Achizitie publica - REPARATII MODERNIZARE SI EXTINDERE CAMIN CULTURAL DIN SATUL STREI SACEL, ORAS CALAN, JUDETUL HUNEDOARA
Detaliu pentru invitatia numarul 335717
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 335717/19.09.2012
Denumire contract: REPARATIIMODERNIZARESIEXTINDERE CAMIN CULTURAL DINSATUL STREI SACEL, ORAS CALAN, JUDETUL HUNEDOARA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL CALANCod fiscal: 5742434, Adresa: strada Garii, nr.1, oras Calan, jud Hunedoara, Calan, Telefon: 0254730223, Fax: 0254732954
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Garii, nr.1, oras Calan, jud Hunedoara, Calan, Romania, cod postal: 335300, telefon: +40 254730223, fax: +40 254732954, persoana de contact: Petru Stanciu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte a Consiliului Local din Orasul Calan, strada Garii, nr 1, judetul Hunedoara
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REPARATIIMODERNIZARESIEXTINDERE CAMIN CULTURAL DINSATUL STREI SACEL, ORAS CALAN, JUDETUL HUNEDOARA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile care fac obiectul contractului sunt urmatoarele: reparatii si extindere camin cultural, executat fundatii din beton simplu, executat zidarie, executat centura din beton armat, executat tencuieli interioare si exterioare, reparatii interioare si exterioare la tencuieli, pardoseala cu gresie pe strat suport din sapa, inclusiv burlane si jgheaburi, vopsitorii, zugraveli, amenajarea unui grup sanitar nou in interiorul corpului de cladire, montare obiecte sanitare, faianta si gresie in grup sanitar, executie fosa septica, racordare grup sanitar la fosa septica, racordarea la reteaua de apa potabila a grupului sanitar, schimbare instalatie electrica, amenajare bucatarie, inclusiv instalatii.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 222, 650.29 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
4000 lei.Valabilitatea ofertei si garantia de participare 90 de zile calendaristice de la data LIMITA de depunere a ofertelor, egala cu perioada de valabilitate a ofertelor.Prin virament bancar in contul UAT Orasul Calan RO 86TREZ3875000XXX2528 deschis la Trezoreria Hunedoara sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legi de o societate bancara ori de o societate de asigurari care seprezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform (Formularul 28) Garantia trebuie sa fie irevocabila. Pentrua fi considerata indeplinita cerinta privind constituirea sub forma de virament bancar a garantiei de participare, esteobligatoriu ca in data deschiderii ofertelor viramentul bancar sa fie confirmat prin extasul de cont al autoritatii contractante. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri scrisoarea de garantiede participare la licitatie poate fi prezentata de fiecare dintre asociati, in cuantumul total stabilit de autoritatea contractanta.Nota: In cazul indeplinirii cond prevazute de art 278^1 din OUG 34/2006 cu modif. si compl. ult. suma care va fi retinuta de autoritatea contractanta din valoarea garantiei de participare este 2226, 50 lei.NOTA: Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul, forma si neavand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului de lucrari (exclusiv TVA)Mod de constituire a garantiei de buna executie: 1. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original.Garantia de buna executie trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.2. Retineri succesive din sumele datorate din situatiile de plata lunare, conform prevederilor HG 1045/20III.1.5)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind situatia personala a operatorului economic: Completare Formular 2 din Sectiunea Formulare; Declaratia privind situatia personala (respectiv neincadrarea in prevederile art. 180 va trebui prezentata si de tertul sustinator daca este cazul.2. Declaratie privind neincadrarea la art.181 din OUG 34/2006. Completare Formular 3 din Sectiunea Formulare. Aceasta declaratie va trebui prezentata si de tertul sustinator daca este cazul. Tertul Sustinator va prezenta din declaratia de neincadrare la art 181 doar literele a), c1) si d).3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Completare Formular 1 din Sectiunea Formulare;4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Completare Formular 4 din Sectiunea Formulare-Certificat de participare licitatie cu oferta independenta: 5.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: Completare- Formularul 5 din Sectiunea Formulare; Aceasta declaratie va trebui prezentata si de ofertant asociat/subcontractant/Tert sustinator, daca este cazul.6.Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata: - Persoanele juridice/fizice romane trebuie sa prezinte: a)certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri la bugetul local;b)certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat.- Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: -Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea, ,conform cu originalul?, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana. Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului.Precizari : Persoane cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante : Adrian Filip Iovanesc- PRIMARUL ORASULUI CALAN , Jurj Florin- VICEPRIMAR, Ioan Stelian Vulpe -SECRETARUL ORASULUI CALAN, Elena Dan - Compartiment Financiar Contabilitate, Stanciu Petru - Sef serviciu UADPP -ACHIZITII PUBLICE, Tudorache Diana- comp.INTEGRARE EUROPEANA , Zapodean Nicolae-Comp. URBANISM INVESTITII-LUCRARI PUBLICE. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru confirmarea documentelor prezentate in copie, documentul in original sau copie legalizata. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional: Pentru persoane juridice /fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata/ autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , "conform cu originalul?, emis cu cel mult 30 zile inainte de data de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Pentru persoane juridice /fizice straineCerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.- Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data depunerii ofertelor. In cazul in care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, probarea inregistrarii trebuie sa fie cu cel mult 30 zile anterior datei deschiderii ofertelor.- Ofertantii - persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere, prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru una dintre cele 2 optiuni: a) ca vor respecta conditiile impuse de art. 32, alin 7, din Legea nr. 273/2006 privind Finantele publice locale, cu modificarile si completarileulterioare.b) ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea asocierii la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru confirmarea documentelor prezentate in copie, documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a prezenta Formularul nr. 6., Cerinta 2Experienta similaraOfertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si finalizat in ultimii 5 ani celputin 1 contract similar.Ofertantul va prezenta un numar de maxim 3 (trei) contracte de lucrari careconfirma executarea lucrarilor si a caror valoare cumulata este cel putin de 200 000 lei fara TVA. Contractele de lucrari vor avea ca obiect lucrari de constructii, interventii la cladiri existente sau reabilitari/ consolidari., Cerinta 3Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de carepoate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Cerinta 4Informatii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere., Cerinta 5Informatii privind Personalul responsabil cu executia lucrarilor in scopul indeplinirii contractului, dupa cum urmeaza: sef de santier, responsabil tehnic cu executia atestat pe domeniul specific lucrarii, responsabil tehnic de calitatea lucrarilor, specialist in domeniul securitatii si sanatatii in munca;Pentru personalul nominalizat cu indeplinireacontractului, se vor prezenta obligatoriu urmatoarele documente: - CV, in original, semnat si datat.- angajament de participare al persoanei/ persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (daca ofertantul nu are angajat/angajate astfel de persoana/ persoane), in original, semnat si datat;
- diplome studii de profil, acte calificari, in copie conform cu originalul, -declaratia de disponibilitate a specialistilor responsabili cu executia lucrarilor., Cerinta 6Lista nominala cu personalul muncitor de specialitate., Cerinta 7Informatii privind subcontractantii, asociatii si partea/partile care sunt indeplinite de acestia, daca este cazul. Cerinta 1Standarde de asigurare a calitatii- Operatorul economic trebuie sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cu sistemul de management al calitatii (ISO 9001/2008) sau echivalent , pentru activitati de constructii civile emise de catre organisme specializate in domeniu., Cerinta 2Sistem de Management de MediuOfertantul va prezenta Certificatul privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management de Mediu, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001 :2005 sau echivalent, pentru obiecte de activitate relevante in raport cu obiectul procedurii - lucrari de constructii interventii la cladiri existente sau reabilitari consolidari.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuieindeplinita de catre fiecare asociat pentru partea lui de implicare in realizarea contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este disponibila pe SEAP (www.e-licitatie.ro), atasata invitatiei de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.09.2012 14:43