Achizitie publica - Reparatie cu ridicare locomotiva LDE-060-DA-001 2100CP
Detaliu pentru invitatia numarul 332596
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 332596/30.07.2012
Denumire contract: Reparatie cu ridicare locomotiva LDE-060-DA-001 2100CP
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCENTRALA ELECTRICA DE TERMOFICARE ARAD S.A.Cod fiscal: RO 14593668, Adresa: CALEA 6 VANATORIFN, Arad, Telefon: 0257-307407, Fax: 0257-213160
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CALEA 6 VANATORIFN, Arad, Romania, cod postal: 310162, telefon: +40 0257-307407, fax: +40 0257-213160, persoana de contact: TATIANA ZAHARIA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CALEA 6 VANATORIFN, Arad, Romania, cod postal: 310162, telefon: +40 0257-307407, fax: +40 0257-213160, persoana de contact: TATIANA ZAHARIA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatie cu ridicare locomotiva LDE-060-DA-001 2100CP
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Serviciul de Reparatie cu Ridicare este necesar pentru aducerea la parametrii din proiect a locomotivei de tipul LDE 2100 CP, in scopul autorizarii de catre AFER pentru circulatia pe liniile S.N.T.F.M. Locomotiva se afla in dotarea SC CET Arad SA si este utilizata pentru transportul combustibililor si a altor materiale necesare functionarii centralei.
II.1.6) CPV: 50221000-0 - Servicii de reparare si de intretinere a locomotivelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 250, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Conform art. 43.1 din OUG 34/2006, se solicita dovada constituirii unei garantii in valoare de 2500 RON reprezentand 1% din valoarea estimata a achizitiei. In cazul constituirii garantiei prin virament bancar contul este: RO44RNCB0015006386320001 deschis la Banca Comerciala Romana. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Termenul de garantie va fi de 12 luni pentru lucrarile efectuate. Executantul se obliga sa constituie garantia de buna executie a contractului in conformitate cu prevederile art.90 alin.(1) din HG 925/2006 in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA conf art.89 alin (2)din HG 925/2006. Achizitorul se obliga sa restituie garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data obtinerii autorizatiei de functionare a locomotivei, eliberata de catre AFER.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Un ofertant poate participa cu o singura oferta, fie in mod individual, fie ca subcontractant/partener al unei societati mixte/consortiu/asocieri. Se va prezenta lista partenerilor/subcontractantilor precum si modelul de acord de asociere/de subcontractare/contract.2. Depunerea sau participarea cu mai mult de o oferta de catre un singur ofertant/subcontractant/partener pentru acelasi contract va duce la respingerea ofertelor respective.- Cerinta obligatorie: declaratie privind eligibilitatea - in original. Completarea si pezentarea Formularului 12A din documentatia de atribuire privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr.34/2006, fiecare ofertant/partener trebuie sa prezinte acest formular.- Cerinta obligatorie: declaratie privind neicadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr 34/2006 - in original- trebuie prezentata de fiecare ofertant/asociat/subcontractant.- Cerinta obligatorie: declaratie privind neicadrarea in prevederile art.181 din OUG nr 34/2006 - in original. Completarea si pezentarea Formularului 12B din documentatia de atribuire privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006.- Cerinta obligatorie: declaratia privind calitatea de participant la procedura - in original. Fiecare dintre ofertanti/subcontractanti/parteneri va completa Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Formular 12C.- Cerinta obligatorie: fiecare ofertant/partener trebuie sa prezinte declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"- Legat de conflictul de interese, persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste derularea procedurii sunt: Moisa Pavel-director general, Zaharia Tatiana-presedinte comisie de atribuire, Neamtiu Corneliu, Malos Robert, Giura Virgil, Rujan Liviu, Mang Ioan-membrii in comisia de atribuire. Persoane juridice/fizice romane. - cerinta obligatorie: original sau copie conform cu originalul: 1. Certificat de inregistrare fiscala in scopuri de TVA pentru persoanele juridice platitoare de TVA, 2. Certificat constatator emis de ORC in copie conform cu originalul; doar ofertantului clasat pe primul loc ii va fi solicitat originalul/copie legalizata;3. Autorizatia de furnizor feroviar conform Ordinului MT 290/2000, modificat prin MTCT 2068/2004;4. Certificatul de Omologare Tehnica Feroviara sau, un Agrement Tehnic Feroviar, conform HG 626/1998si OMT 290/2000;Persoane juridice/fizice straine - cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Aceste documente sunt obligatorii indiferent de calitatea pe care o are ofertantul in cadrul procedurii: ofertant individual, subcontractant sau partener al societatii mixte/consortiului/asocierii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Nesolicitat.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Pentru a executa reparatia locomotivei ce face obiectul prezetei achizitii, unitatea prestatoare trebuie sa fie dotata cu standuri, dispozitive speciale si laboratoare autorizate si atestate AFER conform OMT 410/1999.2.Ofertantii vor prezenta dovada omologarii tehnice feroviare sau dupa caz a detinerii unui agrement tehic feroviar pentru fiecare produs si/sau serviciu furnizat.3.Fisa experienta similara ? reparatii similare executate in ultimii 3(trei) ani.4.Completarea si prezentarea Formularului 12G cu subcontractatii, specializarea si acordul acestora.5.Informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora. Documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii firmelor ofertante, respectivISO 9001 sau echivalent. In cazul unei asocieri, acest standard trebuie prezentat de toti asociatii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire poate fi descarcata de pe SEAP sau poate fi ridicata gratuit de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.07.2012 07:39