Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ,,REPARATII SI MODERNIZARE DRUMURI de INTERES LOCAL IN COMUNA TEISANI,JUDETUL PRAHOVA?


Detaliu pentru invitatia numarul 337228
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA TEISANI
Numar invitatie: 337228/11.10.2012
Denumire contract: , ,REPARATIISI MODERNIZARE DRUMURI de INTERES LOCAL IN COMUNA TEISANI, JUDETUL PRAHOVA?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA TEISANICod fiscal: 2845532, Adresa: COMUNA TEISANI, SAT TEISANI, JUDETUL PRAHOVA, Teisani, Telefon: 0244288207, Fax: 0244288572
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA TEISANI, SAT TEISANI, JUDETUL PRAHOVA, Teisani, Romania, cod postal: 107595, telefon: +40 244288207, fax: +40 244288572, persoana de contact: GHEORGHE STANCIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Comunei Teisani , jud.PRAHOVA- sat Teisani , nr. 517
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: , ,REPARATIISI MODERNIZARE DRUMURI de INTERES LOCAL IN COMUNA TEISANI, JUDETUL PRAHOVA?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: , ,REPARATIISI MODERNIZARE DRUMURI de INTERES LOCAL IN COMUNA TEISANI, JUDETUL PRAHOVA?in lungime de 15875 ml
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 915, 971 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Da , 10000 RON, 2. Per. de valab. a garantieitrebuie sa fie egala cu 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Modul de constituire a garantiei : Scrisoare de Garantie BancaraFormular 23: original sauInstrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari original sau de o societate bancara sau : Ordin de plata in contul RO50TREZ5285006XXX000760, TREZ. VALENII DE MUNTE, CUI 2845532 ?confirmat de banca emitentaoriginal. Gar. de particip. se poate constitui si prin depunerea la casieria autorit. Contrac.: a) a unui OP sau a unei file cec, confirmata de banca pana la data deschiderii ofertelor;b) sau in numerar, daca valoarea garantiei de participare este redusa.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.A .C are dreptul de a retine gar de particip, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie gar de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. Autoritatea contractanta are dreptul de aretine din garantia pentru participare, contestatorul pierzand astfel sumele precizate la art. 2781 alin. 1 din OUG 34/2006, atunci cand CNSC respinge contestatia formulata.Gar de particip se restituie astfel: ofertantului castigator: in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie;ofertantilor necastigatori: dupa semnarea contractului de achizitie publica, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
DaCuantumul gar. de buna exec. este de 10% din valoarea fara TVA a contr. si se constituie astfel: scrisoare de g. b.(f 22), instrument de garantare emis in conditiile legii de o de o societate de asig.asigurare de garantii, retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la Trez. VALENII DE MUNTE.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis va fi de min. 0, 5% din pretul contractului.Pe parcursul indeplinirii contractului, A.C. urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri successive in cuantum de 10% din sumele datorate si cuvenite contractantului in baza facturilor pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.Perioada de garantie acordata lucrarii va fi de minim 60 luni.In cazul asocierilor, gar. de particip. va fi constituita de catre liderul asocierii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-formular 12.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ?formular 23. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. OrdinANRMAP Nr. 314/2010)-formular 3- 4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura-formular 3.5.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006.cu modificarile si completarile ulterioare-formular 5 - Persoane cu functie de decizie: STANCIU GHEORGHE ? primar; ANGHELACHERODICA - viceprimar;STANCIU CAMELIA ? secretar;NICU ELENA LUMINITA ? insp. Contabil;, CONSILIUL LOCAL- ANGHELACHE RODICA, DUMITRACHE CONSTANTIN, CATANA OCTAVIAN, VLADGHEORGHE, DUMITRESCU GHEORGHE, ANGHELACHE LUCIANA, PARVU ELENA, MARCULESCU MIHAIL, DRAJNEANU TOMA, MOSNEANU NICOLAE, UNGUREANU CONSTANTIN, ALDOIU GHEORGHE , MANCILA DANIEL/Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratiape propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a uneiasociatii profesionale care are competente in acest sens6. Certificatul fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidate - bugetul de stat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit - Certificat eliberat de Administratia Finantelor Publice, din care sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se va completa de catre ofertant/ofertant asociat. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Ofertele depuse de catre operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat consolidat sau catre bugetul local, vor fi respinse.7. Certificatul fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, eliberat de Autoritatile Publice Locale ale administratiei locale, din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local (certificatul trebuie prezentat pentru toate sediile si punctele de lucru fara personalitate juridica distincta), scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se va completa de catre ofertant/ofertant asociat. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. Ofertele depuse de catre operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat consolidat sau catre bugetul local, vor fi respinse.Procedura depunerii documentelor doveditoare este aceeasi ca si pentru persoanele juridice romane a. Se va prezenta Certificatul constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Acesta trebuie sa nu fie emis /eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, iar din acesta trebuie sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii / dizolvarea persoanei juridice. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Se va completa de catre ofertant/ofertant asociat/tert sustinator. In cazul asocierii unui grup de operatori economici in scopul depunerii unei oferte comune, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturile contabile prescurtate pentru ultimii trei ani ( la 31.12. 2009, 31.12. 2010 si 31.12.2011), vizate si inregistrate de organele competente.Bilanturile contabile se vor prezenta de catre ofertant/asociati/un singur tert sustinator ( dupa caz).- Operatorii economici nerezidenti (straini): In masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind situatia economica si financiara a operatorului economic.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata sau legalizata a acestora in limba romana., Media cifrei de afaceri globala a ofertantului ( operatorului economic sau membrii asocierii impreuna ), pe ultimii trei ani financiari ( 2009, 2010, 2011 ) trebuie sa fie de minim 3.500.000 lei.Cursul de schimb mediu anual lei/euro, comunicat de Banca Centrala Europeana (www.ecg.int): pentru 2009 - 4, 2399 lei/euro, pentru 2010 - 4, 2122 lei/euro, pentru 2011 ? 4, 3282 lei/euro.In cazul of.care fac dovada ca sunt IMM(anexa 1 la Lg.346/2004), acest indicator se va reduce.In cazul unei asocieri media cifrei de afaceri se va demonstra de grupul de asociati prin cumul.In cazul tertilor sustinatori, cerinta va fi indeplinita in intregime de catre un singur sustinator
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Listaprincipalelorlucrari similare finalizatein ultimii 5 ani.Lista principalelor lucrari similare finalizate in ultimii 5 ani: 2007, 2008, 2009, 2010, 2011 ( se considera ultimii 5 ani impliniti la data limita de depunere a ofertelor), continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., 2.Fisa de experienta similaraSe solicita dovada finalizarii t in ultimii 5 ani maxim a 2 contracte similare(drumuri, a caror valoare cumulata sa fie de 1.500.000 lei.Cursul de schimb mediu anual euro/leu pe ultimii 5 ani este: pentru 2007- 3, 3373 lei/euro, pentru 2008- 3, 6827 lei/euro, pentru 2009 - 4, 2399 lei/euro, pentru 2010 - 4, 2122 lei/euro, pentru 2011 - 4.3282 lei/euro., 3.Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice. de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari ca dispune ( in dotarea sa sau prin contracte, conventii de inchiriere) de dotarea tehnica necesara executiei acestui contract.Se va prezenta documentul care atesta detinerea (dotarea proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea contractului., 4.Declaratie privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, se vor prezenta Declaratii individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat., 5.Informatii referitoare la personalul de conducere precumsi ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilorSe vor nominaliza: Responsabilul tehnic cu executiaatestat, MLPTLcu legitimatia valabila la data deschiderii , .Responsabil cu asigurarea calitatii, Responsabil protectia muncii., 6.Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora si Lista cusubcontractantii cu specializarea acestora.Subcontrcatantii vor completa Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarae in prevederile art. 691 ( evitarea confilictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006.In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? ., 7 Informatii privind tertii sustinatori.In cazul in care cerintele de calificare referitoare la situatia economica si financiara si la capacitatea tehnica si /sau profesionala se demonstreaza de catre operatorul economic prin invocarea sustinerii de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva, atunci acesta din urma are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele invocate.Persoana care asigura sustinerea financiarasi/sau sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art. 180, art. 181 lit.a), lit. c) indice 1 si lit. d ), si ale art. 69.1. din O.U.G. 34/2006., 8. Declaratie initiala privind indeplinirea cerintelor de calificare.Conform prevederilor H.G. 925/2006, art. 11, alin. 4 pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantii au dreptul de a prezenta la depunerea ofertelor o declaratie pe propria raspundere semnata re reprezentabtul legal, prin care confirma ca indeplinesc cerintele de calificare, astfel cum au fost solicitate in Documentatia de atribuire.De va prezenta Declaratia pe propria raspundere insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - Anexa nr. 58 - Model declaratie initiala privind indeplinirea cerintelor de calificare., 9. Asigurarea lucrarii Certificatul privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001sau Standardele echivalente transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului valabile la data depunerii ofertei, pentru activitatile supuse procedurii.Cerinta nu poate fi indeplinita in mod cumulativ, fiecare dintre asociativa prezenta certificarea 9001., Documentul trebuie sa fie prezentat in copie certificata pentru conformitate cu originalul, semnat si stampilat de persoanele autorizate.Certificatul de implementarea standardului de management de mediu ISO 14001sau Standardele echivalente transpuse inlegislatia tarii de origine a ofertantului valabile la data depunerii ofertei, pentru activitatile supuse procedurii.Cerinta nu poate fi indeplinita in mod cumulativ, fiecare dintre asociati va prezenta certificarea ISO 14001.Documentul trebuie sa fie prezentat in copie certificata pentru conformitate cu originalul, semnat si stampilat de persoanele autorizate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.10.2012 14:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer