Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparatii-amenajare parcare din str. Gradinarilor si str. Tineretului, com. Savinesti, jud. Neamt


Detaliu pentru invitatia numarul 295814
Autoritate contractanta
COMUNA SAVINESTI
Cod de identificare fiscala: 2613176
Adresa: strada GENERAL BUNIS , nr.7, Savinesti
Telefon: 0233281572, 0744341067
Fax: 0233281572
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Reparatii-amenajare parcare din str. Gradinarilor si str. Tineretului, com. Savinesti, jud. Neamt
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 45223300-9 - Lucrari de constructii de parcari (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Lucrari de reparatii-amenajare parcare din str. Gradinarilor si str. Tineretului, com Savinesti
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 25.05.2011 13:52
Data limita de depunere a ofertelor: 06.06.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria comunei Savinesti, str. General Bunis, nr. 7, com Savinesti, jud. Neamt, cod. 617410/REGISTRATURA, tel.0233281573, fax.0233281574
Data si ora deschiderii ofertelor: 06.06.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Savinesti, str. General Bunis, nr. 7, com Savinesti, jud. Neamt, tel.0233281573, fax.0233281574
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 165, 190 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl. privind eligibilitatea, decl. privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, declaratie ca nu se afla in situatia de a fi respins in baza art. 69^1 din OUG 34/2006, certificate de atestare fiscala eliberate de ANAF si autoritatile locale, CUI, certificat constatator, bilant contabil 2010, informatii privind cifra de afaceri, lista principalelor lucrari executate în ultimii 5 ani, decl privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii, experienta similara, informatii privind personalul angajat in contract, sisteme de calitate ISO 9001, 14001, OHSAS18001 sau echivalente, declaratie privind conditiile de munca si protectia muncii, toate in forma ceruta prin fisa de date a achizitiei.
Documentatia este publicata pe SEAP www.e-licitatie.ro.Garantia de participare este de 3300 lei.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer