Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REPARATIE HALA COMPRESOARE NR. 2 SC FILITELNIC


Detaliu pentru invitatia numarul 347925
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Numar invitatie: 347925/04.06.2013
Denumire contract: REPARATIE HALA COMPRESOARE NR. 2 SC FILITELNIC
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: RO 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: +40 269201020, Fax: +40 269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SUCURSALA MEDIAS, str. Garii nr. 5, Medias, Romania, cod postal: 551010, telefon: +40 269201241, fax: +40 269201452, persoana de contact: Serviciul Contracte
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SNGN Romgaz SA- Sucursala Medias, str. Garii, nr. 5- Sediul autoritatii contractante
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REPARATIE HALA COMPRESOARE NR. 2 SC FILITELNIC
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Hala a fost pusa in functiune in 1988. In urma exploatarii indelungate si sub actiunea factorilor climaterici atat peretii de inchidere a halei cat si acoperisul din tabla prezinta un grad ridicat de degradare. Pentru a se asigura exploatarea in conditii optime, proiectul tehnic propune REPARATIA HALA COMPRESOARE.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 86, 134 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuant.garant.pt particip. 1.722, 68 lei.Perioada de valab.a garantiei pt participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Data de referinta la care se face echivalenta in lei/euro (daca este cazul) este cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. 2.Modul de constituire conform prevederilor art.86 alin(1)din HG 925/2006: a).Scrisoarea de gar.bancara in favoarea AC sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari.Scrisorile de gar.bancara vor fi elaborate de regula de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania.b).OP vizat de banca in contul autoritatii contractante RO82 RNCB 0231 0154 6634 0001 deschis la BCR Medias.Garantia de participare se va prezenta in original. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii gar.de participare vor fi respinse.Documentul care atesta constituirea garantiei de participare(in copie)va fi anexat exterior plicului care contine oferta si va fi prezentat cel mai tarziu pana la data si ora deschiderii ofertelor.In cazul in care ofertantul constituite gar.de participare in cuantum de 50% din valoarea garantiei de particip. prevazuta in documentatia de atribuire, acesta va anexa alaturi de documentul care atesta constituirea garantiei de participare(in copie)si declaratia privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, exterior plicului care contine oferta.Neprezentarea declaratiei de IMM impreuna cu garantia redusa de 50% duce la respingerea ofertei.In interiorul plicului mare netransparent va fi pusa dovada in original, daca este scrisoare de garantie bancara.3.Cuantumul ce se va retine in conditiile art.278^1 din OUG nr. 34/2006 este: 861, 34 lei. Retinerea gar.de particip. se va face in conf. cu prevederile legale in domeniul AP.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5 % din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie se constituie conform art. 90 alin.(1)-(3) din HG 925/2006 actualizata, dupa cum urmeaza : a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, agreata de catre achizitor, care devine anexa la contract. Prevederile art.86 alin.(2)?(4) HG925/2006-actualizata, se aplica in mod corespunzator. b) prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, conform HG 1045/2011. Autoritatea contractanta are obligatia de a restitui garantia de buna executie astfel: a) 70% din valoarea garantiei , in termen de 14 zile de la data incheieri procesului verbal de punere in functiune a lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pt. vicii ascunse este minim. b) restul de 30% din valoarea garantiei , la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea(art. 180 din OUG nr. 34/2006)- Se va completa Formularul 1.2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare - Se va completa Formularul 1A.3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010).Ofertantul trebuie sa prezinte o declaratie de tip ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? pe proprie raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta-Se va completa Formularul 1B4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare. Ofertantul trebuie sa prezinte o declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006, in conformitate cu Formularul 1C.Persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: 1.Corin Cindrea ? Director General SNGN ROMGAZ SA;2.Lucian Birsan ? Director Departament Tehnic Achizitii;3.Costel Totan? Director Sucursala Medias;4.Teodora Achimet ? Director Economic;5.Mihai Man ? Director Tehnic;6.Dorian Bacila - Sef Serv. Mecano-Energetic; 7.Florin Deac ? Sef Serviciu Contracte;8.Ovidiu Muresan ? Serv. Contracte;9. Simona Sucuturdean ? Serv. Analize Costuri;10. Cristian Simescu ?Birou Juridic.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privindeligibilitatea trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte. In cazul depunerii unei oferte sustinuta financiar si/sau tehnic de catre tert/terti sustinatori, acestia din urma au obligatia de a demonstra neicadrarea in situatiile prevazute la art. 180, art. 181 lit. a), c^1), d) si ale art. 69^1 din OUG 34/2006 cu mdificarile si completarile ulterioare. 1. Persoane juridice/fizice romane: Cerinta nr.1a)Certificat constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul din judetul pe a carui raza solicitantul isi are stabilit sediul social principal sau secundar(in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??). Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.R.C. Informatiile cuprinse in certificatul contatator trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere aofertelor, saub)Autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului (copie conform cu originalul).Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata in cazul in care a prezentat acest document in copie conform cu originalul.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind certificarea ORC trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte, pentru partea de contract pe care o va realiza.Persoane juridice/fizice straine: Ofertantul trebuie sa prezinte: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;Documentele solicitate se pot prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul.Cerinta nr.2Pentru operatorii ec. inregistrati ca I.M.M.-uri: Declaratie pe propria raspundere completata conform Anexei 1 din O.G. 27/26.01.2006 privind modificarea si completarea Legii 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.Ofertantii incadrati ca IMM beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri si garantiile cerute.In cazul asocierii dintre doi operatori economici, fiecare din acestia incadrandu-se in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (IMM), asocierea rezultata poate beneficia de reducerile prevazute la art. 16, alin.(2) din Legea nr. 346/2004.Totodata, precizam ca in situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM- urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabilla 31.12.2012 vizat si inregistrat de organele competente. Se solicita bilantul completat conform Normelor Metodologice ale Ministerul Finantelor., Cifra de afaceri. Operatorul economic trebuie sa aiba o medie a cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani de minim: 170.000 lei. In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind cifra de afaceri trebuie sa fie indeplinita prin cumulul cifrelor de afaceri a celor ce formeaza asocierea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Fisa privind experienta similaraSe va prezenta o lista cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani (calculati de la data limita a depunerii ofertei) continand valori, perioade de executie, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Cerinta minima pentru experinta similara: prezentarea unui document (contract/proces verbal de receptie, etc.) care sa confirme executarea de lucrari similare si a carui valoare sa fie de minim80.000 lei. Acesta va cuprinde cel putin informatiile prevazute la art. 188 alin. (3) lit. a) din OUG 34/2006., Informatii privind personalul. Ofertantul va prezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angaja si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Informatii privind dotarile. Ofertantul va prezenta o declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, instalatiile, echipamentul tehnic, mijloace de transport si alte mijloace fixe pe care candidatul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului., Informatii privind subcontractantii: (daca este cazul) Se va prezenta: a) lista cuprinzand subcontractantii insotita de acordurile de subcontractare; b) partea/partile pe care ofertantul are intentia sa le subcontracteze ; c) datele de recunoastere ale subcontractantilor. Se solicita, la incheierea contractului, contractele incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. In situatia in care ofertantul prezinta subcontractanti , acestia vor prezenta Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006., Informatii privind angajamentul ferm al tertului sustinator- daca este cazul.In cazul in care pentru indeplinirea contractului ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea unei alte persoane (indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, in original, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.In acest caz persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, avand obligatia de a prezenta: - declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006.- declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 lit. a, c^1 si d.- declaratia pe proprie raspundere privind neincadr. in prevederile art. 69^1 din OUG. 34/2006. Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme nationale sau internationale acreditate care sa confirme implementarea sistemului de management al calitatii conform standardului ISO 9001/2008 sau echivalent. al acestuia valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor;, Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme nationale sau internationale acreditate care sa confirme implementarea sistemului de management al mediului conform standardului ISO 14001sau echivalent, valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 03.06.2013 13:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer