Achizitie publica - REPARATII ACOPERIS PAVILION C6
Detaliu pentru invitatia numarul 331716
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331716/13.07.2012
Denumire contract: REPARATII ACOPERIS PAVILION C6
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCENTRUL MEDICO SOCIAL PECHEACod fiscal: 16474639, Adresa: COMUNA PECHEA JUD GALATI STR SUHURLUI NR 81, Pechea, Telefon: 0236823756, Fax: 0236823605
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP pe contul Centrului Medico-Social Pechea din COMUNA PECHEA JUD GALATI STR SUHURLUI NR 81, Pechea, Romania, cod postal: 807240, telefon: +40 236823755, fax: +40 236823605, persoana de contact: Liliana LAZARESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii medico-sociale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REPARATII ACOPERIS PAVILION C6
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor executa lucrari de desfacere si refacere invelitoare, astereala, sarpanta, inclusiv jgheaburi si burlane
II.1.6) CPV: 45261000-4 - Lucrari de sarpanta si de invelitori si lucrari conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 87, 900 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare - 1700 lei, perioada de valabilitate - 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original. In cazul unei asocieri, GARANTIA poate fi constituita de catre oricare dintre asociati. Se accepta un singur document care sa acopere integral suma mentionata mai sus. Viramentul bancar va fi in contRO 07 TREZ 3065006XXX011806 deschis la Trezoreria Galati, CUI 16474639. Dovada garantiei de participare se va depune pana cel tarziu la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, insotita, daca este cazul, de dovada incadrarii ofertantului in categoria I.M.M.-urilor. Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul garantiei de participare la 50%, va prezenta obligatoriu o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se inadreaza in categoria I.M.M.-urilor. Se vor respinge ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare sau pentru care cuantumul garantiei si/sau termenul de valabilitate al acesteia sunt mai mici decat cele solicitate. Se va retine contestatarului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC suma calculata conform prevederilor art. 278 alin. 1 din OUG nr. 34/2006 actualizata. In cazul in care autoritatea contractanta nu este pusa in situatia de a o retine, garantia de participare se restituie in conditiile prevazute le art. 88 din HG nr. 925/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 7% din pretul fara TVA al contractului. Perioada de garantie minima acordata lucrarilor de C+M este de 24 luni de la data efectuarii receptiei la terminarea lucrarilor. Perioada de garantie maxima acceptata pentru lucrarile de C+M este de 60 luni de la data efectuarii receptiei la terminarea lucrarilor. Modul de constituire a garantiei de buna executie-Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide, la Trezorerie , un cont la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Restituirea garantiei de buna executie se va face conform art. 92 alin. (4) din HG 925/2006 actualizata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ATENTIE: Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 si la art.181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea candidatului/ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.1. Declaratie privind calitatea de participant - Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura2. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta3. Declaratie privind eligibilitatea - Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul - Declaratie privind eligibilitatea4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUGnr. 34/ 2006 - Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG. nr. 34/20065. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 din OUGnr. 34/ 2006 - Declaratie pe proprie raspundere. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, la nivelul acestei cerinte sunt: dr. Liliana LAZARESCU - director, ec. Tanta DUMITRACHE - contabil sef, ing. Marcela DUMITRIU - inspector de specialitate, sing. Alixandrina NEGOITA - as. social, ec. Adriana TANASE - casier.6. Documente constatatoare privind indeplinirea cerintelor de mai sus: a) Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori;b) Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata (taxe si impozite catre stat cat si cele locale) ? formulare tip emise de autoritatile competente fara datorii restante la data deschiderii ofertelor ? original, copii lizibile conform cu originalul sau copii legalizate. Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana. Cerinte obligatorii: Persoane juridice romane - Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrul Comertului - copie lizibila conform cu originalulPersoane fizice romane - Autorizatie de functionare / altele echivalente ? in copiePersoane juridice/ fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (traducere in limba romana), in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara pe ultimii 3 ani (2011, 2010, 2009) - media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie minim 80.000 lei. Se solicita prezentarea bilanturilor contabile aferente exercitiilor financiare2010 si 2011 vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr.34/2006 modificata si completata, copie lizibila conform cu originalul .
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privindcapacitatea tehnica -Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privatiexperienta similara : cel mult 3 contracte similare a caror valori insumate sa fie minim 80.000 lei, Informatii privind subcontractantii, Asociere
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Termen de executie
20
Descriere: Componenta tehnica - Termen de executie acceptat: minim 1 luna - maxim 2 luni. Mod de calcul: Punctaj termen de executie: PTE= TE0/TEN x 20 unde TE0 = termenul de executie cel ma scazut si TEN = termenul de executie ofertat. Facem precizarea ca pentru termen de executie sub 1 luna nu se acorda punctaj suplimentar iar pentru termen de executie peste 2 luni oferta va fi declarata neconforma
Termen de garantie de buna executie
20
Descriere: Componenta tehnica - Termen de garantie acceptat: minim 24 luni - maxim 60 luni. Mod de calcul: Punctaj termen de garantie: PTG = TGN/TG0 x 20 unde TG0 = termenul de garantie cel mai mare si TGN = termenul de garantie ofertat. Facem precizarea ca pentru termen de garantie peste 60 luni nu se acorda punctaj suplimentar iar pentru termen de garantie sub 24 luni oferta va fi declarata neconforma.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP atasat prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.07.2012 18:17