Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - "Reparatii capitale cladiri si instalatii la cladirea INTERNE-CHIRURGIE, Spital Orasenesc Cugir, Jud.Alba?


Detaliu pentru invitatia numarul 341304
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL ORASENESC CUGIR
Numar invitatie: 341304/21.12.2012
Denumire contract: "Reparatiicapitale cladiri si instalatii la cladirea INTERNE-CHIRURGIE, Spital Orasenesc Cugir, Jud.Alba?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL ORASENESC CUGIRCod fiscal: 4331325, Adresa: Str. Nicolae Balcescu, Nr. 5-7, Cugir, Telefon: 0258-751621, Fax: 0258-751053
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Nicolae Balcescu, Nr. 5-7, Cugir, Romania, cod postal: 515600, telefon: +40 258751621, fax: +40 258751053, persoana de contact: Simu Iulian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Nicolae Balcescu, Nr. 5-7, Cugir, jud.Alba
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: "Reparatiicapitale cladiri si instalatii la cladirea INTERNE-CHIRURGIE, Spital Orasenesc Cugir, Jud.Alba?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: - Executia lucrarilor de "Reparatiicapitale cladiri si instalatii la cladirea INTERNE-CHIRURGIE, Spital Orasenesc Cugir, Jud.Alba? in baza proiectului tehnic verificat si autorizat conformprevederilor legale
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 121, 706 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare ?80.000 lei.Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta este a cincia zi de la data publicarii invitatiei in SEAP.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: cel putin 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie conform art.86, alin.(1), (2), (3)din H.G.nr.925/2006.Cont. autoritate contractanta - RO84TREZ0095006XXX000025- TREZORERIA CUGIR.In conformitate cu art.86, alin 6 din HG 925/2006, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora limita stabilita pentru deschiderea ofertelor.Ofertantii ce se incadreaza in categoria IMMau dreptul de a constitui GP in cuantum redus cu 50%. A.C.are dreptul de a retine GP, ofertantul pierzand astfel suma constituita in conditiile prevazute la art.87 din HG 925/2006.GP se poate pierde si in cazurile prevazute de art.278^1din OUG 34/2006.Dupa deschidere, ofertele care nu fac dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere conform art 33 alin 3 lit b) din HG 925/2006.
Garantie de buna executie
- cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 10%din valoarea contractului fara TVA.- modul de constituire a garantie se va face conform art. 90din HG nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I. Declaratii privind eligibilitateaSe solicita prezentarea: 1.Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12ANote: 1) Declaratia pe propria raspundere va fi prezentata de fiecare asociatsi de tertul sustinator, daca este cazul.2) Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.II. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art, 181/OUG nr.34/2006 cucompletarile si modificarile ulterioareSe solicita prezentarea: 1. Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 12 B;2. Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, la bugetul local.3. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social care sa ateste ca societatea ofertanta nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele , la bugetul general consolidat.4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-anexa 15. Declaratie privind calitatea de participant - Formular12 C6. Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1- Formular 12EDocumentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Note: 1) Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.2) Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.3)Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Teban Adrian Ovidiu-primar, Hluscu Aurelua-director economic, Simu Iulia Cristian-manager spital, Comisia de evaluare: Sava Victor, Furdui Calin, Sarmasan Steluta, Boietiu Rodica, Prepelita Ciulea Zorita, Bur Viorica, consiliul de administratie: Herlea Dorin, Truta Nicolae, Bota Maria, Draghici Popa Daniela, Santu Ana si membrii consiliului local: Chereches Ioan Dan, Dumitrean Camelia, DumitruBogdan Mihai, Ferchian Ioan Mircea, Florea Rodica-Cristina, Marginean Bota Claudiu, Micu Romulus, Muntean Emil Nicolae, Pastina Aurel Cornel, Petric Tatiana Mariana, Prepelita Ciulea Zorita Minerva, Roibuleasa Dumitru, Rosianu Radu Calin, Rotche Horea, Simu Mircea, Stefanie Lucian Tiberiu, Todorescu Mircea, Trifan Mircea Augustin, Vasile Sorin.4)Pentru demonstrarea indeplinirii ?criteriilor de calificare ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate prin documentatia de atribuire. Declaratia trebuie sa fie insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea? ? art. 11 alin (4) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul a carei oferta va fi declarata castigatoare, va prezenta nu mai tarziu de incheierea raportului procedurii certificatele/documentele prevazute pentru dovedirea indepliniriii cerintelor minime de calificare.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita documente doveditoare si de a desemna reprezentanti sa verifice, la autoritatile competente, veridicitatea documentelor si declaratiilor prezentate de ofertanti. Orice neconcordanta fata de documentele depuse si de datele furnizate in declaratii atrage excluderea de la procedura. Se solicita prezentareaCertificatului Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiasa ca agentul economic are prevazut in obiectul de activitate tipul de lucrari supus ofertarii ? lucrari de constructii civile.Nota: Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie globala pe ultimii trei ani (2009, 2010, 2011) sa fie de minim 8.000.000 leiCerinta obligatorie prezentare: 1.Fisa de informatii generale - formularulB2. Se va prezenta in original Fisa, semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului.2. Documente disponibile ale operatorilor economici care probeazavaloarea cifrei de afaceri solicitataCursul leu/euro avut in vedere pentru calculul echivalentei va fi cursul mediu annual lei/euro comunicat de BNR, astfel: 2009:1euro=4.2373 RON; 2010:1 euro=4.2099 RON; 2011:1 euro=4.2379 RON, Sustinerea capacitatii financiarePentru a dovedi ca sustinatorul nu se afla in situatia art.180 din OUG nr.34/2006, ofertantul va depune o declaratie asustinatorului intocmita in conformitate cu Formularul 12A.Pentru a dovedi ca sustinatorul nu se afla in situatia art.181, lit.a), c^1 si d) din OUG nr.34/2006, ofertantul va depune o declaratie a sustinatorului intocmita in conformitate cu Formularul 12B.In cazul sustinerii capacitatii economico ? financiare ofertantul va prezenta un angajament ferm al sustinatorului, incheiat in forma autentica.Angajamentul ferm prezentat de ofertantul se va intocmi inconformitate cu Formular AF - Angajament Tert sustinator financiar din prezenta documentatie.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Obligatii contractuale in desfasurareCerinta obligatorie prezentare: Lista cu obligatiile contractuale in desfasurare, Lista principalelor lucrari similare executatein ultimii 5ani , numarul de ani se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Cerinta obligatorie prezentare - formular 12 F, Experienta similara -indeplinirea in ultimii 5 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei a unuia sau mai multor contract delucrari similarecu o valoare cumulata de minim 4.000.000 lei fara TVA.Cerinta obligatorie prezentare: Formular B3, pentru fiecare contract prezentat ca experienta similara, insotit decertificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catreclientul privat beneficiar care sa confirme executarea de lucrari. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea executarii de lucrari se realizeaza printr-o declaratie a opratorului economic.Nota: - se accepta si - lucrari finalizate partial, caz in care ofertantul va prezenta procesele verbale de receptie partiala sau- lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala., Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari .Cerinta obligatorie prezentare: - formular12H insotit de copie dupa documentele care sa ateste dreptul de proprietate.Pentru utilajele, mijloacele de transport si mijloacele fixe care nu sunt in proprietatea ofertantului , se vor prezenta copie dupa contractele de inchiriere, concesiune sau angajamente., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si a cadrelor de conducereOfertantul trebuie sa demonstreze ca dispune depersonalul responsabil minim solicitat pentru indeplinirea contractului.1. un inginer in specialitatea constructii civile/coordonatorul lucrarii .2. un responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul constructiilor civile .3. un responsabil cu calitatea lucrarilor numit prin decizia conducatorului ofertantului.Cerinta obligatorie prezentare formular12 I insotit de : -CV-urile personalului de conducere precum si ale personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica .- pentru coordonatorul lucrarii se va prezenta si copie dupa diploma de absolvire.- pentru responsabilul tehnic cu executia se vaprezenta si copia certificatului de atestare valabil la data limita de depunere aofertelor.- pentru responsabilul cu calitatea se va prezenta si copia deciziei de numire., Sustinerea capacitatii tehnice si/sau profesionalePentru a dovedi ca sustinatorul nu se afla in situatia art.180din OUG nr.34/2006, ofertantul va prezenta, o declaratie asustinatorului intocmita in conformitate cu Formularul 12A.Pentru a dovedi ca sustinatorul nu se afla in situatia art.181, lit.a), c^1 si d)din OUG nr.34/2006, ofertantul va depune o declaratie a sustinatorului intocmita in conformitate cu Formularul 12B.In cazul sustinerii capacitatii tehnice si profesionale ofertantul va maiprezenta un angajament ferm al sustinatorului, incheiat in forma autentica-FormularulAT? ANGAJAMENTinsotit de declaratiile corespunzatoare Formularelor nr. AT.1 si/sau AT.2 din prezenta documentatie., Informatii privind subcontractantiiResursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau inconsiderare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens ladepunerea ofertei.Cerinta obligatorie :1.Prezentare formular12 G precum si acordurile de subcontractare-formular 152.Ofertantii sunt obligati sa precizeze: - partea/partile din contract pe care urmeaza sa o/le subcontracteze;si- datele de recunoastere a subcontractantilor propusi;Toti subcontractatii/asociatii trebuie sa completeze cu propriile date formularul cu informatii generale privind societatea - Formular B2.Autoritatea contractanta interzice subcontractarea unei parti din contract, operatorilor economici care nu si-au exprimat intentia de a subcontracta la faza de licitatie., Informatii privind asociereaMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara si capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul ofertei comune se va prezenta ca document de calificareun acord preliminar de asociere-formular 14.Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociere la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat beneficiarului, inainte de data semnarii contractului. Liderul va reprezenta asocierea atat in etapa de ofertare cat si in etapa de contractare. Standarde de asigurare a calitatiiOfertantul trebuie sa aiba implementat standardul de asigurare a calitatii, respectivSR EN ISO 9001:2001 sau echivalente ? in domeniul care face obiectul contractului-lucrari de constructii civile.Cerinta obligatorie prezentare: - copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"a certificatului ISO 9001:2001 sau echivalente , valabil la data limita de depunere aofertelor.Note: In cazul unei asocieri, aceasta cerinta minima trebuie indeplinitade liderulasocierii. Se accepta si ofertanti care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.Documentele emise in alta limba trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana., Standarde de protectie a mediuluiOfertantul trebuie sa aiba implementat standardul de protectie a mediului, respectivSREN ISO 14001:2005 pentru managementulde mediu sau echivalent - pentru lucrari de constructii civile.Cerinta obligatorie prezentare: - copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"a certificatului ISO 14001:2005 sau echivalente , valabil la data limita de depunere aofertelor.Note: In cazul unei asocieri, aceasta cerinta minima trebuie indeplinitade liderulasocierii. Se accepta si ofertanti care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.Documentele emise in alta limba trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare - pretul ofertei ?se acorda astfel : a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maximalocat factorului deevaluare respectiv ; b) pentru alt pret dec?t cel prevazut la lit.a)se acordapunctajul astfel ;Pn=(pret minim/pretn)x punctajul maxim alocat
Durata de executie a lucrarilor(zile calendaristice)
15
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?durata de executie ?se acorda astfel : a)pentru cea mai mica durata de executiese acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv-15 puncte b)pentru o durata de executie mai mare dec?t cea prevazuta la lit.a)se acorda punctajul astfelPn=(durataminim/durata n) x punctajul maxim alocat. durata n = durata ofertei care se evalueaza Durata minima de executie sub care oferta nu va fi punctata suplimentar este 365 zile. Oferta cu un termen de executie mai mare de 730 de zile va fi considerata neconforma
Perioada de garantie de buna executie a lucrarilor (luni calendaristice )
15
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ? Perioada de garantie de buna executie? a lucrarilor se acorda astfel : a)pentru cea mai mare perioada de garantie se acorda punctajul maxim alocatfactorului de evaluare respectiv -15 puncte; b)pentrualta perioadade garantiedec?t cea prevazuta la lit.a)se acorda punctajul astfel ; Pn=(perioada n/perioada max) x punctajul maxim alocat. perioada(n)= perioada ofertei care se evalueaza Durata de garantie minima a lucrarii este de 24 luni. Sub aceasta durata oferta va fi declarata neconforma. O durata mai mare de 60 luni nu va avea ca efect acordarea de punctaj suplimentar.
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP, atasata prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.01.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.01.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.12.2012 09:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer