b. In conformitate cu prevederile art. 190 din OUG nr.34/2006, capacitatea tehnica si sau profesionala a ofertantului poate fi sustinuta ? in vederea indeplinirii contractului ? si de alta persoana. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica /profesionala, invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci ofertantul are obligatia de a prezenta un angajament ferm.Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in sit. art. 180si 181 lit a c^1 si d.Pentru personalul implicat in executia lucrarii se va prezenta copie dupa autorizatie, contract de munca permanent/colaborare. Se accepta si angajament de participare conf.art.188 alin3 lit.b.c.In conf.cu preved.art.190 din OUG 34/2006, capacitatea tehnica si sau profesionala a ofertantului poate fi sustinuta -in vederea indeplinirii contractului-si de alta persoana.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica/profesionala, invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci ofertantul are obligatia de a prezenta un angajament ferm.Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia art.180 si 181 lit.a, c^1 si d.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica daca cele declarate corespund cu situatia reala., Informatii privind subcontractantii, partea din contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze. Se solicita completarea Formularului 12 G. -documente de certificare a sistemului calitatii ISO 9001:2008, sau echivalent, domeniul de activitate fiind similar cu obiectul achizitiei;
-documente de certificare a sistemului calitatii ISO 14001:2005, sau echivalent, domeniul de activitate fiind similar cu obiectul achizitiei;Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica daca cele declarate corespund cu situatia reala.In caz de neprezentare a oricarui document mentionat ca"Cerinta obligatorie"nu este permisa completarea ulterioara, neprezentarea avand ca efect descalificarea ofertantului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.04.2013 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 02.04.2013 10:28