Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ,,Reparatie si revizie la autospeciala de stins incendii APCAAT 19215 din dotarea SPC CET Palas??


Detaliu pentru invitatia numarul 252482
Autoritate contractanta
Electrocentrale Bucuresti S.A.
Cod de identificare fiscala: RO 15189596
Adresa: Splaiul Independentei 202 E, sector 6, Bucuresti
Telefon: 0214079973
Fax: 0213166574
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: , ,Reparatie si revizie la autospeciala de stins incendii APCAAT 19215 din dotarea SPC CET Palas??
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 50413200-5 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de stingere a incendiilor (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: , ,Reparatie si revizie la autospeciala de stins incendii APCAAT 19215 din dotarea SPC CET Palas??- conform documentatiei de atribuire.
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 14.05.2010 14:25
Data limita de depunere a ofertelor: 25.05.2010 11:30
Adresa la care se transmit ofertele: Secretariatul Sucursalei Electrocentrale Constanta, Bulevardul Aurel Vlaicu nr. 123, Constanta, cod postal 900075
Data si ora deschiderii ofertelor: 25.05.2010 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte a Sucursalei Electrocentrale Constanta, Bulevardul Aurel Vlaicu nr. 123, Constanta
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Valoare estimata: 14, 867 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006; Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare); Situatia economico-financiara; Capacitatea tehnica: Standarde de calitate;Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii pe ultimii 3 ani;Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii;Declaratie privind efectele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere (informatii privind asigurarea de personal de specialitate); Autorizatie de la Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta - pentru firma cat si pentru persoanele care presteaza serviciul, sau sa prezinte orice autorizare echivaleta emisa in tari din U.E.;Alte cerinta: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are punct de lucru in judetul Constanta.
Documentatia este atasata prezentei invitatii de participare dar se poate solicita si de la Biroul Achizitii SE Constanta, tel 0241585300-int 368, 268, 359, fax 0241511200.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer