Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REPARATIE CURENTA ( ACCIDENTALA )


Detaliu pentru invitatia numarul 353827
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Administratia Nationala a Rezervelor de Stat si Probleme Speciale - Unitatea Teritoriala 145
Numar invitatie: 353827/16.09.2013
Denumire contract: REPARATIE CURENTA ( ACCIDENTALA )
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAdministratia Nationala a Rezervelor de Stat si Probleme Speciale - Unitatea Teritoriala 145Cod fiscal: RO 2710616, Adresa: localitatea Tantareni ; judetul Gorj, tantareni, Telefon: 0251441903 ; 0722658701, Fax: 0251441903
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: localitatea Tantareni ; judetul Gorj, Tantareni, Romania, cod postal: 217535, telefon: +40 251441903/+40 752205571, fax: +40 251441903, persoana de contact: Adrian Constantin Paun
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: localitatea Tantareni ; judetul Gorj, Tantareni, Romania, cod postal: 217535,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REPARATIE CURENTA ( ACCIDENTALA )
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ? Reparatie curenta ( accidentala ) rezervor cu membrana pentru depozitare produse petroliere R 107 si instalatiile aferente ?Nu sunt incidente prevederile art. 29 alin. 2 indice 1 din O.U.G. 34/2006 - Suma aferenta procentului , ,diverse si neprevazute, , =0, 00 lei
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 504, 032 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Da Cuantumul garantiei de participare: Lot1-3.200 lei, Lot2 ? 2.000 lei. Perioada de valabilitate: 65 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Pentru garantia de participare constituita/depusa in alta valuta, echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara termenului limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Garantia de participare se constituie prin una din formele prevazute la art.86/H.G. 925/2006, dupa cum urmeaza: -instrument de garantare emis in conditiile legii, in favoarea autoritatii contractante, emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in Documentatia de atribuire, in original. -ordin de plata, in contul RO10TREZ3365005XXX001891 deschis la Trezoreria Tg. Jiu, beneficiar A.N.R.S.P.S. - U.T. 145, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta; In cazul in care un operator economic depune o contestatie care este respinsa de CNSC ca nefondata sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare, ANRSPS-U.T. 145 va retine contestatatorului din garantia de participare urmatoarele sume, calculate conf.prev.art. 278 indice 1, alin(1)din OUG 34/2006: Lot1- 3.104, 84 lei, Lot 2- 1.935, 48 lei. In cazul in care operatorul economic se incadreaza ca IMM, pentru a putea beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004, art. 16, alin. 2, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta are obligatia de a depune atasat dovezii de constituire a garantiei de participare documente emise de autoritati competente sau declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei nr. 1 din Legea nr. 346/2004, care sa ateste incadrarea ca IMM.
Garantie de buna executie
Da. Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Cazierul fiscal pentru operatorul economic (firma) si cazierul judiciar pentru administratori/actionari (in conformitate cu prevederile art. 182 alin. (2) din O.U.G. nr. 34/2006);2.Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea, conform art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul EDeclaratia trebuie depusa si de tertul sustinator, daca este cazul.Incadrarea in situatia prevazuta de art. 180 din O.U.G. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din cadrul procedurii aplicate pentru atribuirea contractului.3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul FDocumentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit c^1) si lit. d) din OUG 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Incadrarea in situatia prevazuta de art. 181 din O.U.G. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din cadrul procedurii aplicate pentru atribuirea contractului.4.Ofertantul are obligatia sa prezinte certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, in original sau copii lizibile cu mentiunea conform cu originalul;
-certificat fiscal privind plata impozitele si taxele locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.-certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor catre bugetul consolidat de stat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.5.Se va prezenta ?Certificatul de participare cu oferta independenta? - conform Ordinului nr.314/2010 - Formularul C6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formularul B7.Se va prezenta ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006? - se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator - Formularul DIncadrarea in situatia prevazuta la art. 69 indice 1 din O.U.G. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din cadrul procedurii aplicate pentru atribuirea contractuluiPersoanele cu functii de decizie privind organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire ale autoritatii contractante sunt Paun Adrian-ordonator tertiar, Sandu-Vasilcan Paula-coordonator compartiment financiar contabil, Racea Elena -jurist, Rujenescu Mihaela-Viza CFP, Luta Nicolae-expert, Rujenescu Constantin-referent. 1a.Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului in original sau copie liziblia cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul National al RegistruluiComertului.Informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor .1b.Persoane juridice/fizice straine: Ofertantul are obligatia de a prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.2.Autorizatie ISCIR in domeniul montare si reparare conducte metalice pentru fluide cu parametrii minimi: Pmax = 40 bar, conform Prescriptiei Tehnice ISCIR CR4 -copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? , 3.Autorizatie ISCIR in domeniul reparare recipiente metalice stabile sub presiune cu parametrii minimi: V = 2000m3, Pmax = 40 bar, conform Prescriptiei Tehnice ISCIR CR4 - copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Conditie impusa pentru toate loturile.1. Se solicita fisa de Informatii generale -Formularul A cuprinzand media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului din ultimii 3 ani (2010 - 2012).Cifra medie anuala de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului in perioada 2010 - 2012 trebuie sa fie cel putin egala cu: Lot 1 ? 600.000 leiLot 2 - 350.000 leiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Conditii impuse pentru toate loturile1.Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani-Formularul G;, 2.Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, echipamentele individuale de protectie, etc., care pot fi utilizate pentruindeplinirea corespunzatoare a contractului - Formularul H, 3. declaratie privind persoanele responsabile pentru executia lucrarii -formularul J;, 4.Autorizatie ISCIR pentru sudorul care executa operatiunile de sudare otel, conform Prescriptiei Tehnice ISCIR - CR9 - copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?, 5.Certificat de competenta INSEMEX a personalului cu responsabilitatileprivind montajul de echipamente tehnice si instalatii in zone cu pericol deexplozie, in conformitate cu prevederile Ordinului MEF nr.1636 / 2007 -copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, 6.Atestat responsabil cu supravegherea lucrarilor la instalatiile sub presiuneclasice, conform Ordin ISCIR nr. 465/2009 - copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?, 7.Se solicita in copie cu mentiunea ?conform cu originalul? atestatresponsabil tehnic cu sudura, conform Ordin ISCIR nr. 465/2009;, 8. Decizie de numire responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii- lucrari si retele de alimentare cu apa si canalizare, conform Legii nr. 10/1995, 9.Certificat de atestare responsabil tehnic cu executia - constructiei, conform Legii nr. 10/1995 - copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, 10.in cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica siprofesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana atunciaceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prinprezentarea unui angajament ferm de persoana respectiva, prin careaceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resurseletehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnicasi profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excludereadin procedura de atribuire conform prevederilor art.180, art.181 lit. a, lit. c^1, lit. d., art. 69^1 din OUG 34/2006 Conditii impuse pentru toate loturile.1. ISO 9001/2008 managementul calitatii sau echivalent2. ISO 14001/2004 managementul de mediu sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.09.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.09.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.09.2013 15:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer