Achizitie publica - Reparatie si intretinere macarale portal si poduri rulante - EMC Rovinari
Detaliu pentru invitatia numarul 343251
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343251/27.02.2013
Denumire contract: Reparatie si intretinere macarale portal si poduri rulante - EMC Rovinari
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SACod fiscal: RO 30267310, Adresa: TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, Targu Jiu, Telefon: +40 253335045, Fax: +40 253335068
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Energeticianului, Nr. 25 B, ROVINARI, Romania, cod postal: 215400, telefon: +40 0253372556, fax: +40 0253372527, persoana de contact: Registratura unitatii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Exploatarea Miniera de Cariere Rovinari, Str. Energeticianului, Nr. 25 B, ROVINARI, Romania, Serviciul Atribuire Contracte Produse, Lucrari, Servicii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatie si intretinere macarale portal si poduri rulante - EMC Rovinari
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Reparatie si intretinere macarale portal si poduri rulante?, cu respectarea cerintelor din Caietul de sarciniNr. 19767/07.12.2012.Achizitia serviciului este necesara pentru a asigura functionalitatea continua a acestor utilaje de redicat.Sectiile deservite de macarale si podul rulant , respectiv sectia electrica si mecanica asigura repararea pieselor mecanice sau electrice ce sunt venite si pleaca in cariere.
II.1.6) CPV: 50531400-0 - Servicii de reparare si de intretinere a macaralelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantum de 110, 00 lei si cu valabilitate de minim 90 zile de la data limita a primirii ofertelor se va depune in contul RO92 BRDE 200S V416 4870 2000.Echivalenta pentru garantia de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Garantia de participare se va constitui prin oricare din modurile prezentate in art. 86 din HG 925/2006 in vigoare.Ofertele neansotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse si returnate la deschidere.Garantia de participare se va restitui conform HG nr. 925/2006, art.88.
Garantie de buna executie
Garantiea de buna executie reprezinta 10% din valoarea contractului, fara TVA, si se va constituiconf. art. 90din HG 925/2006 .Garantia de buna executie a contractului se poate constitui prin una dintre urmatoarele forme: a.- retineri din sumele datorate aferente facturilor introduse si acceptate la plata. In acest sens prestatorul se obliga sa deschida la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre prestator in contul de disponibil astfel deschis va fi de 10% din pretul contractului, respectiv ??lei, in conformitate cu prevederile art. 90, alin. 3 din HGR 925/2006 cu modificarile ulterioare;b. prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, valabila pina la data de 15.01.2015.c. -numerar cu chitanta nr...... sau ordin de plata nr?.( in cuantum de pina la 5.000 lei).Daca se constituie prinvirament sau printr-un instrument de garantare-formular GB -emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, documentul se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazutain documentatia de atribuire si care devine anexa la contract, valabila pe perioada prestarii serviciului.Garantia de buna executie se va restitui conform H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitateaCompletare si semnare formular nr. 12A ( formularul va fi prezentat obligatoriu si de tertul sustinator financiar si/sau tehnico-economic).Autoritatea contractanta va accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul/candidatul nu se incadreaza in situatia prevazuta la art . 180, orice document considerat edificator, din acest punct devedere, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva sau, daca in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de aceasta natura, o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica in fata unui notar , a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele vor fi in limba romana sau traducere autorizata.Evaluarea cerintei : Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute.In cazul unei asocieri, fiecare membru asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.2. Documente care demonstreaza neancadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006Completare si semnare Formular nr. 12B (formularul va fi prezentat obligatoriu si de tertul sustinator financiar si/sau tehnico-economic).Autoritatea contractanta va accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul/candidatul nu se incadreaza in situatia prevazuta la art . 181, orice document considerat edificator, din acest punct devedere, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva sau, daca in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de aceasta natura, o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica in fata unui notar , a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele vor fi in limba romana sau traducere autorizata.Evaluarea cerintei : Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica, mai putin pentru tertul sustinatorpunctele a), c1 ) si d).In cazul unei asocieri, fiecare membru asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006Completare si semnare Formular F 2 (in limba romana sau traducere autorizata), care se va prezenta obligatoriu si de tertul sustinator financiar si/sau tehnico-economic.Evaluarea cerintei : Incadrarea in situatiaprevazutala art. 691din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica .Persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante sunt: - Director EMC Rovinari ?Dr. ing. Antonie Daniel- Director Strategie MinieraEMC Rovinari- ing. Marasescu Gheorghe.- Director Economic EMC Rovinari ? ec. Ghimis Vasile- Inginer sef mecanic? ing. Badescu Alin- Sef serv. A.C.P.L.S.? ing. Oita Vasile- Responsabil achizitie (serv. A.C.P.L.S)? ing. Leata Alina- Responsabil contract( serv. Mecanic)- ing. Popescu Doru- Compartiment legislatie? Cons. Jr. Ridichie ViorelIn cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente.4. Certificat de participare la proceduracu oferta independentaModalitatea de indeplinire a cerintei: Completare si semnare Formular 3- conform Ordinului ANRMAP 314 / 2010, publicat in MO, partea I nr. 701/20.10.2010 (in limba romana sau traducere autorizata ).In cazul unei asocieri, fiecare membru asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.In cazul in care oferta este depusa de catre un grup de operatori economici, atunci oferta comuna trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere.( formular F1)5. Documente care demonstreaza indeplinirea obligatiilor exigibile de plataModalitatea de indeplinire a cerintei: Se vor prezenta urmatoarele documente edificatoare: a) Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plataimpozitele si taxele la bugetulgeneral consolidat (copie lizibila certificata *conform cu originalul*, semnata si stampilata).b) Certificat(e) de atestare fiscalaprivind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor catre bugetele componente ale bugetului general consolidat (copie lizibila certificata *conform cu originalul*, semnata si stampilata).Certificatele mentionate la punctele a) si b) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Modalitatea de indeplinire a cerintei: Pentru persoane juridice romane :1. Se va prezenta : Certificatul constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al operatorului economic.Certificatul constatator se va prezenta in original , copie legalizata sau copie lizibila cu semnatura si stampila operatorului economic , emis cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.2.Se va verifica daca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, in caz contrar cerinta de calificare nu este indeplinita; in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.3. Pentruoperatorii economici inregistrati ca IMM-uri, se vor prezenta documente emise de : a) Camera de munca , referitoare la numarul mediu scriptic anual de personal si documente care dovedesc nivelul cifrei de afaceri eliberate de Administratia financiara , saub) certificat emis de Oficiul Registrului Comertului care atesta statutul de IMM al ofertantului, sauc) declaratie pe propria raspundere completata conform Anexei 1 din OUG 27/26.01.2006 privind modificarea si completarea Legii 346/2004, privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM-urilor.Ofertantii incadrati ca IMM beneficiaza de reduceri de 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri si garantiile cerute. Obs.: ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator emis de ONRC in original/ copie legalizata ( daca initial nu a fost prezentat astfel).Persoane juridice /fizice strainePentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata in limba romana.Se va verifica daca persoana juridica este autorizata sa presteze serviciul care face obiectul contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: a) Formular B2 - Informatii privind cifra globala de afaceri in ultimi 3 ani .Se va prezenta situatia financiara a ofertantului incheiata la 31.12.2011- bilant contabil, vizat si inregistrat conform reglementarilor in vigoare ale MEF.Se vor accepta orice documente din partea operatorilor economici in vederea demonstrarii cerintei de calificare.a)cerinta minima : cifra globala de afaceri in ultimii 3 ani sa fie de min.12.400, 00 lei.Evaluarea cerintei : Se va verifica daca prin documentele prezentate ofertantul a indeplinit cerintele solicitate.IMPORTANT: (1) Capacitatea economica si financiara a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva.(2) In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate.(3) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute la alin. (2).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii si/sau nivel(uri) minim (e) necesarepentru evaluarea respectarii cerintelor de capacitate tehnica.Prezentare Formular 12 E lista a prestarilor de servicii in ultimii 3 (trei) ani, care sa confirme prestarea de servicii similare.Lista trebuie sa cuprinda cel putin un contract prestat si dus la bun sfarsit de catre ofertant in ultimii 3 ani, sau maxim3 (trei) contracte de natura similara a caror valoare cumulata sa fieminim de 6.200, 00 lei .Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea de certificate/documente/ recomandariemise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, in conf. cu prevederile art. 188 alin. 2 litera a din OUG 34/2006.( formular B3).1.(a)Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva.(b) In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (a), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiazaprin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate., 2. Formularul 12 I?informatii privind personalul desemnat pentru prestarea serviciului.Se solicita prezentarea personalului calificat pentru meseriile de: sudor, electrician, lacatusi mecanici- personal muncitor autorizat ISCIR- conform PT R1/2010 ( responsabil cu supravegherea serviciilor RSL, responsabil tehnic cu sudura- RTS) ? informatie necesara pentru a demonstra ca ofertantii au personalul pregatit pentru astfel de interventieAtunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala a unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza in conditiile prevazute mai sus. Se va completa Formular 12 I., 3. - Ofertantii vor face dovada ca asiguradotarea tehnica necesara prestarii serviciului- completare formular 12 H.Sa demonstreze ca dispun sub orice forma deSDV-urile necesare conform tehnologiei fiecarei operatii in parte ( mentionate in Anexa 2 a caietului de sarcini.), 4.Formular nr 12 G. Informatii privind subcontractantul/subcontractantii, partea/partile din contract pe care acesta / acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia / acestora, precum si acordulacestuia / acestora (Acordul de subcontractare ?anexa la formular).Ofertantul va prezenta o declaratie conform formularului privind subcontractantul/subcontractantii, partea/partile din contract pe care acesta / acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia / acestora, precum si acordulacestuia / acestora (Acordul de subcontractare).(1) In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, la incheierea contractului de achizitie publica respectiv, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitiepublica.(2)Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., 5. Formular F 1 -Informatii privind asocierea in vederea prestarii serviciului.In cazul asocierii a doi sau mai multi operatori economici cu scopul de a depune candidatura sau ofertacomuna, acestia vor prezenta?Acordul de asociere?(formular F1).Acordul de asociere se va prezenta, in original sau copie, intr-o forma din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor tehnice si umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei.In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere autorizata in limba romanaNota: Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, conditie necesara pentru incheierea contractului.In cazul asocierii documentele solicitate a fi prezentate prin fisa de date a achizitie la capitolul III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului punctele 1-3, vor fi prezentate de fiecare operator economic din cadrul asociatiei, celelalte cerinte putand fi indeplinite prin cumul. 1.Certificarea sistemului calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001 editia 2008 , sau echivalent.Se vor prezenta documente emise de catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate care confirma ca ofertantul are certificat un sistem de management al calitatii pentru domeniul de activitate din sfera domeniului activitatilor aferente obiectului procedurii, in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001 editia 2008, sau echivalent. Documentele se vor prezenta in copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata. In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, aceasta din urma are obligatia de a accepta orice probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/ dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii., 2. Certificarea sistemului de management al mediuluiin conformitate cu standardul SR EN ISO 14001 editia 2005 , sau echivalent.Se vor prezenta documente emise de catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate care confirma ca ofertantul are certificat un sistem de management al mediului, in conformitate cu standardul SR EN ISO 14001 editia 2005, sau echivalent. Documentele se vor prezenta in copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata. In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de mediuastfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, aceasta din urma are obligatia de a accepta orice probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/ dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al managementului de mediu.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.03.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.03.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.02.2013 10:21