Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REPARATII CAMIN CULTURAL COMUNA BANEASA,JUDETUL GALATI


Detaliu pentru invitatia numarul 321114
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA BANEASA (CONSILIUL LOCAL BANEASA)
Numar invitatie: 321114/01.03.2012
Denumire contract: REPARATII CAMIN CULTURAL COMUNA BANEASA, JUDETUL GALATI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BANEASA (CONSILIUL LOCAL BANEASA)Cod fiscal: 4298571, Adresa: COMUNA BANEASA, JUDETUL GALATI, Baneasa, Telefon: 0236348750;0236341347, Fax: 0236348750;0236341347
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA BANEASA, JUDETUL GALATI, Baneasa, Romania, cod postal: 807030, telefon: +40 236348750, fax: +40 236348750, persoana de contact: VALENTIN BARBU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei comunei Baneasa, judetul Galati.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REPARATII CAMIN CULTURAL COMUNA BANEASA, JUDETUL GALATI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: -reabilitarea unor lucrari de finisaje burlane noi la acoperis, inlocuire streasina existenta, tavan fals in sala de spectacole, zugraveli interioare si exterioare, -reabilitarea lucrarilor de instalatii electrice.
II.1.6) CPV: 45212320-5 - Lucrari de constructii de cladiri destinate activitatilor artistice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 139, 545 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare :2790 lei .Perioada de valabilitate a garantiei de participare : -cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile(de la termenul limita de primire a ofertelor ).Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse si returnate .Autoritatea contractanta are dreptul de a vira garantia de participare in bugetul propriu, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla intr-una din urmatoarele situatii : a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei .In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare 1%din aceasta, in raport cu valoarea estimata a contractului, potrivit art.278^1 din O.U.G. nr.34/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului(10% din pretul contractului, fara T.V.A.) se constituie de catre contractant printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului si va fi in cuantum de 10% din pretul contractului, fara T.V.A..Daca partile convin, cu ocazia semnarii contractului, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul avand obligatia in acest caz de a deschide un cont de disponibil la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, pe numele contractantului, se stabileste in procent de 10 % din pretul contractuluisiseconstituieprinretinerisuccesivedinsituatiiledelucrari .Suma initiala care se va depune va fi de 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta minima obligatorie completare Formular 12A.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din O.U.G. nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea inprevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- prezentarea de certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul de stat si local, care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ;Cerinta minima obligatorie completare Formular 12 B: a)nu a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindic;b) nu si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetelecomponente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sat si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuiad)nu a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere aticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e)prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare sau selectie.Autoritatea contractanta accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofeertantul/candidatul nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art.180 si 181 orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente in tara respectiva.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute anterior sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prev. La art.180 si 181 din O.U.G. nr.34/2006, autoritatea contractanta accepta o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Observatie : Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor .Cerinta nr.3Certificat de participare la procedura cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPotrivit art.1 din Ordinul NR.314/2010 emis de A.N.R.M.A.P., fiecare ofertant/candidat la procedura de atribuire, in sensul prevederilor O.U.G. nr.34/2006 , va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Declaratia , ,Certificat de participare la procedura cu oferta independenta? se va intocmi conform modelului prevazut in anexa la acest Ordin , conform art.2.Cerinta minima obligatorie completare Formular7Cerinta nr.4Declaratia privind neincadrarea in art.69^1 din O.U.G. nr.34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOfertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art.69 lit. a), cu d-l Barbu Valentin, presedinte al comisiei de evaluare a ofertelor, cu d-l Serban Vasile, membru si secretar al comisiei de evaluare a ofertelor si cud-na Palade Doinita, membra a comisiei de evaluare a ofertelor, persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire, conf. Art.69^1 dinO.U.G. nr.34/2006Cerinta minima obligatorie completare Formular 8 Cerinta nr. 1Prezentarea unor documente edificatoare cu care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, deatestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta minima obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau Autorizatie de functionare/ Statut sau altele echivalente din care sa reiasa obiectul de activitate .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind situatiaeconomico-financiaraCerinta minima obligatorie : -bilantul contabil la30.06.2011, inregistrat la autoritatile competente., Cerinta nr.2Informatii privind cifra de afaceriCerinta minima obligatorie : - Prezentarea unei declaratii privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani incheiati(2009, 2010, 2011) si care trebuie sa fie de cel putin 139545 lei .Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria I.M.M.-uri se admite in cuantum de 50%.-In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului., Cerinta nr.3Informatii privind subcontractantii(daca este cazul), specializarea acestora, insotite si de acordurile de subcontractare. Pentru subcontractantii care urmeaza sa indeplineasca mai mult de 10% (in exprimare valorica) din contractul de achizitie publica, acestia vor trebui sa completeze formularul H cu propriile date.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind capacitatea tehnica Cerinta minima obligatorie: Se vor prezenta informatii cu privire la : - O lista a lucrarilorexecutate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Respectivele certificariindica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Cerinta nr. 2Fisa/fise de informatii privind experienta similara.Prezentarea a cel putinun contract (insotit de proces verbal de receptie si certificari de buna executie)cu valoarea minima de 139000 lei , fara T.V.A..Orice fisa referitoare la un contract incheiat de un beneficiar/client din Romania trebuie sa fie insotita de recomandarea din partea beneficiarului/clientului respectiv., Cerinta nr.3Informatii privind dotarea tehnicaCerinta minima obligatorie : - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Cerinta nr.4Informatii privind personalultehnic de specialitateCerinta minima obligatorie : Asigurarea de catre ofertant a personalului de specialitate, specific lucrarilor ce urmeaza a fi executate, pentru indeplinirea contractului de lucrari.- Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere .- Declaratia va cuprinde informatii privind studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere si ale persoanelor responsabile de executia lucrarilor.La declaratie vor anexa CV-urile personalului de conducere, a responsabililor tehnici si a responsabililor cu asigurarea calitatii care vorparticipa la indeplinirea contractului Prezentarea unor certificate, emise de organisme independente, prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta anumite standarde deprotectie a mediului, Cerinta nr. 1Prezentarea unor certificate, emise de organisme independente, prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta anumite standarde de asigurare a calitatii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Direct de la sediul Primariei comunei Baneasa, judetul Galati, sau prin accesarea directa si nerestrictionata a fisierului atasat prezentei invitatii de participare, care este disponibil in SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.03.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.03.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.03.2012 10:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer