Achizitie publica - Reparatii, amenajari interioare, inst.electrice interioare la Liceul W.Shakespeare, Timisoara
Detaliu pentru invitatia numarul 176744
Municipiul Timisoara
Cod de identificare fiscala: R 14756536
Adresa: Bv. C.D.Loga nr.1, Timisoara
Telefon: 0256-408300
Fax: 0256-204177
Denumire invitatie: Reparatii, amenajari interioare, inst.electrice interioare la Liceul W.Shakespeare, Timisoara
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45300000-0 - Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: lucrari de reparatii, amenajari interioare, instal. electrice interioare la Liceul WShakespeare, Str. I.L.Caragiale nr. 6, Timisoara, conform caietului da sarcini.
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 12.10.2008 09:05
Data limita de depunere a ofertelor: 23.10.2008 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: bv. C.D.Loga nr.1, Primaria Timisoara, camera 12, ghiseul 9 sau 10, cod postal 300030
Data si ora deschiderii ofertelor: 23.10.2008 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Primariei Municipiului Timisoara, camera 229, bv. C.D.Loga nr.1, 300030
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1. situatia personala a ofertantului: declaratii pe propria raspundere conform art.180 si 181 din OUG nr.34/2006; informatii generale; certificate fiscale-bugetul local si de stat (daca se solicita);in cazul ofertantilor straini declaratie pe propria raspundere/autentificata la notar/de o autoritate administrativa/judiciara (daca este cazul);2. capacitatea de exercitare a activitatii profesionale: certificat constatator - O.R.C.; Acorduri de asociere ( daca este cazul);3. capacitatea tehnica a ofertantului: informatii referitoare la personalul de conducere si la persoanele responsabile pentru executie - minim 12 muncitori din care 2 zidari, 2 zugravi vopsitori, 2 faiantari, 3 electricieni, 3 instal. sanitari; informatii privind subcontractantii, acorduri de subcontractare daca este cazul;obligatii contractuale in desfasurare. conf. doc. de atribuire.
Serv.Achizitii Publice, cam. 229.Cost: 40 lei.Plata/ridicare doc./orar: numerar/11:00-12:30, marti, joi si intre 15:00-17:00;virament/08:00-14:00, marti, joi si intre 15:00-17:00. Inform: www.primariatm.ro