Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparatie curenta bazin inferior+bazin superior-turn racire, inclusiv conducta golire apa


Detaliu pentru invitatia numarul 333757
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE - DEZVOLTARE SI INCERCARI PENTRU ELECTROTEHNICA- ICMET CRAIOVA
Numar invitatie: 333757/16.08.2012
Denumire contract: Reparatie curenta bazin inferior+bazin superior-turn racire, inclusiv conducta golire apa
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE - DEZVOLTARE SI INCERCARI PENTRU ELECTROTEHNICA- ICMET CRAIOVACod fiscal: RO 3871599, Adresa: STR. CALEA BUCURESTI, NR.144, Craiova, Telefon: 0351404888;0351402422, Fax: 0351404890
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bulevardul DECEBAL nr.118A, Craiova, Romania, cod postal: 200746, telefon: +40 351404888/+40 351402422, fax: +40 351404890, persoana de contact: Birou Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: ICMET CRAIOVA, Bulevardul DECEBAL nr.118A, Craiova, Romania, cod postal: 200746
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Cercetare-dezvoltare in alte stiinte naturale si inginerie)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatie curenta bazin inferior+bazin superior-turn racire, inclusiv conducta golire apa
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reparatia curenta a obiectivuluiBAZIN INFERIOR +BAZIN SUPERIOR? TURN RACIRE inclusiv CANAL GOLIRE APA este necesara pentru asigurarea conditiilor de functionare tehnologicaa echipamentelor de mare putere? unice in Romania. Generatoarele de putere au sistem de racire cu apa . Apaesteracita si depozitata in rezervorul de racire . Rezervorulde racire este prevazut cu un canal de golire .
II.1.6) CPV: 45251150-7 - Lucrari de constructii de turn de racire (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 116, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi in cuantum de2300 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Forma de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.In cazul in care persoanele juridice/fizice opteaza pentru constituiriea garantiei de participare prin virament bancar, suma se va vira in contul: RO02 BRDE 170S V297 9182 1700, deschis la Banca : BRD-GSG Craiova Est.In cazul in care garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, se va utiliza modelul dinFormularul nr.12 din CAPITOLUL III ? FORMULARE SI MODELE.Restituirea garantiei de participare se va face pe baza solicitarii transmise de operatorul economic.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din valoarea contractului.Garantia de buna executie se va costitui conform art.90 al(1)-(3)din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr.34/2006? Formular nr.1Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006-Formularnr.2Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular nr.3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG. nr.34/2006-Formularnr.14Certificat privind impozitele si taxele locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local(sau echivalent pentru persoane juridice/fizice straine), din luna anterioaracelei in care se depun ofertele. Original, sau copie legalizata, sau copie ?conform cu originalul?.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritorialepe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice/fizice straine), din luna anterioaracelei incare se depun ofertele. Original, sau copie legalizata, sau copie ?conform cu originalul?.Note: 1.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/ 2006- Formularului nr.14se va prezenta atat de subcontractant, cat si de tertul/tertii sustinator/sustinatori.2. Persoanele cufunctie de decizie in ICMET Craiova: -Director general: Marian Duta;Director stiintific: Dorin Popa;Director productie-marketing: Petre Pistol;Director economic: Constantin Margineanu;Consilier juridic: Felicia Radu;Sef serviciu achizitii publice, investitii, aprovizionare: GheorgheTelibasa;Sef birou achizitii publice, investitii: Marcel Preda ;Membrii comisiei de evaluare: Curcanu George, Ilinca Constantin, Ocoleanu Daniel, Sbora Ilie, Diaconescu Ilie, Preda Marcel;Membri de rezerva pentru membrii comisiei de evaluare: Ilinca Paul, Telibasa Gheorghe.Formularul se va completa si pentru tert/subcontractant daca e cazul. -pentru persoane juridice/fizice romane: Certificatulconstatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, in original sau copielegalizata sau copie ?conform cu originalul?. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are codul CAEN asociat obiectului contractului.-pentru persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare, in original sau copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?, care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentele solicitate in aceasta sectiune, in original/copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Cifra medie de afaceri globala a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari incheiati.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Se va prezenta cel putin un document/contract/proces-verbal de receptie/parti relevante dintr-un contract, prin care sa se confirme executarea lucrarilorsimilare obiectului contractului., Declaratie privind lista asociatilor si subcontractorilor si partea/partile din contract care sunt indeplinite de acestia.Ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul care face obiectul prezentei proceduri de achizitie., - Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrari.Informatiile solicitate la aceasta cerinta vor contine: - o lista cu personalul de conducere, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum siale persoanelelor responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrari, care va nominaliza, cel putin: - un responsabil tehnic cu executia (atestat MLPAT);
- un inginer de santier cu experienta in lucrari de constructii;
- un responsabil cu securitatea si sanatatea in munca;
- un cadru tehnic cu atributii in prevenirea si stingerea incendiilor;
- CV-urile persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului si copii dupa atestate/autorizatii/certificari ale competentelor. Confirmarea certificarii sistemului de management al calitatii in conformitate cu standardul ISO 9001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP accesand site-ul;www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.08.2012 14:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer