Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparatie economizor cazan 1035 t/h, bloc nr.4


Detaliu pentru invitatia numarul 287276
Autoritate contractanta
Complexul Energetic Turceni S.A.
Cod de identificare fiscala: R16302447
Adresa: Str. Uzinei, Nr.1, Turceni
Telefon: 0253.335.045
Fax: 0253.335.068
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Reparatie economizor cazan 1035 t/h, bloc nr.4
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 50531100-7 - Servicii de reparare si de intretinere a boilerelor (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Reparatie economizor cazan 1035 t/h, bloc nr.4
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 05.04.2011 15:15
Data limita de depunere a ofertelor: 14.04.2011 08:30
Adresa la care se transmit ofertele: S.C. Complexul EnergeticTurceni S.A.-Dir Comerciala, Serv D.contr-Valorificari, Turceni, cod 217520, str.Uzinei, nr. 1, jud. GORJ
Data si ora deschiderii ofertelor: 14.04.2011 09:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: S.C. Complexul Energetic Turceni S.A. - Directia Comerciala, Turceni, str. Uzinei, nr. 1, jud. GORJ
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Da
Tip Activitate: Electricitate
Valoare estimata: 510, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl priv eligibilitatea; Decl. privind neîncadr în prev art.181 din OG34/2006;Decl privind calit de part la proced;Doc constatat priv plata impozite si taxe la stat si locale;Certif de particip la proced cu oferta independ;Prez certif constat emis de ORC si doc.care dovedesc o forma de înregistr;bilantul contabil la 30.06.2010;cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani de min 1.020.000, 00 lei;lista princip contr similare din ultimii 3 ani;o lucr.de min 510.000lei cu copie ctr.si pvr la fin lucr sau certif. const.; decl.priv dotarile cu utilaje; decl priv personalul angajat si al cadr de cond în ultimii 3 ani;doc ptr.personalul cu calitatea;doc ptr.RTE;o recomandare;copie certif SR EN ISO 9001/2008;planul calit;copie certif SR EN ISO 14001/2005;copie certif OHSAS 18001/2007;Inf priv subcontract; garantia de particip=5.100, 00 lei, constit prin virament bancar sau un instrument de garant emis în cond legii;
Direct din SEAP sau gratuit de la sediul autoritatii contractante
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer