Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparatie pod peste raul Aries, amplasat pe DC Campia Turzii ? Ploscos, km+297,54


Detaliu pentru invitatia numarul 353510
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Campia Turzii
Numar invitatie: 353510/06.09.2013
Denumire contract: Reparatie pod peste raul Aries, amplasat pe DC Campia Turzii ? Ploscos, km+297, 54
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul Campia TurziiCod fiscal: 4354566, Adresa: Laminoristilor, 2-4, Campia Turzii, Telefon: +40 264368001, Fax: +40 264365467
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Laminoristilor, 2-4, Campia Turzii, Romania, cod postal: 405100, telefon: +40 264368001, fax: +40 264365467, persoana de contact: Radu Ioan Hanga
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatie pod peste raul Aries, amplasat pe DC Campia Turzii ? Ploscos, km+297, 54
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor executa lucrari de reparatie pod peste raul Aries, amplasat pe DC Campia Turzii ? Ploscos, km+297, 54. Valoarea estimata a contractului este de 1 406 780 Lei, fara TVA, din care 64 100 lei, fara TVA reprezinta valoarea aferenta procentului de cheltuieli diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 45221119-9 - Lucrari de constructii de renovari de poduri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 406, 780 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este: 26000 lei. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Garantia de participare se va constitui prin: a)virament bancar in contula) virament bancar in contul RO80TREZ2195006XXX005992, deschis la Trezoreria municipiului Turda, cod fiscal 4354566 sau b)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari(inclusiv ofertantul), care se prezinta in original (Formular nr. 7), sau c)prin depunerea la casieria autoritatii contractante: - a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor ? a sumei in numerar.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, cu posibilitatea de prelungire la cererea autoritatii contractante.Ofertantii din categoria IMM beneficiaza de reducerea cu 50% a acestei garantii conform art.16 alin.(2) din Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru abeneficia de aceasta facilitate in plicul exterior se va depune o declaratie pe propria raspundere privind indeplinirea conditiilor cumulative prevazute la art.3 alin(1) din Legea 346/2004.In cazul depunerii ofertei de catre un grup de operatori economici, fiecare membru al asociatiei trebuie sa se incadreze in categoria IMM pentru ca asociatia sa beneficieze de prevederile Legii nr.346/2004.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in favoarea Autoritatii contractante(Municipiul Campia Turzii), asa cum s-a solicitat, vor fi respinsela deschidere.Autoritatea contractanta va retine contestatorului, in masura in care Consiliul respinge contestatia, din gar.de participare in raport cu valoarea estimata a contr.conf.art.2781 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Este de 10% din val.contr.fara TVA.Mod de constituire: printr-un instrument de garantare emis in cond. legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari(Scrisoare de garantie bancara de buna executie-formular 16 din Sectiunea ?Formulare si modele?; )Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contract. are obligatia de a deschide un cont la dispozitia aut.contr., la Trezorerie. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contr. Pe parcursul indeplinirii contractului, aut.contr. urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.Garantia se va resitui conf.art.92alin4 HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea-Prezentarea declaratiei completata in conformitate cu Formularul nr. 1 din sectiunea IV.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta-Prezentarea declaratiei pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul nr. 2 din sectiunea IV.Se vor atasa : Certificatul de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat consolidate, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?( formulare tip emise de autoritatile din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana ? in cazul ofertantilor straini).Certificatul de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?( formulare tip emise de autoritatile din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana ? in cazul ofertantilor straini).Nota: Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor respecta prevederile ordinului ANRMAP nr.509/28.09.2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie.Ofertantii, persoane juridice romane si straine, trebuie sa faca dovada faptului ca nu au datorii fata de bugetul general consolidat si fata de bugetul local.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, se accepta ca si document edificator o declaratie data in acest sens in fata unui notar.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din O.U.G. 34/2006--completare Formular nr.6 din sectiunea IV.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 69¹ din O.U.G.34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de lucrari.Persoanele implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: RADU IOAN HANGADORIN NICOLAE LOJIGANPETRE POPANDREI BENEVASILE HORATIU BRETOIULUDOVIK CSUTAKFRANCISC DEAKREMUS FILIPSAMOILA GALSABIN MARCEL GHEMESILIE GIURGIUCRISTIAN HAIDUCCORNELIA PANTEAIULIU MIHAIL PATRUTIUFLORIN POPESCUGHEORGHE RECEALIN VALENTIN SALAJEANADRIAN PETRICA SPATARIUVASILE SIMION TOTMONICA UIOREANIOAN VARODIDORINA MARIA BOANCAMARIA MONICA CHEREJDICRISTINA ADELA BOGDANMIRELA MARIA IUREANDANIELA SIMONA SAVIOAN BAIASIOANA BLAGDORINA MARIA LAZARMIHAELA GABRIELA POPASIMION PETRU LUCACertificat de participare la procedura cu oferta independenta-Prezentarea Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta, conform ordinului ANRMAP nr. 314/2010(Formular nr.9 din sectiunea IV)CONDITII DE EXCLUDERE: 1. Operatorul economic care se incadreaza in situatia de a fi fost condamnat in ultimii 5 ani printr-o hotarare judecatoreasca definitiva pentru: - participare la activitati ale unei organizatii criminale, - coruptie, - frauda, - spalare de baniva fi exclus din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica (art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006).2. Operatorul economic care se afla intr-una sau mai multe din situatiile de mai jos, respectiv: -a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;
- nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;
-in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;
-a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
-prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie, va fi exclus din procedura de atribuire a contractului de achizitie(art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006).3. Ofertantul nu are dreptul, ca in cadrul acestei proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat (art. 46 (1) din O.U.G. nr. 34/2006).Atentie ! Oferta depusa de un ofertant care nu indeplineste in totalitate cerintele impuse la punctul III.3.2) CONDITII DE PARTICIPARE va fi considerata inacceptabila.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente privind indeplinirea cerintelor solicitate. Pentru persoane juridice romane: 1.Certificatul constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Datele inscrise in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunerea ofertelor. Obiectul contractuluitrebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORCPentru persoane fizice romane: Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului/ Autorizatie de functionare / altele echivalente.Pentru persoane juridice/fizice straine: 1.Autorizatia de functionare eliberata de organismul de reglementare din tara de domiciliu a ofertantului in copie ?conform cu originalul?, tradusa in limba romana, sau copie legalizata/autentificata.2.Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in copie ?conform cu originalul? si traduse in limba romana sau copie legalizata/autentificata.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, se accepta ca si document edificator o declaratie data in acest sens in fata unui notar.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala din cel mult ultimii 3 ani, sa fie cel putin egala cu: 2 600 000 lei.Bilanturile contabile pentru ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente, sau in cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, se vor prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a acestora si din care sa reiasa cifra globala de afaceri aferenta anilor: 2010, 2011, 2012, in vederea indeplinirii cerintei minime de calificare.Se va completa si prezenta Formular nr.8-Informatii generaleValorile vor fi exprimate in LEI, folosind pentru conversie ratele medii anuale deschimb leu/euro comunicate de Banca Nationala a Romaniei (www.bnr.ro)pentru anii respectivi.Op.economici care beneficiaza de prev.art.16 alin.2-L.346/2004, vorprezenta 50% din val.situatiilor financiare pt.anii 2010, 2011, 2012.Persoanelejuridice straine vor atasa, in copie insotita traducere certificata in limbaromana, doc.relevante, emise de autoritatile competente, care sa certificeindepl.cerintei obligatorii privind cifra de afaceri.In cazul in care in tara deorigine sau in tara in care este stabilit op. nu se emit astfel de doc.sauacestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratieautentica data in fata unui notar, a unei aut.administrative sau judiciare ori aunei asociatii prof.care are competente in acest sens.Pt.op.ec.nou infiintatise vor prezenta doc.numai pt.anii scursi de la data infiintarii.Daca un grup de op.ec.depun of.comuna atunci sit.ec.va fi dem.prin luareain consid.a resurselor tuturor membr.grup.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind asociereaAsocierea se va legaliza numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare si numai daca o astfel de masura reprezinta o conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului.Acordul de asociere legalizat se va prezenta autoritatii contractante inaintede semnarea contractului.Indeplinirea cerintelor privind capacitatea economico-financiara se demonstraza prin luarea in considerare a resurselor tuturor asociatilor.Ofertantul-asociat va prezenta toate documentele solicitate la punctele III.2.1.a) si III.2.1.b), Informatii privind subcontractantiiDecl.si lista cuprinzand subcontractantii, precum si acordurile de subcontr.Decl.pe propria raspundere, in temeiul art. 69¹OUG34/2006 compl.in conf.cuForm.nr.6 din Sectiunea IV.In cazul in care, parti din contr.de achizitie, urmeaza sa se indepl.de unul sau mai multi subcontr.ofertantul castigator are obligatia de a prezenta, la incheierea contr.de achizitie, contr.incheiate intre acesta si subcontr. nominalizati in oferta.Contr.prezentate trebuie sa fie in concordanta cu of.si se vor constitui in anexe la contrac.Ofertantii sunt obligati sa precizeze partea/partile din contract pecare urmeaza sa o/le subcontr.; Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contr.care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prez.si urm.doc.: decl. pe propria raspundere in temeiul art.69¹OUG34/2006; inf.solicitate lapunctul III.2.3.a)capac.teh.si/sau prof.resurse umane, dotari tehnice., Declaratie privind utilajele si echipamentele tehnice de care dispuneoperatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului delucrari; Ofertantul trebuie sa dispuna de utilaje si echipamente tehnicenecesare indeplinirii in bune conditii a contractului de lucrari., Declaratie privind efectivele medii anuale ale pers.angajat si al cadrelor deconducere pe ultimii 3 ani; Informatii referitoare la studiile, pregatireaprofesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor;Ofertantul trebuie sa dispuna de urmatoarele resurse umane, consideratede autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului de lucrari: sef punct de lucru inginer cu studii superioare constructii, domeniul inginerie civila, specializarea: CFDP / CCIA -experienta minim 3 ani in domeniul care constituie obiectul contractului de achizitie, se vor prezenta: CV, diploma, dovada raportului de munca/colaborare cu ofertantul;Responsabil tehnic cu executia: atestat conform normelor in vigoare in domeniul: II.Constructii rutiere, drumuri si poduri; se vor prezenta: atestat, legitimatie, dovada raportului de munca/colaborare cu ofertantul; - Responsabil control calitate; se vor prezenta: dovada calitatii de responsabil CQ, dovada raportului de munca/colaborare cu ofertantul; - Coordonator in materie de sanatate si securitate in munca, atestat conform HG 300/21.03.2006; dovada calitatii de coordonator SSM, dovada raportului de munca/colaborare cu ofertantul; - Prin ?raport de colaborare? se intelege si forma: angajament de participare (formular oferit ca model.) In cazul stabilirii ofertei ca fiind castigatoare, raportul de colaborare stabilit prin angajamentul de particpare va imbraca o forma legala (contract de munca, de colaborare etc.).Note: Pentru resursele umane angajate in contract, se vor prezenta: Curriculumvitae, declaratii de disponibilitate, diplome, certificate/atestate, valabile ladata limita de depunere a ofertelor., Se va prezenta lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca au fost duse la bun sfarsit lucrari similare pentru cel putin 1 contract sau maxim 3 contracte asemanatoare ca natura si complexitate cu obiectul contractului, in valoare cumulata de minim 1 342 680 lei, insotita de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarii avute in vedere la incadrarea pragului valoric minim impus.In situatia in care valorile prezentate in contractele similare, sunt exprimatein euro pentru conversia in lei se va utiliza cursul leu/euro mediu anualcomunicat de Banca Nationala a Romaniei (www.bnr.ro) pentru anii respectivi Certificat valabil la data limita de depunere a ofertelor, care sa ateste implementarea standardelor de management de mediu, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001 sau echivalentul, corespunzator obiectului procedurii. Se accepta societati aflate in curs de implementare a certificatului doar cu conditia prezentarii unui document din care sa rezulte ca auditul de certificare a fost finalizat si societatea urmeaza sa primeasca certificarea propriu-zisa., Certificat valabil la data limita de depunere a ofertelor, care sa ateste implementarea standardelor de management al calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001 sau echivalentul, corespunzator obiectului procedurii. Se accepta societati aflate in curs de implementare a certificatului doar cu conditia prezentarii unui document din care sa rezulte ca auditul de certificare a fost finalizat si societatea urmeaza sa primeasca certificarea propriu-zisa.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.09.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.09.2013 12:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer