Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparatii - renovare camin cultural Rugasesti, Comuna Caseiu, Judetul Cluj


Detaliu pentru invitatia numarul 342623
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA CASEIU (Consiliul Local al Comunei Caseiu)
Numar invitatie: 342623/12.02.2013
Denumire contract: Reparatii - renovare camin cultural Rugasesti, Comuna Caseiu, Judetul Cluj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CASEIU (Consiliul Local al Comunei Caseiu)Cod fiscal: 4378794, Adresa: Caseiu nr.54, Caseiu, Telefon: 0264229101, Fax: 0264229101
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Caseiu nr.54, Caseiu, Romania, cod postal: 407155, telefon: +40 264229101, fax: +40 264229101, persoana de contact: SILVIU BOLDOR
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Caseiu nr.54, Caseiu, Romania, cod postal: 407155
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii - renovare camin cultural Rugasesti, Comuna Caseiu, Judetul Cluj
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reparatii - renovare camin cultural Rugasesti, Comuna Caseiu, Judetul Cluj, conform specificatiilor din documentatia de atribuireValoarea contract de executie 492440.94 , la care se adauga TVA.Valoarea aferenta procentului de diverse si neprevazute este 0%.
II.1.6) CPV: 45453100-8 - Lucrari de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 492, 440.94 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 9.840 lei.Per. de valabilitate?cel putin 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor, cu posibilitatea prelungirii acesteia la cererea autoritatii contractante.Garantia se constituie conf. art.86alin.(1) din HG925/2006, modif. prin HG834/2009.Pentru IMM garantia poate fi constituita in cuantum de 50% din valoare.In acest caz dovada constituirii garantiei va fi insotita de Decl. pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM completata, prezentata in original, la vedere.Garantia trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea aut. contractante.Aut. contractanta are dreptul de a retine garantia, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in situatiile prevazute de art. 87alin.(1) din HG925/2006.Din garantie se retine o suma confor Art. 278¹ din OUG 34/2006, in cazul respingerii unei contestatii la CNSC a ofertantului.In cazul in care ofertantul opteaza pt. constituirea garantiei sub forma scrisorii de garantie bancara/polita de asigurare, acest doc. trebuie sa includa prevederile stabilite la art. 87 alin.(1) din HG925/2006, precum si retinerea calculata in cazul respingerii unei contestatii.In cazul in care ofertantul opteaza pt. constituirea garantiei prin virament bancar, acesta se poate realiza in contul RO70TREZ2175006XXX001349.Dovada constituirii garantiei va fi prezentata in original, la vedere, in cazul in care aceasta se prezinta sub forma unui instrument de garantare emis de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari, iar pt. virament bancar in conditia confirmarii acestuia de catre banca.Aceste dovezi se prezinta pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pt. deschiderea ofertei.Oferta va fi respinsa daca nu este insotita de garantia de participare in cuantumul, forma si avand per. de valabilitate solicitate in doc. de atribuire.Pentru constituirea garantiei de participare in valuta se va utiliza cursul valutar de schimb afisat de BNR la data de 07.02.2013
Garantie de buna executie
Garantia este de 5%.Se constituie in conditiile art.90(1)din HG 925/2006 modif.prin HG 834/2009 sau prin retineri succesive in cond.prevazute la art.90(3)din HG 925/2006 modif.prin HG 1045/2011.In acest caz, suma initiala pe care o va depune contractantul va fi de 0, 5%din pretul contractului.Ofertantul declarat castigator are oblig.de a constitui gar.in cond.de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Aut.contractanta va elibera/restitui gar.conf.prev.art.91-92 din HG 925/2006.Ofertantul poate constitui garantia in cuantum de 50% din val. solicitata de Beneficiar in conf.cu prev.L.346/2004, concretizata intr -un instrument de garantare ce va fi inmanat Beneficiarului, valabil pe toata per.de derulare a contractului care se constituie in Anexa la contract, in conformitate cu prevederile art.89 alin.1 si art.90 alin.1 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaCerinta obligatorie: Se va prezenta o declaratie privind eligibilitatea din OUG 34/2006 - Formularul nr. 12ACerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonantaCerinta obligatorie: Se va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 (formular nou, conform noiilegislatii)- Formularul nr. BOperatorii economici care se afla in oricare din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi exclusi din proceduraCerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ din OUG nr 34/2006 .Se va prezenta in original.Nota: Persoane cu functie de decizie in cadrul primariei Caseiu: Boldor Silviu-primar, Urean Lucia-contabil, Opris Adrian- secretar, Boldor Zoie ? consilier, Bingean Gavril ? inspector, Vascan Nicolae ? consilier, Marcu Leonard ? inspector, Consilieri Locali - Pura Adrian-Voicu; Rus Ioan; Todica Aurelia; Rus Vasile; Jorj Ioan; Baias Marinel; Nemeti Rodica Maria; Vaida Ioan Vasile; Chereches Radu Dan; Grosan Cristian Ioan; Drulea Ioan; Dragan Claudiu;Todea Mircea Augustin; - Memebrii comisie: Presedinte Opris Adrian, Bingean Gavril, Vascan Nicolae .Cerinta nr. 4Certificat de participare cu oferta independentaSe va prezenta in original.Cerinta nr. 5Certificate constatatoare privind plata taxelor catre bugetul general consolidat (DGFPS) si cel localCerinta minima obligatorie: - Certificatul de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale, eliberat de Compartimentul Impozite si TaxeLocale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu seinregistreaza cu datorii la bugetul local in luna anterioara celei in care se depune oferta, in original sau sub forma de copie lizibila cumentiunea conform cu originalul.- Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local in luna anterioara celei in care se depune oferta - in original, copie legalizata sau in copie conform cu originalulIn situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii, acesta va fi exclus de la procedura de atribuire a contractului.Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeascaca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata la notariat. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCerinta nr. 1Persoane juridice / fizice romaneCerinta obligatorie: - Certificatul Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa reiasa ca obiectul contractului trebuie sa aibacorespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ORC.In etapa evaluarii ofertelor, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii deatribuire, la solicitarea autoritatii contractante, pentru conformitate Certificatul Constatator emis de ORC in original/copie legalizata.Cerinta nr. 2Persoane juridice / fizice straineCerinta minima obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (documente emise de institutiaautorizata a tarii de origine pentru evidenta operatorilor economici)- Traduse in limba romana si legalizate.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta - O lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, din care sa rezulte ca au fost executate lucrari in valoare de cel putin 492.440, 94 lei, insotita de certificari de buna executie indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit Cerinte privind certificarea sistemului de management al calitatii conform stadardului ISO9001, in domeniul aferent obiectului prezentului contract.. Pentru ofertantii nerezidenti se vor accepta si certificate echivalente emise de organisme abilitate in alte state ale Uniunii Europene. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus. Se accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea. Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001, in copie lizibila ?conform cu originalul"Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.02.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.02.2013 14:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer