Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparatie de tip LN3 la HA2 CHE Valea Iasului


Detaliu pentru invitatia numarul 348503
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: HIDROELECTRICA SA
Numar invitatie: 348503/13.06.2013
Denumire contract: Reparatie de tip LN3 la HA2 CHE Valea Iasului
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialHIDROELECTRICA SACod fiscal: R 13267213, Adresa: Str. Constantin Nacu nr.3, Sector 2, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 213074601, Fax: +40 213032545
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: S. H. CURTEA DE ARGES, B-dul Basarabilor, nr.82-84, Judetul Arges, Curtea de Arges, Romania, cod postal: 115300, telefon: +40 248507282, fax: +40 248507238, persoana de contact: Marin Zlate
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: S. H. CURTEA DE ARGES, B-dul Basarabilor, nr.82-84, Judetul Arges, Curtea de Arges, Romania, cod postal: 115300, telefon: +40 248507282, fax: +40 248507238, persoana de contact: Marin Zlate
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatie de tip LN3 la HA2 CHE Valea Iasului
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Repararea si imbunatatirea parametrilor tehnici, de functionalitate si de fiabilitate a hidrogeneratorului nr. 2de la CHE Valea Iasului.- Valoarea aferenta procentului de diverse ?i neprevazute = 0, 00 lei
II.1.6) CPV: 50532300-6 - Servicii de reparare si de intretinere a generatoarelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 450, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1)Cuantumul: 4.500, 00lei2)Forme de constituire acceptate: ?conform art. 86 din H.G. nr.925/2006 -instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari iar in acest caz garantia de participare trebuie sa fie irevocabila conform art.86, alin.2 din H.G. nr.925/2006, cu modificarile ulterioare, sau?virament bancar in contul SH Arges : RO78RNCB0024010067260001, deschis la BCR Curtea de Arges.2)Valabilitatea garantiei: 60 de zile de la data limita pentru depunerea ofertelor.In cazul introducerii unei contesta?ii iar aceasta esterespinsa pe fond de catre CNSC autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de: 4.229, 99 lei, conformart. 278^1 , alin.(1), lit.b) din OUG nr. 34/2006(A).NOTA: Ofertantii I.M.M., pentrua beneficia de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare, conform art.16, alin.2 din Legea nr.346/2004, vor depune pana la data sedintei de deschidere a ofertelor, declaratia pe proprie raspundere semnata de catre reprezentantul legal al I.M.M., in conformitate cu modelul prevazut in anexele nr. 1-2 ale Legii nr.346/2004Anexa va cuprinde, obligatoriu, informatia referitoare laperioada pentru care s-au calculat si folositindicatorii enuntati inanexa respectiva.Data la care se face echivalenta leu/euro: prima zi lucratoare din saptamana premergatoare datei limita de depunere a ofertelor
Garantie de buna executie
1) Cuantumul garantiei de buna executieeste de 5% din valoarea contractului, fara TVA.2) Modalitati de constituire a garantiei de buna executie a contractului, conform art. 90 din HGR nr. 925/2006(A): - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine Anexa la contract.Instrumentul de garantare va fi valabil pe perioada de derulare a contractului + durata garantiei lucrarilor(min.24 luni)si va fi prezentat in original in termen de 7 zile lucratoare de la data semnarii contractului sau, - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conditiileart.90 , alin.(3)din HGR nr. 925/2006, modificata de HGR nr. 1045/2011. Returnarea garantiei de buna executie se face conform art. 92, alin. 2 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1- Declaratie privind situatia personala a ofertantului in conformitate cu art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006(A).Prezentare, in original, ?DECLARATIE privind situatia personala a operatorului economic?, conform Formular 1si ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?, conform Formular 2 din Sectiunea III ?FORMULARE SI MODELE?la care se vor anexa: Certificat Fiscal eliberat de Administratia Finantelor Publice, Certificat de atestare fiscala a taxelor si impozitelor locale, eliberat de Autoritatile Publice Locale de la adresa sediului social al ofertantului din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?).NOTA: In cazul in care oferta este depusa in asociere fiecare asociat va prezenta documentele mentionate. In cazul in care oferta are sus?inere financiara sau prezinta subcontractant, persoana care asigura sustinerea ( ter? sustinator ) si/sau subcontractantul, vor prezenta documentul susmentionat.Operatorii economici nereziden?i (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente, precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2013. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG Nr.34 /2006, actualizata.Prezentare completat, in original, ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006(A), conform Formular 3 din Sectiunea III ?FORMULARE SI MODELE?.ATENTIE!Incadrarea Ofertantului / Ofertantului asociat / Subcontractantului in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, atrage excluderea din procedura de atribuire.In cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat. In cazul in care oferta are sustinere tehnica/profesionala/financiara sau prezinta subcontractant , persoana care asigura sustinerea (tert sustinator) si/sau subcontractantul, vor prezenta documentul susmentionat.NOTA: Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante : Borza Remus Adrian-Practician coordonator al Administratorului Judiciar EURO Insol SPRL, Vulpescu Dumitru Remus-Administrator special, Stanculescu Mihail - Director General, Director S.H. Curtea de Arges ? Constantin IVAN, Director Adj.Productie? Aurel JIANU, Director Adj. Economic ? Rozalia DRAGHICI, Doina MATEESCU ? Sef Serviciu Tehnic, George SUHAN ? Ing. Pr. Specialist Serviciul Tehnic, Marius Carstea -Sef Birou Mentenanta, Bogatoniu Sorin Sef Birou Achizitii Hidroelelctrica SA, Alexandru Anghel -ing. pr. sp. Serviciul Contracte Hidroelelctrica SA, Stefan Mortu -ing. pr. sp. Departament Mentenanta Hidroelelctrica SA, Judet Mihai - Cons. juridic pr., Gabriela Bacescu -Sef Serviciu Mentenanta, Zlate Marin - ing. pr. sp. Serviciul Achizitii si Logistica, Laurentiu Iovan -ing.pr. Departament Mentenanta Hidroelectrica SA, Ursu Sandel -Cons. juridic Birou Achizitii Hidroelelctrica SA, Sef Serviciu Achizitii si Logistica ? Silviu PUNGOCI, Hanches Daniela - ing. pr. Serviciul Achizitii si logistica.Atentie!Ofertantul / Ofertantul asociat / Subcontractantul / Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr.34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.Cerinta nr. 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314 / 2010.- Prezentare completat, in original, ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? , conform Anexa la Ordinul ANRMAP nr. 314/2010, Formular 4. In cazul in careoferta este depusa in asociere fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.Cerinta este impusa tuturor ofertantilor asociati. Cerinta nr. 1Pentru persoane juridice romane: Certificat Constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului emis de ORC in raza caruia este situat sediul ofertantului, din care sa reiasa ca informatiile cuprinse in el sunt reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor, in original sau copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?si sarezulte cel putininformatiilelegate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit.In cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat. Cerinta este impusa tuturor ofertantilor asociati.ATENTIE!: In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc in urma finalizarii evaluarii ofertelor care a depus certificatul constatator in copie semnata si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta va solicita acestui ofertant depunerea certificatului in original sau copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.NOTE: a.persoane fizice romane autorizate: Autorizatie de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectulprezentului contract.b.operatori economici nerezidenti: Vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct d evedere profesional, din care sa rezulte abilitatea persoanei juridice/fizice straine de prestare a serviciilor care fac obiectul contractului, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul este stabilit.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani egala sau mai mare de 900.000, 00 lei. In cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat iar nivelul cifrei mediide afacerise va considera cel cumulatPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 4Informatii privind subcontractantii- In cazul in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze se solicita completarea ?INFORMATII PRIVIND SUBCONTRACTANTII?, conform Formular 9, specializarile acestora, si informatii privind partea din contract care face obiectul subcontractarii(valoric si fizic)., Cerinta nr. 3Asigurarea resurselor umane.Experti cheie si personal de executie . Echipa de experti cheie - componenta minima: un Responsabil tehnic cu executia , atestat in conformitate cu Ordinul MECMA 364/2010. Un Responsabil pentru Controlul Calitatii (RCQ), Un Responsabil protectia muncii atestat recunoscut de Ministerul Muncii, cu urmatoarele calificari: coordonator SSM in baza HG 300/2006, 3. Ofertantii vor completa si prezenta in original?Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere?, conform Formular 8 din SectiuneaIII ?FORMULARE SI MODELE?, cu anexe documente suport ( copii legalizate sau certificate ? conform cu originalul ? ) corespunzatoare din care sa reiasa indeplinirea cerintelor solicitate, astfel: -CV-uri format EUROPASS, original semnate de titular ; documente privind specializarea expertilor cheie (studiile, pregatirea profesionala, calificarea si atestarea profesionala si legitimatiile aflate in termen devalabilitate : -documente probante: documente de natura recomandarilor/ declaratiilor de la beneficiari si/sau angajatori, astfel incat din documenteleprezentate sa rezulte indeplinirea cerintelor privind experienta specialistilor copii legalizate sau certificate ?conform cu originalul?.Pentru fiecare astfel de expert cheie se va completa de catre titular, semna si se va prezenta in original Declaratia dedisponibilitate -Formularul nr. 8.1. din Sectiunea III ?FORMULARE SI MODELE?, Cerinta nr. 2Informatii privind dotarea tehnica. Cantitatile de utilaje, echipamente si dotari pentru indeplinirea contractului. Dovada ca ofertantul poseda logistica necesara indeplinirii contractului(utilaje si SDV-urile, altele decat cele puse la dispozitie de beneficiar) , in conditiile impuse prin Caietul de sarcini. In cazul in care oferta este depusa in asociere, oricare dintre asociati va putea prezenta documentul mentionat.2. Ofertantii vor completa si prezenta in original ? Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice? conform Formular 7din Sectiunea III ?FORMULARE SI MODELE?, cu anexa aferenta, pe care operatorul economicse angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Dovada posesiei se probeaza cu documente careatesta dreptul de folosinta netulburata pe toata perioadade derulare a contractului a utilajelor si echipamentelor declarate (documente de proprietate, contracte de inchiriere, imprumut de folosinta, leasing, etc.) Aceste documente se vor atasa la formularul 13 in copii legalizate sau certificate ?conform cu originalul?., Cerinta nr. 1Experienta similara: Prestarea si ducerea la bun sfarsit, in ultimii 3 ani a unui numar de maxim doua contracte similare prin volum, natura si complexitatea prestatiilor din Caietul de sarcini, a carui/carorvaloare(insumata) sa fie egala sau mai mare de 450.000, 00 lei. In cazul ofertei comune, oricare dintre asociati va putea prezenta documentul mentionat.1.Ofertantii vor completa si prezenta in original, ?Declaratie privind lista principalelor prestaride serviciiin ultimii 3 ani?, conform Formular 6din Sectiunea III ?FORMULARE SI MODELE?.Prestarea de servicii se confirma prinprezentarea unor certificate/documente emisesau contrasemnate de o autoritate ori de un client privat beneficiar. In cazul in carebeneficiarul este un client privat si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtineriiunei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilorde servicii se realizeaza printr-o declaratiea operatorului economic.a.Se va atasa : i)Fisa de experienta similara-Formularul 6.1 -Certificarea implementarii S.M.M. conform ISO 14001in domeniul serviciilor de reparatii/modernizari-Prezentarea ? copie legalizata sau certificate?conform cu originalul? ? a Certificatului privind managementului sistemului mediuluidin seria ISO 14001 sau certificate echivalente, aflate in termen d e valabilitate si care cuprinde activitati convergente cu natura si obiectul contractului( emise de organismestabilite in alte state ale Uniunii Europene)., -Certificarea implementarii S.M.C conform ISO 9001 in domeniul serviciilor de reparatii/modernizari-Prezentarea ? copie legalizata sau certificate?conform cu originalul? ? a Certificatului privind managementului sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, aflate in termen d e valabilitate si care cuprinde activitati convergente cu natura si obiectul contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.06.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.06.2013 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.06.2013 16:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer