Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reparatii (asfaltare) drum Rascoala din orasul Petrila, judetul Hunedoara


Detaliu pentru invitatia numarul 323422
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORASUL PETRILA
Numar invitatie: 323422/06.04.2012
Denumire contract: Reparatii (asfaltare) drum Rascoala din orasul Petrila, judetul Hunedoara
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL PETRILACod fiscal: 4375097, Adresa: STRADA REPUBLICII NR. 196, Petrila, Telefon: 0254550977, 0254550760, Fax: 0254550977, 0254550760
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA REPUBLICII NR. 196, Petrila, Romania, cod postal: 335800, telefon: +40 0254550977, fax: +40 0254550760, persoana de contact: MIHAELA LANG
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Strada Republicii, nr. 196, orasul Petrila, judetul Hunedoara, cod postal 335800, cod 335800, Serviciul Achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii (asfaltare) drum Rascoala din orasul Petrila, judetul Hunedoara
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reparatii (asfaltare) drum Rascoala din orasul Petrila, judetul Hunedoara
II.1.6) CPV: 45233222-1 - Lucrari de pavare si de asfaltare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 295, 331 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia pentru participare la procedura este de 15.000 lei perioada de valabilitate a acesteia fiind de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada stabilita de autoritatea contractanta. Garantia de participare se poate si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata (in contul RO79TREZ3685006XXX003077deschis la Trezoreria Petrosani)sau a unei file CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;b) a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare.Conditiile de returnare sunt conform art. 88 din HGR 925/2006.In cazul in care autoritatea contractanta se afla, conform prevederilor art. 278 cu 1 din OUG nr. 34/2006, in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului. Ordinul de plata sau instrumentul de garantare prin care s-a achitat garantia de participare se ataseaza in exteriorul plicului cu oferta.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari va fi de 10 % din suma contractata fara TVA (5% in cazul IMM-urilor).Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari este in conformitate cu prevederile art. 90 din HGR 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Sa nu se afle in vreuna din situatiile descrise la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare-Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in niciuna din situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu completarile ulterioare. (Formularul 1 din Sectiunea Modele de Formulare). Acest document trebuie prezentat si de catre tertul sustinator, daca este cazul.Sa nu se afle in vreuna din situatiile descrise la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare-Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in niciuna din situatiile prevazute la art. 181 din OUG. nr. 34/2006(Formularul 2 din Sectiunea Modele de Formulare). Acest document trebuie prezentat si de catre tertul sustinator, daca este cazulSa nu se afle in vreuna din situatiile descrise la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare-Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 (Formularul 19 din Sectiunea Modele de Formulare). Acest document trebuie prezentat si de catre tertul sustinator, si subcontractant, daca este cazul.Precizam ca persoanele cu functie de decizie din cadrul institutiei, in ceea ce priveste derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Paducel Ilie-PrimarRamascanu Constantin-viceprimarJr. Popescu Elisaveta-juristEc. Retegan Rodica-Director executiv buget-contabilitateIng. Jr. Lang Mihaela-sef serviciu A.I.P.F.I.M.C.Sa indeplineasca conditiile conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta-Prezentarea certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta din care sa rezulte ca operatorul economic a respectat reglementarile legale referitoare la concurenta. (Formularul 18 din Sectiunea Modele de Formulare)Sa nu se afle in vreuna din situatiile descrise la art. 46 din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare-Prezentarea declaratiei privind calitatea de participant la procedura unic contractant, subcontractant, asociat etc) a operatorului economic. (Formularul 20 din Sectiunea Modele de Formulare)Sa isi indeplineasca obligatiile de plata a impozitelor si taxelor in cadrul Bugetului de Stat conform O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare-Prezentarea certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul consolidat de Stat, din care sa reiasa lipsa obligatíilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se accepta oferte cu datorii esalonate, conform legii. (original, copie legalizata sau copie semnatacu mentiunea ?conform cu originalul?).Sa isi indeplineasca obligatiile de plata a impozitelor si taxelor in cadrul Bugetului Local conform O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare-Prezentarea certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile catre Bugetul Local, din care sa reiasa lipsa obligatíilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se accepta oferte cu datorii esalonate, conform legii (original, copie legalizata sau copie semnatacu mentiunea ?conform cu originalul?). Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari, etc) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la caordarea inlesnirilor. In acest sens ofertantul va anexa certificatelor, actele doveditoare prin care se demonstreaza acordarea inlesnirilor si cele doveditoare ale platilor scadente in termenele stabilite.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatea competenta.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica daca ofertantul/ ofertantul asociat/ subcontractantul/ persoana care sustine ofertantul sau asocierea figureaza in evidenta ANRMAP cu documente constatatoare din care sa reiasa ca din motive imputabile acestuia, nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia.In cazul in care ofertantul detine documente constatatoare negative va fi eliminat. Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit-Prezentarea certificatului constatator de la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie de la sediul ofertantului, eliberat cu cel mult 60 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor (original/ copie legalizata/ sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar, prestarea lucrarilor solicitate prin prezentadocumentatie de atribuire si faptul ca ofertantii trebuie sa nu fie insolvabili, in stare de reorganizare judiciara sau faliment, in incetare de plati sau in stare de insolventa, sa nu aiba suspendate activitatile economice sau sa nu se afle in situatii similare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Dovada situatiei economice si financiare conform art. 185 din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile ulterioare. Declaratie din care sa rezulte realizarea unei cifre medii de afaceri globale aferente ultimilor 3 ani (2008, 2009, 2010) cu o valoare egala sau mai mare de 2.500.000 lei, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1-Lista principalelor contracte de executie de lucrari din ultimii 5 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, certificari de buna executie., Cerinta 2-Sa faca dovada ca in ultimii 5 ani au executat si au finalizat unul sau mai multe contracte de lucrari de asfaltare, a carui (caror) valoare insumata sa fie de minim 1.295.331 lei fara TVA., Cerinta 3-Cerinta conform art. 188, alin. (3), lit. f, din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile ulterioare-Declaratie referitoare la utilaje, instalatii, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca detine in proprietate sau cu contract de inchiriere, de: - 1 autobasculanta cu prelata, - 1 compresor, -1 buldoexcavator, - 1 autogreder, -1 cilindru- compactor, -1 masina de taiat rosturi cu disc diamantat, Cerinta 4-Cerinta conform art. 188, alin. (3), lit. c) si d), din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile ulterioare- Informatii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Se va prezenta o listacu personalul responsabil cu indeplinirea contractului delucrari si informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabil in domeniu. Personalul minim obligatoriu solicitat este cel putin un inginer, specializarea drumuri si poduri., Cerinta 5-Cerinta conform art 188, alin. (3) lit. e din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarilesi modificarile ulterioare, Cerinta 6- Informatii privind subcontractantii /asociatii Cerinta 1-Cerinta conform art. 191 din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management al calitatii ISO 9001:2008 sau orice alt document care sa confirme implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: In format electronic de pe SEAP, site-ul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.04.2012 08:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer