Achizitie publica - REPARATIE CUTIE DE VITEZA tip ZF 4WG - 65 II
Detaliu pentru invitatia numarul 349015
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 349015/20.06.2013
Denumire contract: REPARATIE CUTIE DE VITEZA tip ZF 4WG - 65 II
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINTRETINERE MECANIZATA A CAII FERATE S.A.Cod fiscal: RO16896005, Adresa: STR.INOVATORILOR nr.36, Bucuresti, Telefon: 3119826, Fax: 3119826
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.INOVATORILOR nr.36, SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 012417, telefon: +40 0213119826, fax: +40 0213119826, persoana de contact: STR.INOVATORILOR nr.36, SECTOR 1
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR.INOVATORILOR nr.36, SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 012417, telefon: +40 0213119826, fax: +40 0213119826,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (LUCRARIDE CONSTRUCTIEREABILITARE , INTRETINERESI REPARATIE CALE FERATA)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REPARATIE CUTIE DE VITEZA tip ZF 4WG - 65 II
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: REPARATIE CUTIE DE VITEZA tip ZF 4 WG -65 II
II.1.6) CPV: 50222000-7 - Servicii de reparare si de intretinere a materialului rulant (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 166, 353.92 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3.300 LEI ( ECHIVALENTUL A 756, 69 EURO LA CURSUL BNR DIN ZIUA DE 24.05.2013 -1EURO = 4.36 LEI ) Garantia de participare este irevocabila.Valabilitatea garantiei de participare este de 60 zile. Autoritatea contractanta poate solicita candidatilor prelungirea valabilitatii garantiei de participare.Garantia pentru participare va fi constituita prin depuneri la caseria Autoritatii contractatnte ( cf art 86 alin 5 HG925/2006) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul stabilit si pentru perioada prevazuta, cel tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor( cf art 86 alin 6 HG 925/2006). Autoritatea contractanta are dreptul sa retina garantia de participare, iar ofertantulpierde suma constituita garantia de participare atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie asa cum este stabilit in documentatia de atribuire si contract;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei;d) ofertantul depune contestatie la procedura in cauza, iar Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii respinge contestatia ca nefondata, se va aplica art. 2781 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ulterioare..
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului de servicii, fara TVA .Garantia de buna executie a contractului se constitui prin depunere la casieria SCIMCFSA, sau prin scrisoare de garantie bancara, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale aplicandu-seprevederile HG 1045/2011 ;sau sau orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in termen de maxim 3 zile lucratoare de la de semnarea contractului de ambele parti.Garantia de de buna executie se va restitui la solicitarea scrisa a oferantului in care se va mentiona modalitatea de restituire. In cazul contractului de prestari servicii, autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in termen de 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor executate in baza proiectului respectiv, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Prezentare formular 1Incadrarea in situatia prevazuta laart.180 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.2.Prezentare formular 2Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare.3.Prezentare formular 5Declaratie privind calitatea de participant.4.Ofertantul va prezenta Certificat departicipare la licitatie cu oferta independenta ( conform Ordinului 314/2010)5.Ofertantul va depune Declaratie privind neincadrarea in art 69 alin 1, din OUG 34/2006.Se va prezentaatatde catre subcontractant cat si de tertul sustinatordaca este cazul)- FORMULAR 9- Personalul (din partea Autoritatii contractante ) implicat direct in procedura de atribuire si cu functie de decizie : DIRECTOR = BADEA SORIN GEORGEDIRECTOR ADJ TEHNIC = PIRVANIONDIRECTOR ADJ ECONOMIC = MITREA CORNELIASEF SERV OCL = ENE ADRIANSEF SERV MECANIZARE = RACHISANU LIVIUCONSILIER JURIDICANASTASIUSEBASTIAN 1.Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii2.Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinte privind capacitatea tehnica. Ofertantul trebuie sa depuna: 1.Document privind experienta similara (formular 3).2 O lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati Cerinte privind calitatea: Ofertantul va prezenta documente care sa ateste conformitatea cu standardele si normelede calitate impuse de Comunitatea Europeana (cel putin ISO 9001 sau alte documente echivalente)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.07.2013 11:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.07.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.06.2013 13:45