Achizitie publica - Reparatie macara plutitoare de 16 tf in vederea reclasificari
Detaliu pentru invitatia numarul 353164
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353164/28.08.2013
Denumire contract: Reparatie macara plutitoare de 16 tf in vederea reclasificari
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA AUTONOMA ADMINISTRATIA ZONEI LIBERE SULINACod fiscal: 3053425, Adresa: STR. I NR. 202, Sulina, Telefon: 0240543241;0240543242;0240543650, Fax: 0240543294
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. I NR. 202, Sulina, Romania, cod postal: 825400, telefon: +04 758114410, fax: +04 240543294, persoana de contact: Chirilov Daniela
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. I NR. 202, Sulina, Romania, cod postal: 825400, telefon: +04 758114410, fax: +04 240543294, persoana de contact: Chirilov Daniela
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Transport/Transbord de marfuri)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatie macara plutitoare de 16 tf in vederea reclasificari
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reparatia capitala si obtinerea certificatului de reclasificare si predarea navei la Sulina
II.1.6) CPV: 50200000-7 - Servicii de reparare si de intretinere si servicii conexe pentru mijloacele de transport aerian, feroviar, rutier si maritim (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 410, 894 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 8.217lei; Valabilitate: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor; Modalitate constituire: OP sau Instrument de garantare cf art. 86 din HG nr. 925/2006. In situatia in care contestatia formulata de un ofertant va fi respinsa de CNSC suma retinuta va fi calculata potrivit art. 278^1 din OUG 34/2006 actualizata . Cursul la care se va face echivalenta leu/alta valuta (pentru eventualitatea depunerii ofertelor de catre un operator economic strain) este cel stabilit de BNR cu trei zile anterior datei limita de depunere a ofertelor. In cazul utilizarii OP, contul este RO67WBBU2511TL1495882701, WOLKSBANK Tulcea
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVA, si se va constitui printr-o scrisoare de garantie bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, asa cum este prevazut pa Art.90 alin.(1)-(3)din HGR 925/2006. daca valoarea contractului va fi redusa se poate constitui aceasta garantie si prin depunerea la casierie a unor sume in numerar.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantul trebuie sa prezinte urmatoarele documente care dovedesc eligibilitatea: 1. Declaratie pe proprie raspundere cu privire la neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta de urgenta 34/2006, completata in conformitate cu Formularul B1.- Declaratie pe proprie raspundere Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/20062. Declaratie pe propria raspundere cu privire la neincadrarea in prevederile art. 69^1 din ordonanta de urgenta 34/2006, completata in conformitate cu Formularul B2 .Incadrarea in una sau mai multe din situatiileprevazutela art. 691din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoana cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante este domnul Iacob Sorin Eusebio - Director General;Condrat Viorel Marius-Director tehnic; Taivan Florentina-Sef birou FC;Misurnov Larisa-Consilier juridic;Chirilov Daniela-Sef Birou Comercial Achizitii Investitii; Condrat Nicusor-Presedinte CA; Ion Vasile-Membru CA;Geampalia Eugenia-Membru CA;Cojoaca Horia Ion-Membru CA;Cretu Marieta-Membru CA3. Certificat de atestare fiscala din care sa reiasa ca din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la celei de-a doua luni anterioare celei in care este prevazut termenul de depunere ofertelor/candidaturilor. in situatia in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11, alin(4)din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin(3)din ordinul 925/2011.4. CERTIFICATde participare la licitatie cu oferta independenta Formular B10Se admit si fotocopii, cu conditia prezentarii documentului original pentru confruntare sau in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" Cerinta: Sa aibe in obiectul sau de activitate exercitarea activitatilor descrise in caietul de sarcini al procedurii.Documente doveditoare: - Certificat Constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.Obiectul contractului va avea corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta: Sa fi inregistrat in ultimii 3 ani o cifra medie de afaceri globala de cel putin: 410.894 lei;Indeplinirea cerintei minime se va verifica prin raportare la anii 2012, 2011 si 2010. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat RON vor utiliza cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta: In conformitate cu prevederile art. 188 alin (2) litera a) se va prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani(calculati de la data limita de depunere a ofertelor)din care sa rezulte ca au fost dese la bun sfirsit serviicii similare in baza a maxim3 contracte in valoare cumulata de min. 410.894 lei, aceasta lista va fi insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre un client privat/beneficiar si va indica, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestiadin urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat RON vor utiliza cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte, Cerinta: In conformitate cu prevederile art. 188 alin (2) litera b) se va prezenta o declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii., Cerinta: In conformitate cu prevederile art. 188 alin (1) litera c) informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si a persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii, in special pentru asigurarea controlului calitatii-Ofertantul va trebui sa faca dovada ca are angajat ingineri specializati in 3 domenii din specialitatea nave: - mecanic, electric si echipamente navale, sau ca are un contract de colaborare in vederea reprezentarii ( mandatat ); Cerinta: sa fi implementat si sa mentina un sistem de asigurare a calitatii potrivit Standardului ISO 9001, care sa ofere premizele unui nivel ridicat al reparatiei macaralei plutitoarePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.09.2013 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.09.2013 15:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.08.2013 14:08