Achizitie publica - Reparatii Capitale ale fatadelor Spitalului Nou - Suceava
Detaliu pentru invitatia numarul 325865
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325865/09.05.2012
Denumire contract: Reparatii Capitale ale fatadelor Spitalului Nou - Suceava
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA"SFANTUL IOAN CEL NOU"SUCEAVACod fiscal: 4243983, Adresa: B-DUL 1 DECEMBRIE 1918, NR.21 SUCEAVA, Suceava, Telefon: 0230222098 INT.242, Fax: 0230520412
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL 1 DECEMBRIE 1918, NR.21 SUCEAVA, Suceava, Romania, cod postal: 720237, telefon: +40 230510659, fax: +40 230510659, persoana de contact: Ec. Daniela Crap, Tehn. Ghe. Buburuzan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In sala de sedinte a Spitalului Judetean de Urgenta ?Sfantul Ioan cel Nou? din Municipiul Suceava; B-dul 1 Decembrie 1918 nr.21, Suceava, Cod postal 720237.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reparatii Capitale ale fatadelor Spitalului Nou - Suceava
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reparatii Capitale ale fatadelor Spitalului Nou - Suceava.Principalele categorii de lucrari ce se vor efectua la corpurile A, B, C, D, E si F sunt: 1. lucrari de desfacere instalatii exterioare pe fatada2. lucrari de reparatii3. lucrari de executie fatadaIn cadrul programului de reparatii capitale ale fatadelorSpitalului Nou ? Suceava se vor respecta toate cerintele ce sunt cuprinse atat in memoriile cat si in caietele de sarcini pe specialitati din cadrul proiectului tehnic. Sistemul de izolare termica si finisare a fatadelor trebuie ales ca sa corespunda din punct de vedere al protectiei termice, acustice, incendii si la intemperii.
II.1.6) CPV: 45321000-3 - Lucrari de izolare termica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 510, 215 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie in suma fixa de 90.204 lei.Cuantumul ce se retine conform art. 278.1 din OUG 34/2006 este de 8.011, 02 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se va constitui conform art.86 alin(1) din H.G. nr.925/2006. Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare vor fi respinse.
Garantie de buna executie
Se va constitui in termen de 3 zile de la data semnarii contractului. Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului, fara TVA. Se constituie printr-un instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate ptr. facturi partiale, conf. alin(3) al art.90 din HG 925/2006, modificat prin HG 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratia privind eligibilitatea- Form. nr.12A;2. Delaratia privind neancadrarea in prev. art. 181- Form.12B;3. Declaratia conform art. 69' din O.U.G. nr.34/2006 - Form. nr.69';Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie sunt: Ec. Vasile Rimbu - Manager, Dr.Motan-Ganea Doina Elena - Dr. Medical, Ec. Paraschiva Maruseac - Dr. Financiar-Contabil, Ec. C-tin Timofticiuc- Sef Serviciu Aprovizionare, Ec. Daniela Crap - Sef Birou Licitatii - Anexa Form. nr. 69'.4. Certificat de participare la liciatie, conf. Ordinului A.N.R.M.A.P. 314/2010- Form. nr.12C. 1. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.N.R.C.. Certificatul sa fie emis cu maxim 30 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertei.Certificatul sa fie emis cu maxim 30 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertei. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita sa prezinte ptr. conformitate documentul in orginal/ copie legalizata in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Ofertantii sa prezinte 1-3 contracte ca experienta similara in valoare totala minima de 4.500.000 lei fara TVA, contractul / contractele sa fie executate in ultimii 3 ani.- Se vor prezenta copie/copii dupa contractul/contractele respective.- Pot fi prezentate si copie/copii dupa informatiile relevante privind indeplinirea contractului/contractelor respective. Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/euro, respectiv cursul mediu anual din 2009 = 4.2373 lei/euro, cursul mediu anual din 2010 = 4.2099 lei/euro, cursul mediu anual din 2011=4, 2379 lei/euro.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP la adresa www.elicitatie.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.06.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.05.2012 08:34