Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REPARATII APARATURA MEDICA - SISTEM DE STERILIZARE AMSCO


Detaliu pentru invitatia numarul 333038
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN "DR.FOGOLYAN KRISTOF"SFANTU GHEORGHE
Numar invitatie: 333038/03.08.2012
Denumire contract: REPARATII APARATURA MEDICA - SISTEM DE STERILIZARE AMSCO
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN "DR.FOGOLYAN KRISTOF"SFANTU GHEORGHECod fiscal: 4202010, Adresa: Str.Stadionului nr.1-3, , Sfantu Gheorghe, Telefon: 0267-311675, Fax: 0267-311675
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Stadionului nr.1-3, , Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520064, telefon: +40 67311675, fax: +40 67311675, persoana de contact: BARTHA JOZSEF
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL JUDETEAN "DR.FOGOLYAN KRISTOF"SFANTU GHEORGHEAdresa: Str.Stadionului nr.1-3, , Sfantu Gheorghe, Jud. COVASNA, Telefon: 0367-730040
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REPARATII APARATURA MEDICA - SISTEM DE STERILIZARE AMSCO
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: ACORD CADRU - de prestari servicii - Sistem de sterilizare tip Amsco compus din: a) generator de aburi, b) sterilizator cu abur, c) sterilizator cu oxid de etilena, d) spalator instrumente, e) dedurizator apa.
II.1.6) CPV: 50400000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical si de precizie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 96, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare la procedura de cerere de oferta este de 2 % din valoareaestimata maxima adica: 1920 RON
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. a. Prezentarea declaratiei pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiileart.180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 aprobata cu modificari si completari prin legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.1. b. Prezentarea cazierului judiciar.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completari ulterioare.3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69?1 din OUG nr.34/2006.4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? conform Ordinul nr.314 / 2010 emis de presedintele ANRMAP.5. Certificat de declaratie privind calitatea de participant la procedura.6. Prezentarea certificatuluide atestare fiscala, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societate are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat .7. Prezentarea certificatuluifiscal privind impozitele si taxele locale din care sa rezulte plata obligatiilor catre bugetele locale - situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Solicitarea de prevedere a acestor cerinte este determinata de necesitatea prezentarii, de catre operatorii economici participanti la procedura, a dovezilor respectarii prevederilor legale in vigoare.Personele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante pentru derularea procedurii: Manager: Andras ? Nagy Ro;bertDirector financiar-contabil: Fulop ArpadOficiul juridic: Doci Cristina TundeSef serviciu achizitii: Becsek AttilaResponsabil achizitii: Bartha JozsefResponsabil ap.med.: Kacso AndrasDocumentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. ? Prezentarea certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990 sau echivalent in cazul societatilor de nationalitate straina - original saucopie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?? Autorizatie de functionare.? Autorizatiile specifice domeniului de activitate emise de organele competente, valabile la data deschiderii ofertelor: ? Autorizatia acordata prestatorului, de organele abilitate pentru efectuarea lucrarilor de intretinere, reparare si verificare a aparaturii medicaleofertate - copie Xerox, ? Autorizatie de functionare eliberata de Ministerul Sanatatii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Extras de bilant - Contul de profit si pierderi/31 decembrie 2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta similara -lista a principalelor prestari de serviciisimilare in ultimii 3 ani. -cel putin un contract similar obiectului prezenteiproceduri si un proces verbal de receptie sau orice alt tip de document, princare sa se confirme prestarea de servicii.-Prezentarea a cel putin unei recomandari.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SE POATE DESCARCA DE PE SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.08.2012 10:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer