Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparatie suprastructura pod baraj Prundu - jud. Arges


Detaliu pentru invitatia numarul 307228
Autoritate contractanta
ADMINISTRATIA NATIONALA APELE ROMANE ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA ARGES VEDEA
Cod de identificare fiscala: RO24427093
Adresa: str.Calea Campulung , nr.6-8, Pitesti
Telefon: 0248 223449;0740247811
Fax: 0248 220878
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Reparatie suprastructura pod baraj Prundu - jud. Arges
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Reparatie suprastructura pod baraj Prundu - jud. Arges
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 01.08.2011 14:09
Data limita de depunere a ofertelor: 18.08.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: registraturea autoritatii contractante din Pitesti, str.Calea C-lung, nr.6-8, Arges, 110147
Data si ora deschiderii ofertelor: 19.08.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul autoritatii contractante din Pitesti, Str. Calea Campulung, nr. 6-8, jud. Arges, 110147
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Altele (servicii de gospodarire a apelor)
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 67, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl privind eligibilitatea, decl privind neincadrarea in prev. art.181 din OUG 34, decl. privind calitatea de participant, indeplinirea obligatiilor de plata, certificat constatator emis de ORC, certificat unic de inregistrare emis de ORC, doc. care dovedesc o forma de inregistrare, atestare, fisa de informatii generale, ultimul bilant contabil vizat si inregistrat, lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, recomandari, decl privind echipamentele tehnice, decl privind efectivul mediu anual al personalului, ISO 9001/2000, ISO 14001/2005
din SEAP. Cuantumul garantiei de participare este de 1300 lei.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer