Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparatii accese stradale, podete, trotuare, santuri, imprejmuiri si curti la Gradinita PP2 din Orasul Santana


Detaliu pentru invitatia numarul 331732
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SCOALA GENERALA NR. 2 SANTANA
Numar invitatie: 331732/16.07.2012
Denumire contract: Reparatii accese stradale, podete, trotuare, santuri, imprejmuiri si curti la Gradinita PP2 din Orasul Santana
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSCOALA GENERALA NR. 2 SANTANACod fiscal: 29049908, Adresa: str. 1 Decembrie, nr. 36, Santana, Telefon: +40 257462109, Fax: +40 257462109
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. 1 Decembrie, nr. 36, Santana, Romania, cod postal: 317280, telefon: +40 257462109, fax: +40 257462109, persoana de contact: VIORICA ENACHE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. 1 Decembrie, nr. 36, Santana
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii accese stradale, podete, trotuare, santuri, imprejmuiri si curti la Gradinita PP2 din Orasul Santana
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In baza contractului de lucrari ce se doreste a fi atribuit se vor asigura reparatii la accesele stradale, podetele, trotuarele, santurile, imprejmuirile si curtea Gradinitei PP2 din Orasul Santana cu respectarea conditiilor si cerintelor cuprinse in Documentatia tehnica publicata in SEAP, anexa la prezenta documentatie de atribuire.
II.1.6) CPV: 45233260-9 - Lucrari de constructii de cai de acces pentru pietoni (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 147, 872.39 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de particip. ? 2.957, 44 lei; se va constitui prin virament bancar, instr. de garantare sau ordin de plata/fila CEC.Garantia de particip. se va constitui numai in lei. Perioada de valab.: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Contul in care se va depune este RO81TREZ0215006XXX017474, deschis la Trezoreria Arad.In temeiul prev. art. 86, alin. 3, lit. a si b din H.G. 925/2006, actualizata dc. garantia de particip. se constit. printr-un instr. de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara/soc. de asig., acesta tb. sa prev. dc. plata garantiei se va exec. conditionat, respectiv dp. constat. culpei pers. garantate, in cf. cu contr. garantat; sau neconditionat, respectiv la prima cerere a benef., pe baza decl.acestuia cu priv. la culpa pers. garantate.In cazul respingerii de catre CNSC a contestatiei formulate, AC va retine din cuantumul garantiei de particip. conform art. 2781, alin. 1, lit. a din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata suma de 1.478, 72 lei.
Garantie de buna executie
Se va const.in cuantum de 5% din val.contr, fara TVA, in max.3 zile de la semn. contr, integral printr-un instr.de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara/soc.de asig.care dev.anexa la contr. sau partial prin retineri succesive din sumele datorate pt.facturi partiale, cu aplic.art.90(3) din H.G. 925/2006 cat si HG 1045/2011. Dc. garantia se const. printr-un instr. de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara/soc.de asig., acesta tb. sa prev. dc. plata garantiei se va exec. conditionat, respectiv dp.constat. culpei pers. garantate, in cf. cu contr. garantat; sau neconditionat, respectiv la prima cerere a benef., pe baza decl.acestuia cu priv.la culpa pers. garantate.Se va restitui: 70% din val.garantiei, in 14 zile de la incheierea PV de receptie la term.lucr., dc. nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este min.; iar restul de 30% din val. garantiei, la expirarea per. de garantie a lucr. exec., pe baza PV de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.) Cerinta obligatorie: Ofertantii participanti la procedura vor face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 69indice 1, 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, actualizata.In vederea dovedirii neincadrarii ofertantului in situatia unui conflict de interese se comunica in cele ce urmeaza lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: 1. Cret Ioan Nicolae - Presedinte al Comisiei de evaluare2. Bodea Ioana - Membru al Comisiei de evaluare3. Gartjitzeley Mirco - Membru al Comisiei de evaluare4. Miscoi Livius ? Membru supleant al Comisiei de evaluare5. Panfiloiu Valentin - Membru supleant al Comisiei de evaluare6. Enache Viorica ? Director Scoala Generala nr. 2 SantanaMod de dovedire: 1. Se vor completa si atasa: Formularul nr. 1 (Declaratie privind neincadrarea in art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata), Formularul nr. 1.2 (Declaratie privind neincadrarea in art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata), Formularul nr. 2 (Declaratie privind neincadrarea in art. 69indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata), in original.In cazul unei asocieri formularelevor fi prezentate de fiecare asociat in parte.2. Se va atasa certificat cazier fiscal al persoanei juridice ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul.In cazul unei asocieri certificatul va fi prezentat de fiecare asociat in parte.3. Se vor atasa documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul, pentru persoanele juridice romane, respectiv original sau copie cf. cu originalul si traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine.In cazul unei asocieri documentele vor fi prezentate de fiecare asociat in parte.Nota: Certificatul de atestare fiscala/Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Dovada achitarii taxelor se face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau bugetul local si care nu au obtinut inlesniri/reesalonari la plata acestor datorii (cu luarea in considerare a scadentei de plata a acestora), vor fi descalificate/respinse.2.) Cerinta obligatorie: Se va depune Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta ? in original ? Formular nr. 17 (cf. Ordin nr. 314/2010).3.) Cerinta obligatorie: De asemenea tertul sustinator (cf art. 13, 19, 20 din Legea nr. 279/2011) va face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 69indice 1, 180 si 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006.Mod de dovedire: Tertul sustinator va trebui sa depuna Formularul nr. 1 (Declaratie privind neincadrarea in art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006), Formularul nr. 1.2 (Declaratie privind neincadrarea in art. 181, lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006), Formularul nr. 2 (Declaratie privind neincadrarea in art. 69indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006), in original, din care sa rezulte ca nu se afla in situatiile prevazute la art. 69indice 1, 180 si 181 lit. a), c1) si d) (cf art. 13, 19, 20 din Legea nr. 279/2011) din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, actualizata, cu raportare la lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.4.) Cerinta obligatorie: Subcontactatul trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 69indice 1 din OUG nr. 34/2006 (cf art. 13 din Legea nr. 279/2011).Mod de dovedire: Subcontractantul va trebui sa depuna Formularul nr. 2, in original, din care sa rezulte ca nu se afla in situatiile prevazute la art. 69indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata, (cf art. 13 din Legea nr. 279/2011) cu raportare la lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire. 1.) Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa desfasoare activitatea economica autorizata iar obiectul de activitate al respectivului operator sa aiba corespondent in codul CAEN din certif.constatator.Mod de dovedire: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul.Cerinta autorizarii obiectului de activitate va fi necesar a fi indeplinita de fiecare asociat raportat la partea din contract pe care o executa.Nota: Solicitarea are la baza cerintele legale expuse in art. 15-25 din Legea nr. 359/2004 privind simplificarea formalitatilor la inregistrarea in Registrul Comertului potrivit carora nu pot fi desfasurate decat activitati autorizate, prin autorizare intelegandu-se conform art. 5, alin. 1 din actul normativ mentionat mai sus ?[...] asumarea de catre solicitant a responsabilitatii privitoare la legalitatea desfasurarii activitatilor declarate?.Dovada autorizarii reiese din mentiunea cuprinsa in certificatul ORC la pct. ?Sedii si/sau activitati autorizate?, respectiv identificarea la acest punct a codului CAEN autorizat.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul emis de ORC in original sau copie legalizata.2.) Cerinta obligatorie: Ofertantii straini participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati iar obiectul de activitate al respectivului operator sa aiba corespondent in codul CAEN din certif.constatator sau echivalentul acesteia raportat la tara in care isi desfasoara activitatea.Mod de dovedire: Se vor atasa copii dupa original si traducere certificata in limba romana de un traducator autorizat si legalizate, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul ofertantul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani a ofertantilor participanti la procedura sa fie de minim 295.744, 78 lei (pentru persoanele juridice romane).Ofertantii participanti la procedura vot trebui sa depuna in vederea dovedirii indeplinirii cifrei de afaceri copii dupa situatiile financiare anuale pe ultimii 3 ani, inregistrate la administratiile financiare si/sau alte documente emise de autoritatile legale competente (documentele emise de autoritatile legale competente trebuind sa fie depuse in original, copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea cf. cu originalul si sa certifice incadrarea in limitele de mai sus).Pentru persoanele juridice straine media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani se va determina: -cf. cursului mediu BNR in anul 2009, 1 euro= 4, 2373 ron-cf. cursului mediu BNR in anul 2010, 1 euro= 4, 2099 ron.- cf. cursului mediu BNR in anul 2011, 1 euro= 4, 2379 ron.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.) Cerinta obligatorie: Ofertantii participanti la procedura vor face dovada ca au executat in ultimii 5 ani lucrari de reparatii/reabilitari/constructii strazi, drumuri, trotuare prezentand in dovedirea experientei similare maxim 2 contractein valoare cel putin egala cu 147.872, 39 lei, fara TVA.Contractele se vor prezenta in copie dupa partile relevante din acestea.Cerinta e indeplinita si daca operatorul economic prezinta un singur contract de valoarea impusa, 2.) Cerinta obligatorie: Ofertantii participanti la procedura trebuie sa faca dovada ca dispun de utilajele si dotarile considerate necesare pentru realizarea in bune conditii a investitiei.In cazul in care ofertantii participanti la procedura invoca sustinerea economica/financiara si tehnico-profesionala asa cum este prevazuta la art. 186 si 190 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata tertul sustinator trebuie sa indeplineasca conditiile cuprinse la art. 111 din H.G. nr. 925/2006 actualizata., 3.) Cerinta obligatorie: Ofertantii participanti la procedura vor trebui sa dispuna de resursele umane considerate de autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal tehnic de specialitate si personal muncitor): a). 1 responsabil tehnic cu executia in domeniul drumuri, poduri, tunele, se vor depune spre certificare: (Atestatul si legitimatia de "responsabil tehnic cu executia" in domeniu drumuri, poduri, tunele, s.a.m.d. care sa fie valabila la data deschiderii ofertelor - in copie; - CV ? in copie; - Decl. de disponibilitate - Formularul nr. 8 - in original, care trebuie sa mentioneze cel putin per. de derulare a contractului de achizitie publica), b). 1 responsabil cu asigurarea calitatii in domeniul drumuri, poduri, tunele, se vor depune spre certificare: (Decizia interna de numire/delegare a atributiilor aferente valabila la data deschiderii ofertelor ? in copie; - CV ? in copie; - Decl.de disponibilitate - Formularul nr. 8 - in original, care trebuie sa mentioneze cel putin per. de derulare a contractului de achizitie publica), 4) Cerinta obligatorie: In cazul in care ofertantii participanti la procedura invoca sustinerea economica/financiara si tehnico-profesionala asa cum este prevazuta la art. 186 si 190 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata tertul sustinator trebuie sa indeplineasca conditiile cuprinse la art. 111 din H.G. nr. 925/2006 actualizata., 5.) Cerinta obligatorie: In cazul in care ofertantii participanti la procedura subcontracteaza anumite parti din contract, vor fi aplicabile prevederile art. 45 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata, coroborat cu art. 11, alin. 7 din H.G. nr. 925/2006, actualizata potrivit caruia: ?autoritatea contractanta nu are dreptul de a impune indeplinirea unor criterii de calificare pentru eventualii subcontractanti, dar resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens?.Capacitatea tehnica si profesionala va fi evaluata in functie de modul in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna, contractantul si subcontractantul acestuia conform contractelor de subcontractare si prevederilor documentatiei de atribuire., 6.) Cerinta obligatorie: In cazul in care oferta este depusa de o asociere (consortiu), indeplinirea criteriilor de calificare si selectie va fi evaluata in conformitate cu Acordul/Contractul de asociere depus cu luarea in considerare a modului in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna asociatii si la obligatiile/componentele asumate de fiecare asociat potrivit Contractului de asociere. Certificate cu termen de valabilitate la zi, care sa ateste implementarea standardului de management al calitatii (SR EN ISO 9001 sau echivalent) corespunzatoare codului CAEN 4211 (Rev. 2) Lucrari de constructii a drumurilor si autostrazilor - in copie.Nu se accepta societati aflate in curs de implementare a certificarilor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Componenta financiara: Punctajul pentru factorul de evaluare , ,Pretul ofertei? se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv, 75 puncte; b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) punctajul se acorda altfel: P pretul ofertei n = (pret ofertei minim/pret n) x punctajul maxim alocat. Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile in lei din propunerea financiara, fara taxa pe valoarea adaugata.
Perioada de executie a lucrarilor
25
Descriere: Punctajul pt.factorul de evaluare , ,Perioada de executie a lucrarilor? se acorda astfel: a) pt.cea mai scurta perioada de executie a lucrarilor, dar mai mica decat perioada maxima impusa de catre AC (respectiv 4 luni), se acorda punctajul maxim alocat acestui factor respectiv 25 puncte; b) pt. alta perioada sau egala cu perioada maxima impusa de catre AC (respectiv 4 luni), punctajul se acorda astfel: Pn = (Permin/Pern) x punctajul maxim alocat, unde: Pn ? punctaj oferta evaluata; Per min ? perioada de executie a lucrarilor minima ofertata; Per n ? perioada de executie a lucrarilor minima cuprinsa in oferta evaluata; c) pt. o perioada mai mica decat perioada minima impusa de AC (respectiv 2 luni) nu se va acorda punctaj suplimentar; d) pt. o perioada mai mare decat perioada maxima indicata de AC (respectiv 4 luni) oferta va fi considerata necorespunzatoare din punct de vedere tehnic urmand a fi declarata neconforma.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.07.2012 09:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer