Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparatie instalatii electrice de iluminat la baraj Valcele - jud. Arges


Detaliu pentru invitatia numarul 353515
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA NATIONALA APELE ROMANE ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA ARGES VEDEA
Numar invitatie: 353515/06.09.2013
Denumire contract: Reparatie instalatii electrice de iluminat la baraj Valcele - jud. Arges
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA NATIONALA APELE ROMANE ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA ARGES VEDEACod fiscal: RO24427093, Adresa: str.Calea Campulung , nr.6-8, Pitesti, Telefon: +40 248223449, Fax: +40 248220878
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Calea Campulung , nr.6-8, Pitesti, Romania, cod postal: 110 147, telefon: +40 248223449, fax: +40 248220878, persoana de contact: DELIA LITA, MIHAELA DRAGUSIN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str.Calea Campulung , nr.6-8, Pitesti, Romania, cod postal: 110 147
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii de gospodarire a apelor)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatie instalatii electrice de iluminat la baraj Valcele - jud. Arges
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: reparatie instalatii electrice de iluminat la baraj Valcele - jud. Arges
II.1.6) CPV: 45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 91, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1.800, 00 lei, echivalent in alta valuta, la cursul BNR existent cu 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor; valabilitate-cel putin 90 zile de la data limita de primire a ofertelor, se exprima in lei si poate fi constituita prin: virament bancar, instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (scrisoare de garantie bancara (formular 3), ori de o societate de asigurari (polita de asigurare, altele), care se prezinta in original; ordin de plata in contul IBAN RO37TREZ0465005XXX005417, deschis la Trezoreria Pitesti, confirmat de banca; Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare, in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor, conform art 33, alin.(3), lit.b) din HG 925/2006, vor fi respinse. In cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004), garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul mai sus precizat. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantiade participare in situatia in care isi retrage oferta in perioada de valabilitate; nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei ca fiind castigatoare; refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei; in masura in care CNSC respinge o contestatie se retine in raport cu valoarea estimata o suma in conformitate cu prevederile art. 278^1 din OUG nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul 5% din valoarea fara TVA a contractului. Constituire: comform art 90 alin 1 din HG 925/2006; sau retineri succesive avand in vedere prevederile HG nr. 1045/2011. Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera /restitui garantia de buna executie astfel: -in termen de 14 zile de la data predarii si insusirii/aprobarii documentatiei tehnico-economice respective. In cadrul ofertelor din categoria IMM-urilor (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute de Legea 346/2004) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul mai sus precizat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratii privind neincadrarea in situatiile prev.la art 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Cerinta obligatorie formularul 5 in Modelul de formulare).-Declaratie privind neincadrarea in nici una dintre situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Cerinta obligatorie completare formularul 6 in Modelul de formulare).-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art . 691 alin. 1 din O.U.G. 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare. (Cerinta obigatorie completare formular 7). Persoanele autoritatii contractante care detin functii de decizie si au rol in initierea, derularea si finalizarea procedurii: Dumitru CIOBANU ? director, Octavian Tanasescu - director ec, Narcis-Nicolae Mataoanu - director tehnic dezvoltare investitii, Mihaela Dragusin - sef serv. Exploatare, Felicia Andrei - jurist, Delia Lita - sef serv. ALS, Ancuta Schiteanu - economist ALS si Ionut Stefan - serv. Exploatare.-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (completare formular nr.9).-Declaratie privind calitatea de participant la procedura (completare formular nr. 10).-Ineplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale: Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberate de M.F.?A.N.A.F., din care sa rezulte plata contributiilor la bugetul de stat, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Acest certificat trebuie sa ateste ca aceste obligatii sunt achitate (in original, copie legalizata sau copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura reprezentantului legal al operatorului economic si stampila;
-Certificat constatator pentru persoanele juridice privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, eliberat de consiliul local, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Acest certificat trebuie sa ateste ca aceste obligatii sunt achitate (in original, copie legalizata sau copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura reprezentantului legal al operatorului economic si stampila). -Certificatul constatator emis de ONRC in original, copie legalizata sau xerocopie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale, actuale la data limita de depunere a ofertelor: sediul actual al societatii; obiectul de activitate care trebuie sa corespunda cu obiectul prezentei proceduri de atribuire. Urmare evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata.-Atestat ANRE - in conformitate cu Ordinul 23 din 17 aprilie 2013 privind aprobarea Regulamentului pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa si verifica instalatii electrice.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta similara.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 (cinci) ani: prezentare cel putin al unui document/parti relevante din contract/proces verbal de receptie cu o valoare cel putin egala cu 90.000, 00 lei echivalent a 20.239, 73 euro (1 euro=4, 4467 lei, curs valabil in data de 17.07.2013).Orice fisa privind experienta similara va fi insotita de: copie dupa parti relevante ale contractului; sau proces-verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau proces-verbal de receptie partiala; sau recomandare / document constatator eliberate de catre autoritatile contractante la finalizarea contractului/receptie partiala.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.09.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.09.2013 13:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer