Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparatii acoperis terasa, Corp E, Fac.cu profil Mecanic, B-dul Muncii nr.103-105


Detaliu pentru invitatia numarul 333247
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA TEHNICA DIN CLUJ NAPOCA
Numar invitatie: 333247/07.08.2012
Denumire contract: Reparatii acoperis terasa, Corp E, Fac.cu profil Mecanic, B-dul Muncii nr.103-105
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA TEHNICA DIN CLUJ NAPOCACod fiscal: 4288306, Adresa: Cluj Napoca, str. Memorandumului, nr.28, Cluj-Napoca, Telefon: 0264.401398, Fax: 0264.594831
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Cluj Napoca, str. Memorandumului, nr.28, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400114, telefon: +40 264401333, fax: +40 264592671, persoana de contact: Cluj-Napoca, Str.C.Daicoviciu nr.15, Serviciu Tehnic
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. C. Daicoviciu nr. 15Serviciul Tehnic sala 492
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii acoperis terasa, Corp E, Fac.cu profil Mecanic, B-dul Muncii nr.103-105
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile care fac obiectul contractului consta in refacerea termoizolatie si hidoizolatie la acoperisul terasa
II.1.6) CPV: 45261310-0 - Lucrari de hidroizolare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 530, 599 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se prezinta in original si in urmatoarele conditii: ? Cuantumul garantiei de participare: 9.000 lei (ofertantii IMM-Legea 346/2004-vor prezenta doc. justif.);? Daca veti fi in sit. prev. de art. 278 indice 1 din OUG 34/2006, autorit. contract. va retine din garant.de partic. suma de 4.310, 60 lei? Perioada de valabilitate: 90 zile calendaristice de la data limita a depuneriiofertei;? Garantia de participare poate fi depusa pana in momentul deschiderii ofertelor (Art. 86 alin.6 din HG 925/2006).? Modul de constituire a garantiei pentru participare: Garantia de participarepoatefi constituita in urmatoarele forme: a) scrisoare de garantie bancara, emisa in favoarea autoritatii contractante de o banca din Romania Formular 2b) ordin de plata ? In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, in lei in contul RO11TREZ2165005 XXX006888, Trezoreria Cluj, cod fiscal 4288306, conform art. 86, alin. 6, din HG 925/2006.- Trebuie sa fie confirmat de catre bancapana la data deschiderii ofertelor, conform art. 86, alin. 5, din HG 925/2006c)-Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in ORIGINAL, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.
Garantie de buna executie
- cuantumul garantiei de buna executie este de 10 %din valoarea contractului fara TVA- modul de constituire a garantie de buna executie, conform Art.90 din HG NR.925/2006: -prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale, conform prevederilor din HG nr. 1045/2011, contul se va deschide la Trezoreria Statului-scrisoare de garantie bancara de buna executie, conform Formularului 23 prezentat-instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in ORIGINAL, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Declaratie de eligibilitate conform art. 180 din OUG 34/2006Se va completa Formularul 3Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Declaratia privind neicadrarea in prevederile art.181 lit.a), lit.c1) si lit.d) va fi depusa si de tertul sustinatorSe va completa Formularul 4.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Cerinta nr. 3? Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006? conform OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareDeclaratia va fi prezentata atat de subcontractant cat si de tertul sustinatorSe va completa Formularul 6Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt urmatoarele: Rector: Prof.dr.ing.Aurel VLAICUProrector: Conf.dr.ing.Hortensiu-Liviu CUCUProrector : Prof.dr.ing.Vasile TOPADirector Gen.Adm.: Ec.Cornel MURESANContabil sef Ec.Adriana OCHISConsilier juridic: Jr.Ana BARBUSef Serviciu Tehnic: ing.Diana MATEISef Serv.S.I.C.A.: ing.Ioan MATEIIng.Maria POPDaca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Cerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010Se va completa Formularul 5Cerinta nr. 5Certificate fiscale emise de institutiile abilitatePersoane fizice sau juridice romane vor prezenta Certificatul de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat ( DGFPS) si cel local, in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa reiasaca ofertantul nu are datorii scadente la luna anterioara celei in care se depun ofertele.Pentru persoanele juridice/fizice straine se vor prezenta documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele vor fi prezentate in original sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul", la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana.La solicitarea autoritatii contractante, in etapa evaluarii, acesta va putea solicita pentru conformitate, documentele in original.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. Cerinta nr. 1a- Ofertantul va prezenta ?Certificatul constatator? emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor emiscu cel mult 30 zile inainte de data de depunere a ofertelor, din care rezulta: a) ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice si ca desfasoara aceste activitati la data deschiderii ofertelor, in original sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul".b) ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare, administrarea afacerilor de catre un judecator sindic sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceastacerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Cerinta nr. 1bPersoanele juridice /fizice straine-documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, inconformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducereautorizata aacestora in limba romana.Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data deschiderii ofertelor. In cazul in care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, probarea inregistrarii trebuie sa fie cu cel mult 30 zile anterior datei deschiderii ofertelor.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Se va completa Formularul 7 ? Fisa de informatii generale(pentru cifra medie de afaceri - Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte)Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a prezenta Formularul 7, Cerinta nr. 2- Ultimul Bilantul contabil
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: PersonalPentru personalul muncitor calificat in meseria de izolator se vor prezenta acte justificative(copii carte de munca, diplome de calificare, sau alte acte justificative)Daca o parte din personalul de specialitate implicat in executia contractului apartine subcontractantilor, se vor prezenta CV-uri, documente care sa ateste calitate pentru care au fost desemnati in cadrul echipei.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a prezenta documentele solicitate, Experienta similara1.Se solicita: O lista a celor mai importante lucrari executate in ultimi 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrariSe va completa Formularul 14Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a prezentaFormularul 142. Se solicita ca cerinta minima pentru experienta similara, incheierea si indeplinirea in ultimii 5 ani, cel putin a unui contract avand ca obiect executia unei lucrari similare, in suprafata de 2000 mp sau in valoare de 500.000 lei exclusiv TVALa stabilirea valorii experientei similare se va lua in calcul cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Se va completaFormularul 15Pentru lucrarea similara la care se va atasa: copie dupa contract, Proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor si recomandarea din partea beneficiarului/ clientului respectiv.Daca un grup de operatori economici depune oferta comu, Se solicita prezentarea obligatorie a cel putin unei recomandari, din parteaunor beneficiari/clientiRecomandarea trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: a) modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv;b) daca pe parcursul executiei lucrarilor au fost inregistrate: ? neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari;? cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a contractantului;? receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii parametrilor de calitate., UtilajeOfertantul va prezenta declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, si alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.Se va completa Formularul 25.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a prezenta Formularul nr. 25, PersonalSe solicita: - Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.( conform art. 188, alin. 3, lit. d, din OUG 34/2006 )Se va completa Formularul16- Asigurarea personalului de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului de lucrari;Se va completa Formularul17-Se vor atasa CV-uri ale personalului de conducere, a sefului de santier, a responsabilului tehnic cu executia lucrarii, a controlorului de calitate.Pentru RTE se va anexa copia atestatului, iar pentru CQ, decizia de numire.Ofertantul va prezenta o lista cu personalul muncitor care va fi implicat in executia contractului, si care va cuprinde obligatoriu personal calificat in meseria de izolator.Se va completa Formularul18, Informatii privind subcontractantiiDaca este cazul, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoarea contractului de lucrari care va fi indeplinit de catre subcontractanti si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Se va completa Formularul 12Subcontractantii vorcompleta , Formularul 19Pentru personalul cheie din cadrul contractului care nu este angajat al ofertantului, se va atasa?Declaratia de disponibilitate?-Formularul 20Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Cerinta minima privind asigurarea cu personal calificat se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Ofertantul va prezenta, documente care atesta certificarea sistemului de management al calitatii-Certificat SR EN ISO9001/2008 sau echivalent- CopieDaca un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a prezenta documentele solicitate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP, SAU DE LA SEDIUL AUTOTITATII CONTRACTANTE
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.08.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.08.2012 11:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer