Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparatie motor electric Tip MIB 2X, 560 M, 110-6, 250 KW, 33,3 A, 992 rot/min, 6 KV, IPW 54, Seria 1868/1990 , buc -1


Detaliu pentru invitatia numarul 334698
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SC COMPANIA LOCALA DE TERMOFICARE COLTERM SA TIMISOARA
Numar invitatie: 334698/03.09.2012
Denumire contract: Reparatie motor electric Tip MIB 2X, 560 M, 110-6, 250 KW, 33, 3 A, 992 rot/min, 6 KV, IPW 54, Seria 1868/1990 , buc -1
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC COMPANIA LOCALA DE TERMOFICARE COLTERM SA TIMISOARACod fiscal: R16063013, Adresa: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Timisoara, Telefon: +40 0256308350, Fax: +40 0256430631
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Timisoara, Romania, cod postal: 300092, telefon: +40 0256308350, fax: +40 0256430631, persoana de contact: Directia Comerciala
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA Timisoara STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4 , etaj 1- sala consiliu administratie
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatie motor electric Tip MIB 2X, 560 M, 110-6, 250 KW, 33, 3 A, 992 rot/min, 6 KV, IPW 54, Seria 1868/1990 , buc -1
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Serviciul de Reparatie motor electric Tip MIB 2X, 560 M, 110-6, 250 KW, 33, 3 A, 992 rot/min, 6 KV, IPW 54, Seria 1868/1990 , buc -1 se va prestain conformitate cu prevederile caietului de sarcini nr 14184/25.07.2012
II.1.6) CPV: 50532100-4 - Servicii de reparare si de intretinere a motoarelor electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 110, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :2.200 lei Perioada de valabilitate a gar pt partip: 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Mod de constituire a garantiei de participare : a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pt perioada prevazuta in documentatia de atribuire, cu aplicarea in mod corespunzator a prevederilor art 86 alin (2)-(3) si art.87 din HG nr 925/2006 actualizatasi art 278 ¹ aliniat (1) din OUG nr 34/2006 actualizata. In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, aut contract va retine contestatorului din garantia de participare sumade1.100 lei.b) ordin de plata , contRO77 RNCB 0249 0098 6563 0001? BCR Timisoara, pentruSC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA Timisoara, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor, depus la Biroul FinanciarSC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA din str. Episcop J.Lonovici nr.4c)fila CEC , cu conditia confirmarii acesteia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor , depusa la Biroul Financiar SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA din str. Episcop J.Lonovici nr.4Daca op ec participant la procedura este IMM si doreste sa beneficieze de reduceri conform Legii nr346/2004, actualiz, va prezenta si actul doveditor conform art.7 din Legea nr.346/2004, actualiz, respectiv Formularul ? Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?? Anexa 1 la Legea nr.346/2004 actualizata. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii gar de particip vor fi respinse la deschidere. In cazul asocierii de op ec care sunt IMM-uri, dovada ca sunt IMM-uri se va prezenta de fiecare op ec.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10 %din val.contr fara TVA . Se va constitui in per.de valab.a ofertei, in max.15 zile de la semnarea ctr.prin : instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prez.in orig., cuaplicarea in mod coresp a prev art 86 alin (2)-(3) si art 91 din HG nr 925/2006 cu compl si modif ulter sau retinere din plata cuvenita pentru factura.In acest cazprestatorul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuiaun cont de disponibil distinct la dispozitia achizitorului, in conformitate cu prevederile HG nr 1045/2011, suma initiala care se depune de catre prestator este de 0, 5% din val contractului fara TVA.Garantia de buna exec. se va restitui in cel mult 14 zile de la data indepl.de catre prestator a oblig.asumate prin ctr., daca achiz.nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea , conform art. 180 din OUG 34/2006, modificata sicompletata. Completare formular12ACerinta nr. 2Declaratie pe proprie raspundere privind calitatea de participant la procedura. Completare formular12CCerinta nr. 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta , in temeiul Ordinului nr 314/2010Completare formular CER din Anexa la Ordin nr 314/2010 emis de ANRMAPCerinta nr. 4Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, modificata sicompletata, Completare formular12BCerinta nr. 5Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006, modificata si completataCompletare formular12 DIncadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1din OUG 34/2006 modificata si completata , duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.In vederea completarii acestei declaratii, precizampersoanele cu functie de decizie din cadrulautoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire astfel: Director general ing Pampu Petrica, Director economic ec Buciu Ionel, Director Comercial Mircea Cristian-Aron, Director Productie ing Popa Dorin, Sef Birou Achizitii Lucrari ing Ivan Daniela, Sef Birou Mentenanta ing Avram Mircea, Mentenanta Electric ing Niculescu Mihai, Sef sectie Electric PRAM AMC ? ing Surdu Vasile, Birou Achizitii Lucrari- ing Chirici Mira, ing Balint Codrean Codruta, Oficiu juridic- cj Crisenescu Claudia , cj Ciobotea Danielsi persoane care aproba bugetul aferent autoritatii contractante (Consilieri locali) : Ciprian Bogdan; Dorel Boglut; George?Flavius Boncea; Vasile Caprea; Ovidiu Ciuhandu; Radu Dragos Dimeca; Petru Ehegartner; Bogdan Radu Herzog; Ciprian-Corneliu Jichici; Romanita ?Adina ?Delia Jumanca; Simion Mosiu; Ramona-Isabela Olteanu; Adrian Romita Orza; Andrei?Romulus Petrisor; Octavian Mircea Purceld; Vasile Ruset; Constantin?Stefan Sandu; Maria Saracan; Alfred?Robert Simonis; Traian-Constantin Stoia; Lucian Taropa; Adelina-Larissa Tirziu; Radu-Daniel Toanca; Vasile-Teodor Vesa; Elena Wolf;Cerinta nr. 6Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit a) lit c1) si lit d)din OUG 34/2006, modificata sicompletata - Completare formular12F ( se depune de tertul sustinator , daca este cazul)Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerintele 1, 2, 3, 4 si 5 vor fi indeplinitedefiecare membru al grupului , prezentandu-se in acest sensdocumentele solicitate.In cazul in care ofertantul este sustinut de un tert sustinator cerintele 1, 5 si 6vor fi indeplinite de tertul sustinator prezentandu-se in acest sensdocumentele solicitate.Incadrarea in una sau mai multe situatii prevazute la art.180. si la art.181 din O.U.G.nr.34/2006 actualizata, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului Cerinta nr. 1Persoane juridiceromaneSe va prezenta Certificatul constatator emis de ORC, cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul, , din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC. Comisiade evaluare va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de incheierea raportuluiprocedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a prezentat acest document in copie cu mentiunea , ,conform cu originalul, ,.Pentru persoane juridice straine: Documente care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit (in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul , ,insotite de traducerea autorizata in limba romana).Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerinta se demonstreaza defiecare membru al grupului , prezentandu-se in acest sensdocumentul solicitat. Codul CAEN din certificatul constatator al fiecarui operator economic din grup trebuie sa aibe corespondent pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind situatia economica si financiara se va declara cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a) Cerinta 1. (experienta. similara.) : Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 aniCerinta minima ? maxim doua contracte in baza carora s-au prestat servicii similare cu ob.contractului, in ultimiii 3 ani, cu val cumulata egala sau mai mare decat 60.000 lei fara TVAPt.conf., ofertantul are obligatia de a prezenta doc.relevante : ¦ contr.respect., in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul? , inclusiv anexa/anexele cu val.si documentul constatator eliberat conform Art.97^¹din HG nr 925/06 sau recomandarea din partea beneficiarului/clientului in care se precizeaza modul de indeplinire al contractului respectiv , in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul? si vor fi prezentate in copie legalizata doar la solicitarea comisiei de evaluare.Servicii similare : serv.de reparare motoare electrice, Cerinta 2Informatii ref la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentruindeplinirea contractului .Cerinta minima: a) ofertantul sa dispuna deminim urmatoarele dotari : instalatie VIP (vid inaintat de inalta presiune) pt. impregnarea bobinajului statoric (emitere raport de control la impregnare-buletine incercare); stand de echilibrare dotat cu masina tip Schenk ( sau echivalent) pt.echil.dinamica a rotorului la turatia nominala ( emitere grafica raport de control la echilibrare); laborator de incercari masini electrice rotative pt.: probe de rodaj a functionarii in gol si sarcina cu masina cuplata, incercari electrice de TIP cu noile caract. tehnice, incercarea la incalzire a masinii electrice cu reprez.graficab) se vor prezenta documente, in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul ?, care atesta detinerea ( dotare proprie / inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie)util, inst., echip.tehn., Cerinta nr 3Declaratia privind partea din contract pe care ofertantul are eventual intentia sa o subcontracteze, Informatii privind asociatii(daca este cazul) : - Acordul de asociereAtunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Cerinta nr 1Se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul ?, certificatul emis de un organism national sau international de certificare , privind implementarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu SR EN ISO9001:2008, sau echivalent , pentru ofertant , pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 31.08.2012 09:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer