Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparatie imprejmuire dale beton sediu birou exploatare sud Ploiesti


Detaliu pentru invitatia numarul 323074
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Numar invitatie: 323074/30.03.2012
Denumire contract: Reparatie imprejmuire dale beton sediu birou exploatare sud Ploiesti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: R 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: 0269201020, Fax: 0269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Salcamilor nr.23, Targu Mures, Romania, cod postal: 540202, telefon: +40 265402174, fax: +40 265306340, persoana de contact: Marius Moldovan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Salcamilor nr.23, Targu Mures, Romania, cod postal: 540202, telefon: +40 265402174, fax: +40 265306340, persoana de contact: Marius Moldovan
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatie imprejmuire dale beton sediu birou exploatare sud Ploiesti
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reparatie imprejmuire dale beton sediu birou exploatare sud Ploiesti.
II.1.6) CPV: 45222000-9 - Lucrari de constructii pentru lucrari publice, altele decat podurile, puturile si pasajele subterane (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 230, 630 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum garantie participare 2.400 lei (conf. art.86 din HG 925/2006 cu modif. si completarile ulterioare); contul autoritatii contractante RO60BTRL02701202167346XX Banca Transilvania Suc.Tg.Mures;RO14056826.Documentul (1) care atesta constituirea garantiei de participare (in copie) va fi anexat exterior plicului care contine oferta si va fi inregistrat la secretariat odata cu aceasta.In interiorul plicului mare netransparent va fi pusa dovada in original daca este scrisoare de garantie bancara.In cazul in care garantia de participare este platita jumatate se face dovada ca operatorul economic este IMM (se pune deasemenea copie (2) la vedere).La deschiderea sedintei lipsa (1) si (2) -unde este cazul- de pe plicul exterior duce la respingerea ofertelor in conformitate cu art.33 alin.3 din HG 925/2006.Garantia este valabila 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. a)Garantia de buna executie va fi de 5% din valoarea fara TVA a contractului de lucrari. b)Garantia de buna executie a contractului de executie de lucrari se constituie conform art.90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
a)Garantia de buna executie va fi de 5% din valoarea fara TVA a contractului de lucrari.b)Garantia de buna executie a contractului de executie de lucrari se constituie conform art.90din HG nr.925/2006 ? forma la zi.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Formular 1A);Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 (Formular 1B);Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG 34/2006 Marcel Budan-director SNGN Romgaz SA Suc.Tg.Mures, Avram Pantelimon-presedinte comisie evaluare, Claudiu Ilinca-consilier juridic (Formular 1C);Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP 314/12.10.2010 (Formular 1D). Persoane juridice/fizice romane: Cerinta ogligatorie-certificat emis de ONRC (copie conform cu originalul din care sa reiasa obiectele de activitate);Persoane juridice/fizice straine: Cerinta ogligatorie-documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (copie conform cu originalul din care sa reiasa forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional).Pentru ofertantul clasat pe primul loc se va solicita certificatul constatator in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale., Bilantul contabil la data de 31.12.2010 vizat si inregistrat de organele competente.Se solicita bilantul complet conform Normelor Metodologice ale Ministerului Finantelor.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Fisa/fise de informatii privind experienta similara.Se impune ca cerinta minima pt experienta similara, efectuarea in ultimii 5 ani a unui contract avand ca obiect executia de lucrari similare a carui valoare sa fie mai mare sau egala cu 115.315 lei.Pentru sustinerea fisei de experienta similara se solicita o copie dupa partile relevante din contractul respectiv si acte aditionale unde este cazul.Orice fisa/fise referitoare la un contract incheiat cu un beneficiar/client trebuie sa fie insotita de un document care sa ateste indeplinirea obligatiilor contractuale de catre contractant.(ex.Document constatator conf.art.97^1 din HG 925/2006)., Fisa/fise de informatii privind experienta similaraSe va prezenta o lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani continand valori, perioade de executie, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritatii contractante sau clienti privati., Informatii privind personalulDeclaratie care contine informatii privind numarul mediu in ultimii 3 ani al personalului angajat., Informatii privind dotarileDeclaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului., Informatii privind subcontractantii(daca este cazul).Se va prezenta obligatoriu: a)lista cuprinzand subcontractantii insotita de acordurile de subcontractare;b)partea/partile pe care ofertantul are intentia sa le subcontracteze;c)datele de recunoaatere ale subcontractantilor.Se solicita la incheierea contractului, contractele incheiate intre viitorul contractant si subcontractant nominalizat in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica., Informatii privind asocierea(daca este cazul).Se solicita la incheierea contractului acordul de asociere legalizat din care sa reiasa cine este liderul de asociere si partea fiecaruia din contractul pe care urmeaza sa il duca la indeplinire.Acordul de asociere prezentat trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se va constitui in anexa la contractul de achizitie publica. Certificat ISO 9001/2000 sau echivalent - certificat emis de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii - copie semnata si stampilata conform cu originalul., Certificat ISO 14001/2004 sau echivalent - certificat emis de organisme independente care atesta respectarea standardelor de protectia muncii - copie semnata si stampilata conform cu originalul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Pers.functii conducere: Marcel Budan Victor Banu Claudiu Ilinca;Gar. part.: 2.400lei;Fisa de date si caietul de sarcini sunt atasate prezentei invitatii de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.04.2012 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.04.2012 13:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.03.2012 08:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer