Achizitie publica - Reparatie tamplarie turn semiadancime baraj Pecineagu - jud. Arges
Detaliu pentru invitatia numarul 310541
ADMINISTRATIA NATIONALA APELE ROMANE ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA ARGES VEDEA
Cod de identificare fiscala: RO24427093
Adresa: str.Calea Campulung , nr.6-8, Pitesti
Telefon: 0248 223449;0740247811
Fax: 0248 220878
Denumire invitatie: Reparatie tamplarie turn semiadancime baraj Pecineagu - jud. Arges
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45421100-5 - Instalare de usi, de ferestre si de elemente conexe (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Reparatie tamplarie turn semiadancime baraj Pecineagu - jud. Arges
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 19.08.2011 12:27
Data limita de depunere a ofertelor: 05.09.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: registraturea autoritatii contractante din Pitesti, str. Calea C-lung, nr. 6-8, Arges, 110147
Data si ora deschiderii ofertelor: 06.09.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul autoritatii contractante din Pitesti, Str. Calea Campulung, nr. 6-8, jud. Arges, 110147
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Altele (servicii de gospodarire a apelor)
Valoare estimata: 70, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl privind eligibilitatea, decl privind neincadrarea in prev. art.181 din OUG 34, decl. privind calitatea de participant, indeplinirea obligatiilor de plata, certificat constatator emis de ORC, certificat unic de inregistrare emis de ORC, doc. care dovedesc o forma de inregistrare, atestare, fisa de informatii generale, ultimul bilant contabil vizat si inregistrat, lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, recomandari, decl privind echipamentele tehnice, decl privind efectivul mediu anual al personalului, ISO 9001/2000, ISO 14001/2005
din SEAP. Cuantumul garantiei de participare este de 1300 lei.